Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

CapSoapMacTavish    

CapSoapMacTavish Avatar Level 134 Comments: Respected Member Of Famiry
Offline
Send mail to CapSoapMacTavish Block CapSoapMacTavish Invite CapSoapMacTavish to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:2/09/2010
Last Login:3/12/2010
Location:Pripyat Ukraine
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 11 total,  13 ,  2
Comment Thumbs: 342 total,  481 ,  139
Content Level Progress: 25.42% (15/59)
Level 0 Content: Untouched account → Level 1 Content: New Here
Comment Level Progress: 20% (2/10)
Level 134 Comments: Respected Member Of Famiry → Level 135 Comments: Respected Member Of Famiry
Subscribers:0
Content Views:2156
Times Content Favorited:1 times
Total Comments Made:342
FJ Points:1

latest user's comments

#49 - anons got their name changed to Edward Cullen yesterday  [+] (2 new replies) 02/25/2010 on Edward Cullen is Anon +3
User avatar #51 - nightmarepikachu (02/25/2010) [-]
OH I FUCKING MISSED IT?
#59 - antiskin (02/25/2010) [-]
so did i
#79 - very true 02/25/2010 on Anons true intentions. 0
#155 - dont make funnah meh 02/25/2010 on My money is on Anal Fantasy... 0
#9 - ghost! very clever.  [+] (2 new replies) 02/25/2010 on CapSoapMacTavish's profile 0
#11 - thisguydude (02/25/2010) [-]
Indeed.
#17 - GenrealShepherd (04/01/2010) [-]
Assholes -.-
#252 - tags god and master. very fitting. 02/24/2010 on Who is this you may ask? +1
#156 - why so serious sir? i cant look stupid, because i'm soap …  [+] (1 new reply) 02/24/2010 on omegle win +1
User avatar #158 - IsaacH (02/24/2010) [-]
DON'T FUCKING TELL ME TO CALM DOWN FFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lol no no I am calm.....really though you lost. =]
#117 - aight 02/24/2010 on Drug-O-Vision 0
#64 - sure ya did 02/24/2010 on Soccer Celebration Fail -1
#63 - thus says raptor jesus 02/24/2010 on Soccer Celebration Fail +1
#11 - gameplays worth it tho. dlc is good too. well, 1 out of 2 of t… 02/24/2010 on Borderlands 0
#140 - did i mention i have a mohawk? just forget it, i won the game.  [+] (3 new replies) 02/24/2010 on omegle win +1
User avatar #145 - IsaacH (02/24/2010) [-]
You can't simply imply you won anything without actually doing anything so at this point you lost and you look stupid..... =l
User avatar #156 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
why so serious sir? i cant look stupid, because i'm soap fuckin mactavish. just calm da fuck down
User avatar #158 - IsaacH (02/24/2010) [-]
DON'T FUCKING TELL ME TO CALM DOWN FFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lol no no I am calm.....really though you lost. =]
#9 - its a pretty anti-climactic ending. good boss fight but a bit …  [+] (2 new replies) 02/24/2010 on Borderlands 0
User avatar #10 - luckynumber (02/24/2010) [-]
mmhmm. Gameplay>story.
User avatar #11 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
gameplays worth it tho. dlc is good too. well, 1 out of 2 of the releases were good.
#137 - what are you talkin about, im SOAP! I can kick god mode's ass …  [+] (5 new replies) 02/24/2010 on omegle win +2
User avatar #138 - IsaacH (02/24/2010) [-]
No you were a tactical nuke......Now you got your ass kicked and your a liar..... XD
User avatar #140 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
did i mention i have a mohawk? just forget it, i won the game.
User avatar #145 - IsaacH (02/24/2010) [-]
You can't simply imply you won anything without actually doing anything so at this point you lost and you look stupid..... =l
User avatar #156 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
why so serious sir? i cant look stupid, because i'm soap fuckin mactavish. just calm da fuck down
User avatar #158 - IsaacH (02/24/2010) [-]
DON'T FUCKING TELL ME TO CALM DOWN FFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lol no no I am calm.....really though you lost. =]
