Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

BloodyIcicle    

Rank #23957 on Subscribers
BloodyIcicle Avatar Level 175 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Offline
Send mail to BloodyIcicle Block BloodyIcicle Invite BloodyIcicle to be your friend flag avatar
Last status update:
-
Personal Info
Gender: female
Date Signed Up:8/07/2010
Last Login:3/15/2014
Funnyjunk Career Stats
Content Thumbs: 573 total,  786 ,  213
Comment Thumbs: 758 total,  1217 ,  459
Content Level Progress: 30% (3/10)
Level 57 Content: Sammich eater → Level 58 Content: Sammich eater
Comment Level Progress: 80% (8/10)
Level 175 Comments: Soldier Of Funnyjunk → Level 176 Comments: Soldier Of Funnyjunk
Subscribers:2
Content Views:33390
Times Content Favorited:42 times
Total Comments Made:635
FJ Points:934
Favorite Tags: lol (3)
http://somemangas.com/alt/Deadman_Wonderland/1/mf/

latest user's comments

#492 - Picture 11/05/2010 on A Message to All of You +1
#311 - Picture 11/05/2010 on What happens when you hold... 0
#293 - sugoi monogatari, onii-chan.  [+] (3 new replies) 11/05/2010 on What happens when you hold... 0
#337 - Moemon (11/05/2010) [-]
User avatar #373 - BloodyIcicle (11/05/2010) [-]
onii means bro. really brother, but lets just have it as bro here.
#419 - Moemon (11/05/2010) [-]
#49 - ohai thar  [+] (2 new replies) 11/05/2010 on Slowpoke is slow +5
#93 - anonymous (11/05/2010) [-]
Oh hey there!

<--- enlarge image plz!
User avatar #55 - Grimmis (11/05/2010) [-]
hai thar :3
#512 - arent you the one being an ******* ? 11/01/2010 on You will see my hand. 0
#510 - protip- i dont give a **** .  [+] (3 new replies) 11/01/2010 on You will see my hand. 0
#511 - EZBakeAnneFrankLOL (11/01/2010) [-]
nubtip* and its very obvious. dont have to be an automatic asshole you know.
#513 - EZBakeAnneFrankLOL (11/01/2010) [-]
im pointing out you got red thumb stormed, none of which by me. was actually helping.
User avatar #512 - BloodyIcicle (11/01/2010) [-]
arent you the one being an asshole?
#475 - lolk. im gonna end this now :3  [+] (5 new replies) 10/31/2010 on You will see my hand. +2
#480 - EZBakeAnneFrankLOL (10/31/2010) [-]
protip - self drawn anime reaction faces get annoying
User avatar #510 - BloodyIcicle (11/01/2010) [-]
protip-
i dont give a fuck.
#511 - EZBakeAnneFrankLOL (11/01/2010) [-]
nubtip* and its very obvious. dont have to be an automatic asshole you know.
#513 - EZBakeAnneFrankLOL (11/01/2010) [-]
im pointing out you got red thumb stormed, none of which by me. was actually helping.
User avatar #512 - BloodyIcicle (11/01/2010) [-]
arent you the one being an asshole?
#470 - i aint mad 10/31/2010 on You will see my hand. +2
#462 - i aint even mad. 10/31/2010 on You will see my hand. -4
#441 - ok op, you ****** . why the hell do you need so…  [+] (4 new replies) 10/31/2010 on You will see my hand. -3
User avatar #487 - Asianguy (10/31/2010) [-]
Cause u touch yourself at night
User avatar #463 - OoJesusoO (10/31/2010) [-]
lol
#458 - supertaters (10/31/2010) [-]
.....This rant fails. Overly more,


