Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

GEvill

Rank #43877 on Subscribers
GEvill Avatar Level 114 Comments: Funny Junkie
Offline
Send mail to GEvill Block GEvill Invite GEvill to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 23
Date Signed Up:1/12/2010
Last Login:12/19/2014
Location:Icecaps
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 1 total,  25 ,  24
Comment Thumbs: 182 total,  308 ,  126
Content Level Progress: 8.47% (5/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 40% (2/5)
Level 114 Comments: Funny Junkie → Level 115 Comments: Funny Junkie
Subscribers:1
Content Views:4358
Total Comments Made:149
FJ Points:190
/b/
Funnyjunk made the RAGE guy laugh, FAT BEN's poop end, PEDO bear pause, and... well me laugh too, lulz..

latest user's comments

#212 - so far its 725 thumbs 11/06/2010 on Look at all my thumbs 0
#132 - WHY SO SERIOUS 11/06/2010 on High Expectations Asian Dad... +1
#112 - MAN THE HARPOOOOOOOOOOONS!  [+] (1 new reply) 11/06/2010 on The Adventures of a Fat... +4
#119 - FuckHorses (11/07/2010) [-]
fuck u whale, fuck u dolphin
#276 - Forever Capone  [+] (32 new replies) 11/06/2010 on shitty comic: driving around +17
#278 - KERBE (11/06/2010) [-]
forever cologne
#280 - dedstowily (11/06/2010) [-]
Forever Trombone
#281 - Shiftfanatic (11/06/2010) [-]
Forever Flown
#292 - ruzzamussa (11/06/2010) [-]
Forever a dome.
#287 - bbtheman (11/06/2010) [-]
forever chrome
#294 - KERBE (11/06/2010) [-]
Forever a gnome
#286 - TheTypoPoopcicle (11/06/2010) [-]
Forever a moan
#282 - persiandude (11/06/2010) [-]
Forever Grown
User avatar #319 - TheTypoPoopcicle (11/06/2010) [-]
also forever stoned
#285 - ruzzamussa (11/06/2010) [-]
Forever Cyclone
#296 - TheTypoPoopcicle (11/06/2010) [-]
Forever Patron
#295 - SlantedJudgement has deleted their comment.
#293 - persiandude (11/06/2010) [-]
Forever thrown
#302 - pokaymahn (11/06/2010) [-]
forever in the friend zone
#300 - Lee Jun Fan (11/06/2010) [-]
forever Toblerone
#297 - persiandude (11/06/2010) [-]
Forever an Ice Cream Cone
#307 - KERBE Comment deleted by GEvill
#305 - Shiftfanatic (11/06/2010) [-]
Forever Well known
User avatar #568 - shankatank (09/25/2011) [-]
So much purple.
#552 - TheTypoPoopcicle (11/07/2010) [-]
Forever a nigger...
#500 - bitchingcharizard has deleted their comment.
#478 - PopcornViking (11/06/2010) [-]
This image has expired
#378 - CampenCarl (11/06/2010) [-]
Forever Prone
#335 - anonymous (11/06/2010) [-]
forever pwned
#313 - kilerkid (11/06/2010) [-]
If this gets screen capped I wanna be in it so i'm posting this comment
#303 - anonymous (11/06/2010) [-]
#553 - TheTypoPoopcicle (11/07/2010) [-]
Forever a leech...
#323 - thisisyijoined has deleted their comment.
#317 - persiandude (11/06/2010) [-]
lol just screenshot this and it will be up 2mro haha. pic unrelated
#314 - persiandude has deleted their comment.
#290 - HornyAxe (11/06/2010) [-]
id hit that
#289 - HornyAxe has deleted their comment.
#273 - Comment deleted 11/06/2010 on shitty comic: driving around 0
#375 - then it wouldnt have been funny would it? 11/06/2010 on Worth The Read +3
#374 - Comment deleted 11/06/2010 on Worth The Read 0
#873 - ...she kept poking you say? ^,^) KUDOS FRIEND, YOU ARE A GE… 11/06/2010 on Fail and Win 0
#76 - i STILL play my n6 ******* 4 - god damn yoshi story…  [+] (1 new reply) 11/05/2010 on Muthu Fuckin 64 +1
User avatar #84 - humanityslasthope (11/05/2010) [-]
I wish I could find my starwars pod racer game. :(
#57 - he is not the ******* batman  [+] (1 new reply) 11/05/2010 on Hipster heroes +3
User avatar #66 - Dpyromaniac (11/05/2010) [-]
Thats right. Cuz im the batman!
#73 - shes flexible! 11/05/2010 on Sexy Maths 0
#77 - the dance rox dont it 11/05/2010 on Macarena +1
#552 - you should be... YAMADA!!!!!!!!! 11/05/2010 on WHAT THE FUCK JAPAN 0
#114 - YAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 11/05/2010 on dumb bitch real life 0
#197 - Whered the hole in the ice come from 11/05/2010 on Epicly Awesome Dive 0
#668 - exactly ;) 11/03/2010 on The Television 0
#206 - ..................Jason never talked.........to his victims........  [+] (2 new replies) 11/03/2010 on Scare Tactics -4
#208 - DevonDonaldson has deleted their comment.
User avatar #210 - fidgetyfoe (11/03/2010) [-]
true. He could be Casey Jones from TMNT.... just with an axe...
#641 - Was your teacher black? 11/03/2010 on The Television 0
#158 - GEvill used GASP! 06/18/2010 on Charzards Revenge 0
#271 - This made my day! <3 THANK YOU! hahaha 06/18/2010 on The Truth About Patrick Star 0
#417 - How bacon is this pic?! :D Pretty bacon if you ask me ;) 05/24/2010 on This post is totally bacon +3
#296 - OMG, i had at least 4 of these **** YeaS this wee…  [+] (1 new reply) 04/13/2010 on Epic Fuck Yea Guy Collection 0
#302 - Jesey (04/13/2010) [-]
I had the time, laundry microwave and the face-up bread...

Fuck Yeah.
#64 - I see what you did Thar, and thought you guys deserved a thumb :) 04/12/2010 on Lego Sniper -3
#63 - as exciting as lego alwasy was <3 04/12/2010 on Lego Sniper 0
#66 - yea h i had some trouble aswell >,< 04/12/2010 on lol pics 2 +1
[ 148 Total ]
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 3071 / Total items point value: 7881

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1 - smurfrapist (10/19/2011) [-]
I ******* love you, dude..
User avatar #2 to #1 - GEvill (10/20/2011) [-]
Hahaha <3 Why so? xDD
User avatar #3 to #2 - smurfrapist (10/20/2011) [-]
The way you responded to the creeper guy, priceless!
User avatar #4 to #3 - GEvill (10/20/2011) [-]
Hahahahaahah xD cheers bro xD
 Friends (0)