#130 - TACTICAL NUKE. i win you loos. srry.  [+] (9 new replies) 02/24/2010 on omegle win +4
User avatar #131 - IsaacH (02/24/2010) [-]
LOL HAX! No sorry you just killed yourself while I have my God mode on.
User avatar #137 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
what are you talkin about, im SOAP! I can kick god mode's ass to next sequel
User avatar #138 - IsaacH (02/24/2010) [-]
No you were a tactical nuke......Now you got your ass kicked and your a liar..... XD
User avatar #140 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
did i mention i have a mohawk? just forget it, i won the game.
User avatar #145 - IsaacH (02/24/2010) [-]
You can't simply imply you won anything without actually doing anything so at this point you lost and you look stupid..... =l
User avatar #156 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
why so serious sir? i cant look stupid, because i'm soap fuckin mactavish. just calm da fuck down
User avatar #158 - IsaacH (02/24/2010) [-]
DON'T FUCKING TELL ME TO CALM DOWN FFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lol no no I am calm.....really though you lost. =]
#135 - mr skeltal (02/24/2010) [-]
While that is going on, i go ahead and kill myself just before the nuke hits.
#159 - mr skeltal (02/24/2010) [-]
**anonymous rolls 641,154,100**
Actually, I have Last/Final Stand on and call in my EMP, which makes me survives the nuke, look on YouTube, you'll shit bricks.
CAPTCHA = satin <- wtf?
#128 - someone teach that man how to screenshot!  [+] (12 new replies) 02/24/2010 on omegle win +6
User avatar #153 - StewieGriffiin (02/24/2010) [-]
idk how to screen shot either o.o
User avatar #129 - IsaacH (02/24/2010) [-]
Someone teach this man not to be such a douche about things and just deal with it.....
User avatar #130 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
TACTICAL NUKE. i win you loos. srry.
User avatar #131 - IsaacH (02/24/2010) [-]
LOL HAX! No sorry you just killed yourself while I have my God mode on.
User avatar #137 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
what are you talkin about, im SOAP! I can kick god mode's ass to next sequel
User avatar #138 - IsaacH (02/24/2010) [-]
No you were a tactical nuke......Now you got your ass kicked and your a liar..... XD
User avatar #140 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
did i mention i have a mohawk? just forget it, i won the game.
User avatar #145 - IsaacH (02/24/2010) [-]
You can't simply imply you won anything without actually doing anything so at this point you lost and you look stupid..... =l
User avatar #156 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
why so serious sir? i cant look stupid, because i'm soap fuckin mactavish. just calm da fuck down
User avatar #158 - IsaacH (02/24/2010) [-]
DON'T FUCKING TELL ME TO CALM DOWN FFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lol no no I am calm.....really though you lost. =]
#135 - mr skeltal (02/24/2010) [-]
While that is going on, i go ahead and kill myself just before the nuke hits.
#159 - mr skeltal (02/24/2010) [-]
**anonymous rolls 641,154,100**
Actually, I have Last/Final Stand on and call in my EMP, which makes me survives the nuke, look on YouTube, you'll shit bricks.
CAPTCHA = satin <- wtf?
#86 - borat: "..next, i meet united states senator, who is genu… 02/24/2010 on angelina vs megan 0
#85 - you are experienced in that field, ill give you that 02/24/2010 on angelina vs megan 0
#83 - hm hm hm. stephaknee. i see what you did there!  [+] (1 new reply) 02/24/2010 on angelina vs megan 0
#90 - Stephakneee (02/24/2010) [-]
siiisiiii
#82 - whos there to block your path when megan fox is naked on the b… 02/24/2010 on angelina vs megan 0
#80 - that you are  [+] (2 new replies) 02/24/2010 on angelina vs megan 0
User avatar #81 - TheAdolfHitler (02/24/2010) [-]
I do not think angelia and megan will get along.