U MAD BRO?
#462 - BloodyIcicle (10/31/2010) [-]
i aint even mad.
#19 - you may not be poor but you ARE a piece of **** ... 10/31/2010 on How I spent my Friday... +1
#2 - lol chumps. 10/31/2010 on Trollin' funnyjunk with the... +1
#9 - lol, true. why wouldnt i thank you? thats awesome :3  [+] (2 new replies) 10/30/2010 on Fridge.F 0
#10 - KittyMays (10/30/2010) [-]
I don't usually get a lot of thanks and what not.
#11 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#6 - :D :D :D :D :D :D sweet. thanks.  [+] (5 new replies) 10/30/2010 on Fridge.F 0
#7 - KittyMays (10/30/2010) [-]
Someone.. thanked me for subscribing to them?
User avatar #8 - KittyMays (10/30/2010) [-]
Damn, the tears aren't noticeable enough..
User avatar #9 - BloodyIcicle (10/30/2010) [-]
lol, true.
why wouldnt i thank you? thats awesome :3
#10 - KittyMays (10/30/2010) [-]
I don't usually get a lot of thanks and what not.
#11 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#3 - bloooddyyyyy... i am your mother...... im also cryogenicall… 10/30/2010 on Google map fail 0
#1 - that must be you.  [+] (1 new reply) 10/30/2010 on Random Pictures 0
User avatar #2 - jazziejazz (11/09/2010) [-]
Yes this is me.
#25 - the game .-.  [+] (1 new reply) 10/30/2010 on My Fantasy 0
#26 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#23 - NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…  [+] (3 new replies) 10/30/2010 on My Fantasy 0
#24 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#25 - BloodyIcicle (10/30/2010) [-]
the game



.-.
#26 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#19 - NOOOOO DONT GIVE HIM THAT PACKAGE .-.  [+] (5 new replies) 10/30/2010 on My Fantasy 0
#21 - KittyMays (10/30/2010) [-]
You shut your whore mouth..
#23 - BloodyIcicle (10/30/2010) [-]
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh
#24 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#25 - BloodyIcicle (10/30/2010) [-]
the game



.-.
#26 - KittyMays (10/30/2010) [-]
#17 - wut. 10/30/2010 on My Fantasy 0
#12 - OH NO ITS A FAG! 10/30/2010 on NEGATIVE 100 THUMBS 0
#9 - you..... you are mad. 10/30/2010 on GAY ASS FAGGOT FJ 0
#4 - sure :D 10/30/2010 on Fridge.F 0
#2 - lulz ikr and CONGRATS!  [+] (2 new replies) 10/30/2010 on Fridge.F 0
User avatar #3 - badboywantsu (10/30/2010) [-]
<.< wanna know a secret? >.>
User avatar #4 - BloodyIcicle (10/30/2010) [-]
sure :D
#36 - headphones and my vag..... **** ... 10/30/2010 on act fast +1

Comments(163):

[ 163 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
User avatar #175 - maguswaffy (01/10/2013) [-]
Testicular cancer.
User avatar #174 - LuckyReyes (03/22/2012) [-]
blooooody!
sooo long since we talked D;
User avatar #172 - jinzedmzxa (09/11/2011) [-]
hey higu whats up? heh its been a while since ive logged into fj hows it going?
User avatar #161 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Wow that friend request has been up there for a year. xD What the **** .
User avatar #162 to #169 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Lol. I havent gotten on FJ in so long. Looks like i got a life.
Joking, joking.
Looks like scratchpad died Q.Q
User avatar #163 to #170 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Nah. Just entirely different people now. ;P
User avatar #164 to #171 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Ah. Also, it seems you've gotten popular. Kudos.
So how have you been?
User avatar #165 to #172 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Meh. Fine, Bored mostly. ;P AND YOU!?
User avatar #166 to #173 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Meeee....... Hmm.
I guess i'm just being dull most of the time. 've Been drawing more, etc. Too lazy to make comics though, since they never get anywhere. Maybe I just dont have any good ideas.
I finally broke up with my ******* boyfriend, even though that was 3 months ago. He slapped me so I kicked him in the nuts and told him it was over. I'm pretty much permanently done with taking **** from people.
User avatar #167 to #174 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Sounds like a nice guy... Well at least your out of the relationship now. ;P
User avatar #168 to #175 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Yeah. So, want to go on scratchpad? I'm bored Q.Q
User avatar #169 to #176 - Kodylol (07/25/2011) [-]
Room 1 isn't that great at the moment. >.>
But i'll go to room 2. ;P
User avatar #170 to #177 - BloodyIcicle (07/25/2011) [-]
Can you give me a link? it wont let me go by clicking on the text.
#158 - JesusTheSaviour (05/21/2011) [-]
Thanks for the add broseph.
Thanks for the add broseph.
User avatar #156 - bobJML (03/24/2011) [-]
What's up?
#154 - EpicMailGuy **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #155 to #161 - BloodyIcicle (03/18/2011) [-]
Because i derped.
User avatar #150 to #156 - i got bnned (02/25/2011) [-]
What's that in the mouth?
User avatar #134 - Cooluser (02/19/2011) [-]
Hello Blood, Long time; No see.
#135 to #141 - BloodyIcicle (02/19/2011) [-]
Long Long tiem.
User avatar #136 to #142 - Cooluser (02/21/2011) [-]
Lol, is that a bloody duck 0-0?
User avatar #138 to #144 - Cooluser (02/21/2011) [-]
Blood get on AFD chat, If you can :l
#112 - anonymous (12/04/2010) [-]
[url deleted]

