Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

MarvelZombie    

Rank #33773 on Comments
MarvelZombie Avatar Level 215 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to MarvelZombie Block MarvelZombie Invite MarvelZombie to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 24
Date Signed Up:11/11/2009
Last Login:7/04/2014
Location:behind you
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#33773
Highest Content Rank:#5716
Highest Comment Rank:#1478
Content Thumbs: 296 total,  384 ,  88
Comment Thumbs: 1515 total,  3023 ,  1508
Content Level Progress: 60% (6/10)
Level 29 Content: Peasant → Level 30 Content: Peasant
Comment Level Progress: 15% (15/100)
Level 215 Comments: Comedic Genius → Level 216 Comments: Comedic Genius
Subscribers:1
Content Views:1680
Times Content Favorited:44 times
Total Comments Made:1552
FJ Points:1817
Favorite Tags: MarvelZombie (4)
Wassup?

latest user's comments

#20 - my favorite "oh THAT'S what's goin' on!" 10/28/2010 on Common Nightmares And Their... 0
#43 - DO WANT DO WANNNNNNNT 10/28/2010 on grand theft auto +11
#453 - Age is wrong, and I barely made MIddle class, and I happen to … 10/28/2010 on I can see in to your mind FJ! 0
#8 - This is why I dont believe in evolution  [+] (2 new replies) 10/27/2010 on jersey shore +8
User avatar #17 - jaab (10/28/2010) [-]
this i why i believe that this generation is fuck
#15 - Aich (10/28/2010) [-]
And Ray Comfort is the reason why I am an Atheist.
#230 - And she said NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA SAY GOODBYE 10/27/2010 on Music these days 0
#8 - That just made my day, with those mighty words in mind I shall… 10/27/2010 on Epic Facebook Comment +2
#187 - CARRRY ONNNNNN CARRRYYY ONNNNN like nothing really m…  [+] (3 new replies) 10/27/2010 on Music these days +2
User avatar #203 - ShovelMan (10/27/2010) [-]
Carry on my wayward soooon...
#200 - ChocolateBubblegum (10/27/2010) [-]
I got in one little fight and my mom got scared.
User avatar #230 - MarvelZombie (10/27/2010) [-]
And she said
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA SAY GOODBYE
#185 - Foo FIghters, Kings of Leon, Nirvana, The Offspring(even if th… 10/27/2010 on Music these days -1
#182 - HOW DO I THUMB THIS? THE WORDS ARE BAD, BUT THE PIC IS SO UNSETTLING  [+] (1 new reply) 10/27/2010 on Music these days +1
#189 - victimofFJmassacre has deleted their comment.
#89 - He gets shot just like in Wanted? 10/27/2010 on Famous Legends 2 Morgan... 0
#2 - Whoa, look at the size of that weiner 10/24/2010 on Come at me Bro +1
#21 - Have Jack Black sing Master Exploder  [+] (2 new replies) 10/24/2010 on The next Jacob Black +1
#29 - wrestlejoc (10/25/2010) [-]
I did not meannnnnn...... to blow your mind......
User avatar #31 - Deathmetalwaffle (10/25/2010) [-]
but that shit happens to me all the tiiiiiiiiiime
#10 - at least the Mac doesnt get revived for a crappy sequel and di… 10/24/2010 on MAC And PC -1
#1 - God Bless OP 10/24/2010 on Only on 4chan +3
#6 - This gets funnier everytime I see it 10/24/2010 on Damn you metapod 0
#24 - oh HELL no, that would be most UNHOLY at such BIBLICAL levels 10/24/2010 on comp part 1 0
#22 - yeah, im not really a scholar in it either most of what I know…  [+] (2 new replies) 10/24/2010 on comp part 1 0
User avatar #23 - Jawsome (10/24/2010) [-]
well its good to know funnyjunk isnt entirely populated with atheists lol
User avatar #24 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
oh HELL no, that would be most UNHOLY at such BIBLICAL levels
#38 - OH DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuu… 10/24/2010 on Wake up +2
#20 - Both, God has always loved everything, even that which he dest…  [+] (4 new replies) 10/24/2010 on comp part 1 0
User avatar #21 - Jawsome (10/24/2010) [-]
this isnt really my argument to be in i havent read much about this subject but ive heard that He's just waiting for more poulation to be christian so that when it happens people dont freak out, so theyre expecting it
User avatar #22 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
yeah, im not really a scholar in it either most of what I know is what all my teachers told me, but yeah that sounds right
User avatar #23 - Jawsome (10/24/2010) [-]
well its good to know funnyjunk isnt entirely populated with atheists lol
User avatar #24 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
oh HELL no, that would be most UNHOLY at such BIBLICAL levels
#18 - I believe that its because God Stills loves him, God loves all…  [+] (6 new replies) 10/24/2010 on comp part 1 0
User avatar #19 - Jawsome (10/24/2010) [-]
idk about that...it says He still plans to destroy him..the question is the reason
User avatar #20 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
Both, God has always loved everything, even that which he destroys, I think the reason is because in some translations Satan will try and take over the physical world and declare war on heavan
User avatar #21 - Jawsome (10/24/2010) [-]
this isnt really my argument to be in i havent read much about this subject but ive heard that He's just waiting for more poulation to be christian so that when it happens people dont freak out, so theyre expecting it
User avatar #22 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
yeah, im not really a scholar in it either most of what I know is what all my teachers told me, but yeah that sounds right
User avatar #23 - Jawsome (10/24/2010) [-]
well its good to know funnyjunk isnt entirely populated with atheists lol
User avatar #24 - MarvelZombie (10/24/2010) [-]
oh HELL no, that would be most UNHOLY at such BIBLICAL levels
#29 - Bullets are also my one and only weakness 10/24/2010 on Harold makes a sammich. . . +1
#7 - Yes because, The Bible, constant miracles in the name of Chris…  [+] (7 new replies) 10/24/2010 on Reglion -10
User avatar #19 - Endofzeeworld (10/24/2010) [-]
This book is right!
How so?
Because it says so in the book!
OMGWTFBBQ IT MAKES SENSE!!!!!!!!
#18 - superllamax (10/24/2010) [-]
User avatar #12 - staccato (10/24/2010) [-]
BAHAHAHAHAHA