there has to be someone t force them.
That should be me
User avatar #85 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
you are experienced in that field, ill give you that
#271 - yep. ayy i just passed moelicious on comment ranking. heh heh.… 02/24/2010 on Damn +1
#77 - your gas chambers hold only sniffly tourists now, hitler  [+] (4 new replies) 02/24/2010 on angelina vs megan 0
User avatar #78 - TheAdolfHitler (02/24/2010) [-]
But... I like forcing hot girls to make out with each other.
I mean, I am Hitler!
User avatar #80 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
that you are
User avatar #81 - TheAdolfHitler (02/24/2010) [-]
I do not think angelia and megan will get along.

there has to be someone t force them.
That should be me
User avatar #85 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
you are experienced in that field, ill give you that
#97 - ayy 2D! vassap?  [+] (2 new replies) 02/24/2010 on Drug-O-Vision 0
User avatar #113 - upgrayedd (02/24/2010) [-]
nutn, u?. tell boss to leave ramirez alone,, k
User avatar #117 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
aight
#96 - im sorry, but, alchahol? your just askin' for a nazi assault. … 02/24/2010 on Drug-O-Vision 0
#265 - predator drone inbound....AWW the pills killed her right befor…  [+] (2 new replies) 02/24/2010 on Damn +2
User avatar #268 - joshwontwon (02/24/2010) [-]
and a kill streak
User avatar #271 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
yep. ayy i just passed moelicious on comment ranking. heh heh. his comments are very low in numbers.
[ 228 Total ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#18 - mr skeltal (04/30/2010) [-]
oh noes..... invasion
User avatar #12 - LieutenantGhost (02/27/2010) [-]
Soap what are we going to do about Shepard?
User avatar #13 to #12 - CapSoapMacTavish (02/28/2010) [-]
i dunno. any ideas?
User avatar #14 to #13 - LieutenantGhost (03/01/2010) [-]
*facepalm*

Your the captian
User avatar #15 to #14 - CapSoapMacTavish (03/01/2010) [-]
well i just got stabbed and had to pull it out of my chest to kill the guy. Now your both miraculously both alive, and you can probably contemplate my discontent.
#16 to #15 - GenrealShepherd **User deleted account** (04/01/2010) [-]
Shut the **** up Both of you....Ghost your dead and you just got lucky soap -.- but thats the future.........So were not gunna talk about it anymore!
User avatar #7 - LieutenantGhost (02/25/2010) [-]
:D
User avatar #6 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
i really love how everything thinks i got the 2,222.
User avatar #5 - emogirl (02/24/2010) [-]
yay!! edward cullen!! ur sooo lucky!!
#1 - thisguydude (02/23/2010) [-]
XD I didn't know you and Makarov were friends.
User avatar #2 to #1 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
oh yeah, we've decided to settle our differences
#3 to #2 - thisguydude (02/24/2010) [-]
Oh, alright.
That's cool.
So, I take It you guys are gonna try to get Shepard now?
Or has Roach already got him?
User avatar #4 to #3 - CapSoapMacTavish (02/24/2010) [-]
nah roach is dead. i tried to talk to shephard earlier, but he didnt reply. bitch is probably still mad about the knife thing
#10 to #4 - thisguydude (02/25/2010) [-]
Ah, that's right :(
And yeah, probably.
User avatar #8 to #4 - LieutenantGhost (02/25/2010) [-]
I notice Shepard fell for my stunt double...
User avatar #9 to #8 - CapSoapMacTavish (02/25/2010) [-]
ghost! very clever.
#11 to #9 - thisguydude (02/25/2010) [-]
Indeed.
#17 to #11 - GenrealShepherd **User deleted account** (04/01/2010) [-]
Assholes -.-
 Friends (0)