Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Dennycrumbubble    

Rank #8560 on Subscribers
Dennycrumbubble Avatar Level 296 Comments: Post Master
Offline
Send mail to Dennycrumbubble Block Dennycrumbubble Invite Dennycrumbubble to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 22
Date Signed Up:8/19/2010
Last Login:12/17/2012
Location:Mah Bizness
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 5855 total,  6823 ,  968
Comment Thumbs: 9609 total,  11107 ,  1498
Content Level Progress: 55% (55/100)
Level 158 Content: Faptastic → Level 159 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 9% (9/100)
Level 296 Comments: Post Master → Level 297 Comments: Post Master
Subscribers:8
Content Views:56099
Times Content Favorited:548 times
Total Comments Made:2711
FJ Points:16251
Favorite Tags: Pokemon (5) | FJ (4) | FUNNYJUNK (4) | stare dad (4) | fap (3) | pedobear (3) | spongebob (3) | thumb whore (3) | avatar (2) | Dennycrumbubble (2) | faggot (2) | justin bieber (2) | Kim jong il (2) | Minecraft (2) | OC (2) | rage guy (2) | rent is too damn (2) | sequential art (2) | slowpoke (2) | thanks fj (2)
http://www.funnyjunk.com/showcomment/13165478/#c47

http://www.funnyjunk.com/showcomment/14605209/#c5

:D

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

  • Views: 22456
    Thumbs Up 1366 Thumbs Down 102 Total: +1264
    Comments: 205
    Favorites: 45
    Uploaded: 06/13/11
    Request Request
  • Views: 41088
    Thumbs Up 1225 Thumbs Down 98 Total: +1127
    Comments: 270
    Favorites: 229
    Uploaded: 09/20/10
    But not my Charizard! But not my Charizard!
  • Views: 20154
    Thumbs Up 615 Thumbs Down 22 Total: +593
    Comments: 129
    Favorites: 55
    Uploaded: 10/13/10
    Johnson Johnson
  • Views: 24385
    Thumbs Up 609 Thumbs Down 129 Total: +480
    Comments: 419
    Favorites: 52
    Uploaded: 10/14/10
    Eric Douglace Public Announcement Eric Douglace Public Announcement
  • Views: 10871
    Thumbs Up 291 Thumbs Down 10 Total: +281
    Comments: 20
    Favorites: 22
    Uploaded: 01/30/11
    Breaking News Breaking News
  • Views: 9675
    Thumbs Up 217 Thumbs Down 27 Total: +190
    Comments: 44
    Favorites: 35
    Uploaded: 01/27/11
    Amber Baird Amber Baird
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >> [ 109 Funny Pictures Total ]
Show:
Sort by:
Order:

youtube videos

  • Views: 842
    Thumbs Up 17 Thumbs Down 1 Total: +16
    Comments: 2
    Favorites: 2
    Uploaded: 01/12/11
    What the FUCK? What the FUCK?
  • Views: 874
    Thumbs Up 16 Thumbs Down 1 Total: +15
    Comments: 9
    Favorites: 1
    Uploaded: 06/25/11
    The Joy of Painting with Bob Ross The Joy of Painting with Bob Ross
  • Views: 836
    Thumbs Up 20 Thumbs Down 6 Total: +14
    Comments: 2
    Favorites: 2
    Uploaded: 05/12/11
    No Candy Here No Candy Here
  • Views: 754
    Thumbs Up 15 Thumbs Down 2 Total: +13
    Comments: 1
    Favorites: 1
    Uploaded: 06/18/11
    Pokemon IRL Pokemon IRL
  • Views: 954
    Thumbs Up 11 Thumbs Down 0 Total: +11
    Comments: 4
    Favorites: 2
    Uploaded: 08/22/10
    Educational Shark Video! Educational Shark Video!
  • Views: 641
    Thumbs Up 10 Thumbs Down 0 Total: +10
    Comments: 8
    Favorites: 0
    Uploaded: 01/06/11
    PSA PSA
1 2 3 4 5 > [ 26 YouTube Videos Total ]
Show:
Sort by:
Order:

funny gifs

  • Views: 2105
    Thumbs Up 14 Thumbs Down 8 Total: +6
    Comments: 3
    Favorites: 1
    Uploaded: 10/08/10
    Thumb Whore Thumb Whore

