Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a 6% commission on everything you buy.

CHODYTHEBLAKGUY    

Rank #31802 on Comments
no avatar Level 224 Comments: Mind Blower
Offline
Send mail to CHODYTHEBLAKGUY Block CHODYTHEBLAKGUY Invite CHODYTHEBLAKGUY to be your friend
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Age: 21
Date Signed Up:11/29/2010
Last Login:7/03/2014
Location:richmond virginia
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#31802
Highest Content Rank:#31064
Highest Comment Rank:#2583
Content Thumbs: 10 total,  9 ,  19
Comment Thumbs: 2471 total,  3666 ,  1195
Content Level Progress: 0% (0/1)
Level -10 Content: Sort of disliked → Level -8 Content: Sort of disliked
Comment Level Progress: 33% (33/100)
Level 224 Comments: Mind Blower → Level 225 Comments: Mind Blower
Subscribers:0
Content Views:114
Total Comments Made:2659
FJ Points:246

Show:
Sort by:
Order:

funny pictures

Comments(61):

[ 61 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #61 - itemexchange (10/27/2013) [-]
hello i am trying to collect the random unused items and points to help a friend
since you do not appear to play items may i please take yours
if not thanks anyways and sorry for bothering you
#62 to #61 - CHODYTHEBLAKGUY (11/01/2013) [-]
go ahead I don't really even care much for them I never even read how to get them anyways
User avatar #63 to #62 - itemexchange (11/02/2013) [-]
thanks
#60 - tender (10/12/2013) [-]
Maxed out the comment hahaha. Good Game sir
User avatar #49 - dirtydollar (09/14/2013) [-]
You are Melanistic.

opposite of albino
#51 to #49 - CHODYTHEBLAKGUY (09/16/2013) [-]
i know what melanistic means lol i may be ****** but im not dumb ****** like obama
User avatar #41 - completeaddiction **User deleted account** (09/14/2013) [-]
User avatar #39 - illutvar (09/14/2013) [-]
hey come her, listen, you must be crazy, cant u see this guy is a Ni....


oh, dreadfully sorry.

Cant you see this man is a Ni?
#47 to #38 - CHODYTHEBLAKGUY (09/14/2013) [-]
i like your pretty little white ass
#36 - thefjgienni **User deleted account** (09/14/2013) [-]
You are a spick
User avatar #35 - trygve (09/14/2013) [-]
You filthy filthy ******
#46 to #35 - CHODYTHEBLAKGUY (09/14/2013) [-]
1 c@nt h31p 1t 1 w@$ ju$t b0rn t0 st3al $h1t @nd typ3 l1k3 @ r3t@rd
#34 - anonymous (09/14/2013) [-]
Did you hear? Your a ****** .
#32 - ringrong (09/14/2013) [-]
NigNog
NigNog
User avatar #31 - pizzamuffins (09/14/2013) [-]
lol are the rumors true?
#28 - anonymous (09/14/2013) [-]
#27 - tenthdivine ONLINE (09/14/2013) [-]
wut it do mah ***** ?
#45 to #27 - CHODYTHEBLAKGUY (09/14/2013) [-]
not much mah dude what it do
User avatar #48 to #45 - tenthdivine ONLINE (09/14/2013) [-]
Meh. Just woke up, it's my aunt's birthday today so I'm expected to go to her party with her two loud-ass kids and my two loud-ass brothers, I've got a headache and I just wanna sit home and play WoW... >.>
#50 to #48 - CHODYTHEBLAKGUY (09/16/2013) [-]
i know how you feel. my birthday is this friday adn ill be 21 gonna go get drunk and have some fun
User avatar #52 to #50 - tenthdivine ONLINE (09/16/2013) [-]
Hell yeah dude, be safe and make good choices!
#53 to #52 - CHODYTHEBLAKGUY (09/18/2013) [-]
dont worry im not a retarded drunk. ok i kinda am but i dont hook up with any girls when im drunk only when theyre drunk
User avatar #54 to #53 - tenthdivine ONLINE (09/18/2013) [-]
Well that's good I suppose >.> I've never been drunk haha
#55 to #54 - CHODYTHEBLAKGUY (09/18/2013) [-]
ive only been drunk a few times but i cant stand beer it just tastes so nasty but liqour i drink it and the taste goes away after like 2 drinks and i never drink enough to passout
User avatar #56 to #55 - tenthdivine ONLINE (09/18/2013) [-]
I like Yuenglings beer, but I'm more of a whiskey, vodka, or rum drinker. Citrus Smirnoff mixed with sprite... delicious.
#57 to #56 - CHODYTHEBLAKGUY (09/18/2013) [-]
i completely agree with the smirnoff and sprite its delicious
User avatar #58 to #57 - tenthdivine ONLINE (09/18/2013) [-]
Goes down so smooth and sweet, but still has that bite ya know? I love it!
#59 to #58 - CHODYTHEBLAKGUY (09/19/2013) [-]
oh god yeah its delicious. the only kinda well i guess you could call smirnoff beer that i like. cant stand bud or miller can drink corona with no problems but smirnoff ice just tastes so right
#26 - ramboboss **User deleted account** (09/14/2013) [-]
User avatar #25 - captfuckhead (09/14/2013) [-]
sup, ****** ?
#24 - dragonmark (09/14/2013) [-]
Something tells me you're black. True?
#43 to #24 - CHODYTHEBLAKGUY (09/14/2013) [-]
actually not true
[ 61 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)