Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Bminogue    

Rank #12413 on Subscribers
Bminogue Avatar Level 206 Comments: Comedic Genius
Offline
Send mail to Bminogue Block Bminogue Invite Bminogue to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: male
Date Signed Up:1/30/2010
Last Login:9/16/2014
Location:Canada
Funnyjunk Career Stats
Comment Ranking:#23081
Highest Content Rank:#1503
Highest Comment Rank:#5681
Content Thumbs: 4262 total,  4968 ,  706
Comment Thumbs: 1075 total,  1457 ,  382
Content Level Progress: 62% (62/100)
Level 142 Content: Faptastic → Level 143 Content: Faptastic
Comment Level Progress: 90% (9/10)
Level 206 Comments: Comedic Genius → Level 207 Comments: Comedic Genius
Subscribers:5
Content Views:5019
Times Content Favorited:288 times
Total Comments Made:553
FJ Points:5354

latest user's comments

#52 - **Bminogue rolled a random image** <-- me when i d… 10/05/2011 on Comp +1
#40 - **Bminogue rolled a random image** See a dumb bitch … 10/05/2011 on Going to Hell -3
#28 - **Bminogue rolled a random image** <-- last time i… 10/05/2011 on Drinks -5
#55 - **Bminogue rolled a random image** pic kind of related 10/05/2011 on Sexist win. +2
#119 - **Bminogue rolled a random image** <-- i put this … 10/05/2011 on LIKE A BOSS ! +23
#78 - **Bminogue rolled a random image** speaking of black people 10/05/2011 on Paranormal Blacktivity -3
#177 - **Bminogue rolled a random image** <--my hero 10/05/2011 on My Childhood Hero +2
#299 - **Bminogue rolled a random image** oh... 10/05/2011 on thank you funnyjunk +1
#249 - **Bminogue rolled a random image** That was cute … 10/05/2011 on Miracle cure +1
#6 - woah, dont ask me how i spend my brithdays.. haha 10/05/2011 on Horses 0
#5 - **Bminogue rolled a random image** Wow thanks but its…  [+] (1 new reply) 10/05/2011 on Horses +1
User avatar #6 - Bminogue (10/05/2011) [-]
woah, dont ask me how i spend my brithdays.. haha
#3 - **Bminogue rolled a random image** It didnt.. <…  [+] (3 new replies) 10/05/2011 on Horses 0
#4 - kreekydoorS (10/05/2011) [-]
**kreekydoorS rolled a random image** yay two out of three of those i like...i was so grateful i brought you this for a gift.
#5 - Bminogue (10/05/2011) [-]
**Bminogue rolled a random image**

Wow thanks but its not even my birthday!
User avatar #6 - Bminogue (10/05/2011) [-]
woah, dont ask me how i spend my brithdays.. haha
#1 - **Bminogue rolled a random image** <--My face when…  [+] (5 new replies) 10/05/2011 on Horses +2
#2 - kreekydoorS (10/05/2011) [-]
**kreekydoorS rolled a random image** that was a perfect roll i hope mine matches my comment
#3 - Bminogue (10/05/2011) [-]
**Bminogue rolled a random image**

It didnt..
<-- but i brought you this to make you feel better
#4 - kreekydoorS (10/05/2011) [-]
**kreekydoorS rolled a random image** yay two out of three of those i like...i was so grateful i brought you this for a gift.
#5 - Bminogue (10/05/2011) [-]
**Bminogue rolled a random image**

Wow thanks but its not even my birthday!
User avatar #6 - Bminogue (10/05/2011) [-]
woah, dont ask me how i spend my brithdays.. haha
#4 - **Bminogue rolled a random image** <-- but now we'…  [+] (1 new reply) 10/05/2011 on Get over it +3
#5 - cavemanpedro (10/06/2011) [-]
**cavemanpedro rolled a random image** and who hasn't seen this?
#3 - **Bminogue rolled a random image** Cheer up bud :) 10/05/2011 on Get over it +4
#3 - Comment deleted  [+] (4 new replies) 10/05/2011 on Preachin' : The Answer -1
#5 - kreekydoorS Comment deleted by Bminogue
#6 - Bminogue Comment deleted by Bminogue
#7 - kreekydoorS Comment deleted by Bminogue
#4 - DremoraValkynaz Comment deleted by Bminogue
#4 - **Bminogue rolled a random image** <-- this popped up :S 10/05/2011 on You're Welcome 0
#3 - lol dont worry its just a time waster 10/05/2011 on You're Welcome 0
#4 - **Bminogue rolled a random image** Yup  [+] (1 new reply) 10/05/2011 on EPIC PONY TIME 0
#5 - graphenz (10/05/2011) [-]
THE DIAMOND!! MUST OWN!!!
#1 - **Bminogue rolled a random image** I should be the go…  [+] (1 new reply) 10/05/2011 on Do you agree? 0
#2 - dawnsenjohnsen (10/05/2011) [-]
even better good guy greg. two eyebrows instead of one haha.
#1 - **Bminogue rolled a random image** TLDR <--… 10/05/2011 on Brendan: 1 James: 0 -1
#1 - **Bminogue rolled a random image** <--i choose you!!  [+] (1 new reply) 10/05/2011 on Softboiled. +1
User avatar #2 - kreekydoorS (10/05/2011) [-]
....that poor pidgey
#4 - **Bminogue rolled a random image** <-- this is wha… 10/05/2011 on LOL 0
#5 - **Bminogue rolled a random image** nah just keep it g… 10/05/2011 on hate it +1
#2 - **Bminogue rolled a random image** Woah nvm wrong pic… 10/05/2011 on some people . . . 0
Show:
Sort by:
Order:

items

Total unique items point value: 1050 / Total items point value: 1050

Comments(0):

 

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
No comments!
 Friends (0)