latest user's comments

#42 - good thing i got a head start 12/07/2011 on I have an idea Funnyjunk +2
#132 - tumblr 11/29/2011 on How Will You Die? 0
#2623 - you know, everyone who thumb ed this, up or down doesnt matte… 11/29/2011 on Americuh +1
#8 - fallout new vegas had a good one. a skeleton in a refrigerator…  [+] (4 new replies) 11/21/2011 on Laziness +6
User avatar #13 - whatthebrown (11/21/2011) [-]
yeah i found luke's uncle and aunt drom star wars
#20 - bigdaddiesftw (11/21/2011) [-]
In fallout 3 i found a skeleton sitting up against a wall with a tin can against its groan and blood splatters everywhere. didnt know where to lol or be disgusted so did both
User avatar #21 - whatthebrown (11/21/2011) [-]
yeah bethesda loves their eastereggs
User avatar #14 - whatthebrown (11/21/2011) [-]
from*
#3 - ha..watch everyone start calling trolls dragons now  [+] (2 new replies) 11/21/2011 on Troll Chaser +4
#8 - xxxsonic fanxxx (11/21/2011) [-]
can't tell if srs, or if dragoning.
#5 - Maxilius has deleted their comment.
#21 - "force, balance, push"  [+] (1 new reply) 11/21/2011 on Sex life according to Skyrim 0
#27 - kolak (12/21/2011) [-]
Pretty related
#18 - like 2 stupid dogs? 11/21/2011 on How I feel on FB +8
#1692 - but..gimp is free 11/15/2011 on christmas is going to suck 0
#1690 - **Dennycrumbubble rolled a random image** cock soop?  [+] (1 new reply) 11/15/2011 on christmas is going to suck 0
#1692 - Dennycrumbubble (11/15/2011) [-]
but..gimp is free
#33 - next in line 11/03/2011 on who are those nice chicks? +9

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #16 - KERBE (07/21/2011) [-]
hello!
User avatar #17 to #17 - Dennycrumbubble (07/21/2011) [-]
hey whats up..its been a while haha
User avatar #18 to #18 - KERBE (07/21/2011) [-]
lol yeah, i wanted to talk to my older friends on here

you guys never come talk to me so i came you guys :D
User avatar #19 to #19 - Dennycrumbubble (07/21/2011) [-]
sorry lol ive been so busy..hopefully ill have more time for fj in august though. so whats up with ****** comics? havent seen one in a while.
User avatar #20 to #20 - KERBE (07/21/2011) [-]
lol its cool, and i dont call them ****** comics anymore. people said they were to well drawn to be ****** comics lol
User avatar #21 to #21 - Dennycrumbubble (07/21/2011) [-]
yeah thats true..but a names a name whether it applies or not haha..idk i guess i just got used to that title. but what you working on for your next oc?
User avatar #22 to #22 - KERBE (07/21/2011) [-]
im not sure i might do another mortal kombat the later years. then try to think of a comic idea. im starting to run out of ideas after 80 or so comics lol
User avatar #23 to #23 - Dennycrumbubble (07/21/2011) [-]
haha yeah i like the mk ones. and for future comics..idk maybe try a continuing thing with like a storyline...idk it might get people to follow you more. and that way youll have things to build off of for each comic
User avatar #24 to #24 - KERBE (07/21/2011) [-]
nah i like to just get right to the joke. lol but thanks dude
User avatar #25 to #25 - Dennycrumbubble (07/21/2011) [-]
sounds good. gl man
User avatar #26 to #26 - KERBE (07/21/2011) [-]
lol thanks.
User avatar #13 - KERBE (04/03/2011) [-]
hey come chat with some funnyjunk people http://tinychat.com/funnyjunkies

also this is really kerbe
User avatar #14 to #14 - Dennycrumbubble (04/03/2011) [-]
ill do it tomorrow haha..its already 1:35 am here..so i guess i mean today..but later today. i will see you later today.
User avatar #15 to #15 - KERBE (04/03/2011) [-]
hhaha thats nothing its 3 38 here, but alright later
#11 - xxxsonic fanxxx (02/16/2011) [-]
LOL You said
lets get this to the front page
and it happened
I love you
User avatar #12 to #11 - Dennycrumbubble (02/16/2011) [-]
in all seriousness its sad to see someone leave the site =(
#9 - ironpns **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #10 to #9 - Dennycrumbubble (01/14/2011) [-]
butthurt much?
#4 - xxxsonic fanxxx (11/18/2010) [-]
dude i love this post..i dont even care if its not OC
#5 to #4 - xxxsonic fanxxx (11/18/2010) [-]
haha me too. i fav it every single time
#6 to #5 - xxxsonic fanxxx (11/18/2010) [-]
dude you must have a bunch of awesome favorites. we gotta hang in a chatroom sometime and share em.
#7 to #6 - xxxsonic fanxxx (11/18/2010) [-]
yeah definitely man. i gotta go though so ill talk to ya later.
#8 to #7 - xxxsonic fanxxx (11/18/2010) [-]
no prob me too. big night tonight. cya!
User avatar #2 - Highenergy (11/01/2010) [-]
Wait... If your rank is awesome face, why does your avatar have none?
User avatar #3 to #2 - Dennycrumbubble (11/01/2010) [-]
elementary my dear watson
User avatar #1 - pokemonftw (10/17/2010) [-]
ah hah! i have your comment virginity!
 Friends (0)