Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

EsVato

EsVato Avatar Level 127 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to EsVato Block EsVato Invite EsVato to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 19
Consoles Owned: WiiU, PS4, 3DS XL, PS3.
Video Games Played: A lot.
PSN: thederpenstein
Interests: Yes.
Date Signed Up:7/21/2009
Last Login:9/06/2014
Location:Yes
Funnyjunk Career Stats
Comment Thumbs: 270 total,  366 ,  96
Content Level Progress: 6.77% (4/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 0% (0/10)
Level 127 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 128 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Total Comments Made:217
FJ Points:315
I've been here a very long time.


Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1450

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #15 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
PRIVATE MESSAGES=GAY.

Comment chat, GO!
User avatar #16 to #15 - EsVato (01/23/2011) [-]
:O okay sorry lol what's up?
User avatar #17 to #16 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
lolol. nothing much.
hiding in my garage, avoiding chores.
GOD IM COOL.
User avatar #18 to #17 - EsVato (01/23/2011) [-]
yeah dudee youre a total badass x) and chores at 8:30?! WHAT MADNESS IS THIS?!
User avatar #19 to #18 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
i've been putting it off all day. i was spos'd to start at like 12 XD
User avatar #20 to #19 - EsVato (01/23/2011) [-]
lol i didnt do jack **** today either. all i did was sit and text, and play grand theft auto
User avatar #21 to #20 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
************ .
me too xD
Cept i played black ops :B
User avatar #24 to #21 - EsVato (01/23/2011) [-]
**** lol sorry.

black ops is fun. what system do you have

sorry charizard
User avatar #25 to #24 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
Xbox ftw.

and uhhh

charizard accepts your apology? XD
User avatar #26 to #25 - EsVato (01/23/2011) [-]
nah i replied to the wrong person earlier XD

************ I GOT A PS3 >:/
User avatar #27 to #26 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
oh okay xD

I gotta ps2 C:
I only played it once >.>
User avatar #28 to #27 - EsVato (01/23/2011) [-]
lol wtf man, wtf? playstations are good for the soul :3
User avatar #29 to #28 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
lol totally.
but
my dog took the most epic piss on it. i ******* watched in shock as he did it too o-o
User avatar #31 to #29 - EsVato (01/23/2011) [-]
hey can we text or something? im getting a headache from the computer >.<
User avatar #30 to #29 - EsVato (01/23/2011) [-]
LMFAO! did you slappabitch?

omg my dog did something like that once except it was on my new nike SBs
and instead of piss, it was **** . >.<
User avatar #32 to #30 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
LOLOLOLOLOL.
and nawwwwww dad took my phone away. I can when i get it back though :P
User avatar #33 to #32 - EsVato (01/23/2011) [-]
**** my life dude. lol i guess i gotta continue talkin to you via funnyjunk
User avatar #34 to #33 - KiyoTheYoYo (01/23/2011) [-]
lmaoo. sorryy xD
User avatar #35 to #34 - EsVato (01/23/2011) [-]
it's all good man.
User avatar #5 - remischarizard (01/14/2011) [-]
Why did you add me? O.o
User avatar #22 to #5 - EsVato (01/23/2011) [-]
black ops is ******* great. im just addicted to gta 4 though >.<

what system do you have?
User avatar #23 to #22 - remischarizard (01/23/2011) [-]
You replied to the wrong person
User avatar #6 to #5 - EsVato (01/14/2011) [-]
i unno o.o i like havin friends i guess lol if you wanna delete me, go for it
User avatar #7 to #6 - remischarizard (01/14/2011) [-]
Really doesn't bother me. How did you find me though?
User avatar #8 to #7 - EsVato (01/14/2011) [-]
to be honest, i forgot. once im on funnyjunk, my mind goes to **** ._.
User avatar #9 to #8 - remischarizard (01/14/2011) [-]
Happens to everyone. lol
User avatar #10 to #9 - EsVato (01/14/2011) [-]
exactly. im ******* brix. i got a bigass final tomorrow :(
User avatar #11 to #10 - remischarizard (01/14/2011) [-]
And FJ helps you study.
User avatar #12 to #11 - EsVato (01/14/2011) [-]
no but i cant find the packet i was supposed to study, so i checked online and i couldnt find it.
User avatar #13 to #12 - remischarizard (01/14/2011) [-]
ooo That sucks!
User avatar #14 to #13 - EsVato (01/14/2011) [-]
sucks sooooooo much :<
#3 - thespammer **User deleted account** (10/07/2009) [-]
spam for you!
User avatar #4 to #3 - EsVato (12/10/2009) [-]
**** YAH DUDE!!!! THANKS
User avatar #1 - iMa MOnStER (08/29/2009) [-]
:O i really like your name(:
and thanks for telling that guy off on my page
User avatar #2 to #1 - EsVato (08/30/2009) [-]
yaa no problem! i hate dicks like that! always think that theyre better than everyone else
 Friends (0)