x
Click to expand

JLT

Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 113
Date Signed Up:8/09/2010
Last Login:4/02/2014
Location:Thunder Bay
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 216 total,  300 ,  84
Comment Thumbs: 4122 total,  4873 ,  751
Content Level Progress: 50% (5/10)
Level 21 Content: Peasant → Level 22 Content: Peasant
Comment Level Progress: 22% (22/100)
Level 241 Comments: Doinitrite → Level 242 Comments: Doinitrite
Subscribers:1
Content Views:8116
Times Content Favorited:13 times
Total Comments Made:937
FJ Points:3975
Favorite Tags: a (2) | the (2)

latest user's comments

#18 - oh well ive just been playing that one. how would multiplayer …  [+] (1 new reply) 08/19/2011 on Minecraft in HD +3
User avatar #20 - andrestheguat (08/19/2011) [-]
not sure if theyll have multiplayer. I havent heard entirely too much about it tbh. all i know is its gonna happen eventually:
http://www.youtube.com/watch?v=tOpLkCfZ2e8
#14 - Its already on the 360. it has a weird name though. its pretty…  [+] (5 new replies) 08/19/2011 on Minecraft in HD 0
#31 - mikebl has deleted their comment.
#21 - faggonymous (08/19/2011) [-]
thats a ripoff by dj kumstar
User avatar #17 - andrestheguat (08/19/2011) [-]
thats a shitty ripoff, and theres a couple on the 360. the actual minecraft is actually coming to the 360 at some point
User avatar #18 - JLT (08/19/2011) [-]
oh well ive just been playing that one. how would multiplayer work on the 360 though
User avatar #20 - andrestheguat (08/19/2011) [-]
not sure if theyll have multiplayer. I havent heard entirely too much about it tbh. all i know is its gonna happen eventually:
http://www.youtube.com/watch?v=tOpLkCfZ2e8
#32 - Picture 08/19/2011 on Facebook (1) +4
#292 - JESUS ******* CHRIST .. . o wait its just a wall 08/19/2011 on Ghost story +4
#187 - omg everyone knows there fake we dont need to be reminded ever… 08/19/2011 on What? Everybody knows it's... +1
#168 - TOBUSCUS!  [+] (1 new reply) 08/13/2011 on DO WANT +1
#433 - koreaqueen (08/13/2011) [-]
#395 - no there is an actual key board like that  [+] (1 new reply) 08/13/2011 on I'm Retarded! 0
#401 - hipante (08/13/2011) [-]
Really, and to think I've been doing it wrong this entire time....
#376 - it just a different type of key board. i dont know where the h…  [+] (3 new replies) 08/13/2011 on I'm Retarded! 0
User avatar #392 - hipante (08/13/2011) [-]
Simple, just pop out your keyboard keys and rearrange them as you wish, then just go into the control panel find the keyboard app, change them all around to the way it is on the keyboard, AND BAMM the stain is gone
User avatar #395 - JLT (08/13/2011) [-]
no there is an actual key board like that
#401 - hipante (08/13/2011) [-]
Really, and to think I've been doing it wrong this entire time....
#5 - any time girl. now try my salty chocolate balls  [+] (1 new reply) 08/02/2011 on Chef Boyardee +41
User avatar #7 - connorusinvictus (08/03/2011) [-]
When a maaayaaaan. Luuuvzzz a whoamen.
#47 - i wish i had a facebook one 08/02/2011 on Woman Logic +2
#235 - Picture 08/01/2011 on WTF mom +5
#592 - yes and its a hard choice to make and you should respect them … 07/27/2011 on Honor, The True difference -1
#200 - if your in the military you don't have an opinion if they say … 07/26/2011 on Honor, The True difference 0
#189 - there aren't good and bad soldiers. there following orders and… 07/26/2011 on Honor, The True difference -1
#50 - omg there so good. that and if you boil moose tongue yumm (act… 07/26/2011 on WTF Extremists? +2
#2 - lol ya probably 07/25/2011 on North America in the Future +1
#6 - not if you put walls around the pool mwuhahahahaha 07/25/2011 on Killing Sims +2
#7 - Ill never forget what i heard on my Basic Military Qualificati… 07/25/2011 on Honor, The True difference +17
#24 - wow I should have. i learned that in my history class last year 07/25/2011 on WTF Extremists? +2
#13 - I'm so glad I'm in the north  [+] (4 new replies) 07/25/2011 on WTF Extremists? +9
#36 - realyboredguy (07/25/2011) [-]
I Canada we eat beaver tales
User avatar #50 - JLT (07/26/2011) [-]
omg there so good. that and if you boil moose tongue yumm (actually gonna try that soon)
#20 - anonexplains (07/25/2011) [-]
have you not forgottn about the crise d'octobrein 1970 french (lol french) extreamists?
User avatar #24 - JLT (07/25/2011) [-]
wow I should have. i learned that in my history class last year
#1 - me woofsta 07/24/2011 on Givin the dog a bone +3
#9 - Comment deleted 07/24/2011 on I'm just saying 0
#9 - I think "soon" would have been better but still funn… 07/24/2011 on Help Me 0
#93 - perfect example of this quote: "When one person di… 07/24/2011 on Dont want to live on this... +12
#143 - fukken saved 07/22/2011 on How to deal with a golddigger 0
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #12 - ICEDgrunge (05/31/2013) [-]
Happy Birthday ************ !
User avatar #6 - tittyvenndiagram (03/31/2011) [-]
Yeah man, Tbay for the win!
User avatar #7 to #7 - JLT (04/02/2011) [-]
ye man fukin awsome here
User avatar #8 to #8 - tittyvenndiagram (04/02/2011) [-]
Are you in high school?
User avatar #9 to #9 - JLT (04/02/2011) [-]
ye i go to hamm
User avatar #10 to #10 - tittyvenndiagram (04/03/2011) [-]
Oh nice what grade?
User avatar #11 to #11 - JLT (04/06/2011) [-]
11
User avatar #1 - TheUsername (10/30/2010) [-]
What does JLT stand for?
User avatar #2 to #1 - JLT (10/30/2010) [-]
my first and middle names y
User avatar #5 to #2 - TheUsername (02/02/2011) [-]
OH! 'cause my brother's friend makes shirts that say "JLT" which means Just Love This and he makes shirts that says "Just Love This".
You need to login to view this link Here's his website... Well, I think it's his.
User avatar #3 to #2 - EvilSquiggly (11/22/2010) [-]
Jerky lettuce tomatoe o.o
 Friends (0)