Learn something.

I can love my neighbour, preach tollerance, and try to make the world a better place...

And look! I did it whilst being atheist!!! WOOOOOOOOOW.
User avatar #13 - BlackCatBlvd (10/24/2010) [-]
ITS A FUCKING MIRACLE
#9 - RevolutionaryTaco has deleted their comment.
User avatar #17 - Maxbgenius (10/24/2010) [-]
post that shit
#8 - anonymous (10/24/2010) [-]
Better explanation than a wizard did it.
#41 - all that and no martyrdom  [+] (8 new replies) 10/23/2010 on Hitler 0
#42 - aboutfuckintime (10/23/2010) [-]
his martyrdom killed his wife/gf lol
#43 - aboutfuckintime (10/23/2010) [-]
so 1 team kill.
#44 - MIKEpaxBOWLES (10/24/2010) [-]
i thought he was in a bunker when he died
#45 - aboutfuckintime (10/24/2010) [-]
yes and his gf/wife died with him suicide.. they say.
#46 - MIKEpaxBOWLES (10/24/2010) [-]
but i thought u said he was in a bunker
#47 - aboutfuckintime (10/24/2010) [-]
what?
#48 - MIKEpaxBOWLES (10/24/2010) [-]
i was trying to make a joke that she wasn't in the kitchen but obviously it failed. sorry for wasting your time.
#49 - aboutfuckintime (10/24/2010) [-]
oh lol should have said that in it.
#63 - makes for the worlds worst Bellys flop 10/23/2010 on EPIC slip and slide 0
#24 - and each one looks like a respectable member of society WTF happend?  [+] (1 new reply) 10/23/2010 on Before They Were Stars 1 +1
User avatar #52 - ColdBeets (10/24/2010) [-]
Drugs+Power Beer+Money/Origins=Level of Being Fucked Up.
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 550 / Total items point value: 750

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
User avatar #14 - Kierkegaard (02/01/2011) [-]
Oh, you said thumbs DOWN. See, I thought you said thumbs UP. Well, you beat me on the down count.
User avatar #15 to #16 - MarvelZombie (02/03/2011) [-]
yea I DARE YOU to beat my 74 thumbs down WHWAHAAHAHAH
#11 - Kierkegaard Comment deleted by MarvelZombie [-]
User avatar #12 to #13 - MarvelZombie (01/01/2011) [-]
ILL DELE WHA I WA WHE I WA!
#13 to #14 - Kierkegaard (01/01/2011) [-]
You have made a powerful enemy this day...
#10 - Kierkegaard Comment deleted by MarvelZombie [-]
#6 - iUt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #7 to #8 - MarvelZombie (12/03/2010) [-]
!:D! You are the coolest man +Everything to you
#8 to #9 - iUt **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #9 to #10 - MarvelZombie (12/03/2010) [-]
I love it, plus its just the sort of witty thing I would say in such a ordeal, thank you :D
 Friends (0)