Dstroyer

Rank #26985 on Comments
Dstroyer Avatar Level 144 Comments: Faptastic
Offline
Send mail to Dstroyer Block Dstroyer Invite Dstroyer to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Date Signed Up:8/09/2010
Last Login:2/01/2015
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#26985
Highest Content Rank:#18987
Highest Comment Rank:#9846
Content Thumbs: 47 total,  56 ,  9
Comment Thumbs: 446 total,  666 ,  220
Content Level Progress: 84.74% (50/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 40% (4/10)
Level 144 Comments: Faptastic → Level 145 Comments: Faptastic
Subscribers:0
Content Views:2442
Times Content Favorited:3 times
Total Comments Made:299
FJ Points:511

latest user's comments

#4 - woah ........u expect anyth… 08/10/2010 on fuckin awesome 0
#2121 - mooooooooooo moo (good comics) Robo-Cow is robotic. :/ 08/10/2010 on i dunno what to call it O_o 0
#702 - *FAP* *FAP* NOM NOM NOM 8====D~ O: Aaaaahhhhhh........ 08/10/2010 on How to Draw Like alchemicfreak 0
#701 - hmmm........... 08/10/2010 on How to Draw Like alchemicfreak +1
#700 - **Dstroyer rolls 10,538** if theres a 5, then u draw rly rly…  [+] (4 new replies) 08/10/2010 on How to Draw Like alchemicfreak +1
User avatar #704 - TehPwnzer (08/11/2010) [-]
*roll *5
User avatar #705 - TehPwnzer (08/11/2010) [-]
**TehPwnzer rolls 104,180** epic fail on the last roll
User avatar #706 - TehPwnzer (08/11/2010) [-]
I'll draw them anyway, looks fun. :)
User avatar #701 - Dstroyer (08/10/2010) [-]
hmmm...........
#8 - must agree......o_O very....interesting avatar ya got thar.....8L 08/10/2010 on junkierachel's profile 0
#219 - holy ******* sh*t, i added it to favorites withou… 08/10/2010 on SOOOOO worth the read +2
#155 - shiney michael myerz!!!!! 08/10/2010 on Mirror Man 0
#133 - **Dstroyer rolls 884,549,397** tripz and i can dedication? 08/10/2010 on Random shit 6 0
#179 - is that guy in the tub Johnny Knoxville? o_O  [+] (3 new replies) 08/10/2010 on Extremely Too Long Demot.... -1
User avatar #188 - elektra (08/10/2010) [-]
Its Zac Efron from Scrubs.
User avatar #195 - elektra (08/10/2010) [-]
Uh oh,sorry ! i mean Zach Braff
User avatar #181 - AlphaCat (08/10/2010) [-]
No hes from scrubs
#724 - aww, im ****** -_-......u got my thumb :/ 08/10/2010 on True Test. 0
#757 - oops 4got to log in this is me 08/10/2010 on Justin Bieber gets hit by... 0
#292 - i fkn died laffing!!!! 08/09/2010 on The Phases of Poop Part 2! 0
#266 - **Dstroyer rolls 676,457,400** if theres a number lower than… 08/09/2010 on Farmville Rage 0
[ 299 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #2 - bananagun (06/09/2011) [-]
O:
Gorillaz ♥
User avatar #1 - HIMTheSixSixSix (08/10/2010) [-]
hell yeah gorillaz!!
 Friends (0)