Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Leonidus    

Rank #14514 on Comments
Leonidus Avatar Level 203 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to Leonidus Block Leonidus Invite Leonidus to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/24/2010
Last Login:7/24/2014
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#14514
Highest Content Rank:#20723
Highest Comment Rank:#3094
Content Thumbs: 29 total,  49 ,  20
Comment Thumbs: 1048 total,  1377 ,  329
Content Level Progress: 55.93% (33/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 60% (6/10)
Level 203 Comments: Comedic Genius → Level 204 Comments: Comedic Genius
Subscribers:1
Content Views:1975
Times Content Favorited:4 times
Total Comments Made:371
FJ Points:1094
Favorite Tags: chan (2) | game (2)

latest user's comments

#426 - HOOOOWWWWW DOES HE DO IT!????? 05/25/2011 on Akward 0
#348 - oh shit... sorry im on no sleep.... i knew that though... 05/18/2011 on May 21St +2
#333 - im very down for this actually... system of a down show on may…  [+] (2 new replies) 05/18/2011 on May 21St +3
#343 - mewtu (05/18/2011) [-]
uhh shavo is the bass player john is the drums...
User avatar #348 - Leonidus (05/18/2011) [-]
oh shit... sorry im on no sleep.... i knew that though...
#685 - hahaha yeah jager seems to do that to a lot of people 05/05/2011 on 2011 so far 0
#95 - what was this from ive seen it be4 05/04/2011 on countertroll 0
#487 - lol... we are just trying to get everything in before 2012. Yo…  [+] (2 new replies) 05/04/2011 on 2011 so far +2
#503 - ipodscott has deleted their comment.
User avatar #685 - Leonidus (05/05/2011) [-]
hahaha yeah jager seems to do that to a lot of people
#166 - im gna work on getting this desktop background sized &l…  [+] (4 new replies) 04/24/2011 on DO WANT FJ 0
#182 - donotlaugh has deleted their comment.
#203 - NeedBeer (04/24/2011) [-]
User avatar #178 - SmellyClaw (04/24/2011) [-]
if ur done, send it to me :O
#169 - thesweguy (04/24/2011) [-]
Please do, and share it with your fellow men.
#224 - MAXIMUMoVERTROLL.jpg 04/23/2011 on No sleeping on class 0
#17 - lol the guy left skype on when he thought it was off, then he … 04/21/2011 on CANNOT BE UNSEEN 0
#23 - popecat seal of approval 04/21/2011 on VIDEO GAMES +2
#48 - in after spiderman thread 04/19/2011 on Spiderman hates studying +10
#98 - care to explain... im assuming funnyjunk 's ip or something  [+] (1 new reply) 04/18/2011 on Home 0
User avatar #121 - LoudJ (04/18/2011) [-]
Google it
#205 - hmmm crunchy 04/18/2011 on What to do? 0
#266 - well i beat it on hellish which is the hard one since it doesn…  [+] (2 new replies) 04/18/2011 on Hell +1
User avatar #436 - willdabeast (04/19/2011) [-]
Yeah the boss fight with Lucifer REALLY disappointed me. I was hoping for more of a challenge :/
User avatar #582 - Rusureitsdead (04/19/2011) [-]
and less satan penis
#68 - just finished playing this... so... no thanks he…  [+] (9 new replies) 04/18/2011 on Hell +5
User avatar #90 - woodenalligator (04/18/2011) [-]
have you ever read teh book, the divine comedy? it's really good. you'll also understand thegame more and how assholes made the hwole thign completel ydifferent
User avatar #105 - sulliman (04/18/2011) [-]
are you drunk and typing?
User avatar #134 - woodenalligator (04/18/2011) [-]
woah. didn't realize how many mistakes I made. I do that a lot when I type fast..
User avatar #237 - sulliman (04/18/2011) [-]
lol no problem dude, we all make mistakews
User avatar #239 - woodenalligator (04/18/2011) [-]
But yeah, it's funny. people comment on my mistakes A LOT. and it's good that you made funny by implying I wa drunk. I was actually hihg-not-maybe-SHUT THE FUCK UP OWL
User avatar #70 - willdabeast (04/18/2011) [-]
try it on extreme or whatever the hell it's called....you won't live
#266 - Leonidus (04/18/2011) [-]
well i beat it on hellish which is the hard one since it doesnt let me do it on the hardest difficulty until i beat the game. Took forever on hellish already, dont want to go through that again. Almost every boss would hit me for 1/2 my hp in one strike... I was really disappointed with the last boss though. For being Lucifer, he friken sucked. I raped him so hard.

pic related, what hell looked like after i was done there
User avatar #436 - willdabeast (04/19/2011) [-]
Yeah the boss fight with Lucifer REALLY disappointed me. I was hoping for more of a challenge :/
User avatar #582 - Rusureitsdead (04/19/2011) [-]
and less satan penis
#58 - yeah i give up wont let me roll 04/18/2011 on Super rich guy 0
#8 - **Leonidus rolls 063,144,276** 04/18/2011 on Rolling on funnjunk 0
#56 - whoops *roll 9* 04/18/2011 on Super rich guy -1
#7 - **Leonidus rolls 196,243,954** 04/18/2011 on Rolling on funnjunk 0
#55 - *roll9*  [+] (1 new reply) 04/18/2011 on Super rich guy -1
User avatar #56 - Leonidus (04/18/2011) [-]
whoops
*roll 9*
#302 - well what you fail to realize is that youre 12 years old and d… 04/18/2011 on Usa vs middle east +4
#55 - LOOOOAAAADDDDDD u fucking gif 04/14/2011 on They see me rollin' +9
#48 - epic idea... some1 needs to get on this 04/14/2011 on Doing Good Deeds 0
#1 - logged in just to thumb this up  [+] (2 new replies) 04/13/2011 on WHY ADMIN +29
#3 - Bunnygoeslawl (04/13/2011) [-]
I love you.
#5 - RobRoy (04/13/2011) [-]
#111 - GIVE ME MY BEARD BACK 04/10/2011 on Being bald sux +32
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1350

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)