Why did you stop going there? Whorebag. I don't want excuses. Go there. Now. And tomorrow too. And the day after that as well.
#115 to #119 - jinzedmzxa (12/27/2010) [-]
**** off fag if she doesn't want to go to your gay little room that let her be, its her decision ****** not yours or anyone else's.
User avatar #116 to #122 - jinzedmzxa (12/27/2010) [-]
*then
#114 to #119 - BloodyIcicle (12/04/2010) [-]
okay..? why the anger?  
i dont go there as much because theres so much drama sometimes.  
but i guess the jinz 						****					 is pretty much over. yoou dont have to call me a whore.  
btw, Who the hell is this? You kind of soung like placeholder....&gt;: C
okay..? why the anger?
i dont go there as much because theres so much drama sometimes.
but i guess the jinz **** is pretty much over. yoou dont have to call me a whore.
btw, Who the hell is this? You kind of soung like placeholder....>: C
User avatar #117 to #121 - jinzedmzxa (01/02/2011) [-]
and what do you mean by "jinz **** " huh?
User avatar #119 to #125 - jinzedmzxa (01/04/2011) [-]
XD ok ill let you slide this time thank ur duck lmao
#120 to #126 - BloodyIcicle (01/05/2011) [-]
LOLOLOLOLOL Let me slide?
You seem to be trying to make it sound like you are important to me.
#121 to #127 - jinzedmzxa (01/06/2011) [-]
nah surprisingly i'm not trying to. no one really cares about me so why try? XD
User avatar #122 to #128 - BloodyIcicle (01/06/2011) [-]
Afshsjlngijnsijngshnjg
Okay. Its about time you stop this emo **** . Its not gona help you at all, so buck up and make something of yourself instead of saying stuff like that.
I hate that ******* ****** Attitude. Stop that Stupid **** , ASAP.
User avatar #123 to #129 - jinzedmzxa (01/07/2011) [-]
tbh i'm not being emo lol its all true... well most of it lol i've stopped being emo when i got a ps3 for Christmas
User avatar #124 to #130 - jinzedmzxa (01/07/2011) [-]
and since that day i realized that some people care about me...
#125 to #131 - BloodyIcicle (01/09/2011) [-]
XDDDD
A lot of people care about you. That includes me.
User avatar #126 to #132 - jinzedmzxa (01/09/2011) [-]
well yeah i know that...
#113 to #119 - anonymous (12/04/2010) [-]
Hr4wa.
User avatar #110 - Cooluser (11/24/2010) [-]
Blood, come to AFD chat.
User avatar #107 - Cooluser (11/23/2010) [-]
Blood, Come to AFD chat.
User avatar #109 to #115 - Cooluser (11/23/2010) [-]
Con wants all AFD members to be more active.
User avatar #99 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Yeah.......Blood we still friends.
User avatar #101 to #107 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Why'd you think we weren't friends?
User avatar #102 to #108 - BloodyIcicle (11/22/2010) [-]
we were being jackasses to each other?
User avatar #105 to #109 - Cooluser (11/22/2010) [-]
Plus I was a little pissed.


Sorry for acting like a jackass and scribble your drawings.
#106 to #112 - BloodyIcicle (11/23/2010) [-]
no worries
no worries
User avatar #103 to #109 - Cooluser (11/22/2010) [-]
You still were my friend.

No.....I don't think so.
User avatar #104 to #110 - BloodyIcicle (11/22/2010) [-]
ah, ok :D
User avatar #97 - Cooluser (10/30/2010) [-]
It doesn't load for me.
User avatar #94 - jinzedmzxa (10/28/2010) [-]
Higu I accept your appology and I hope you find it in your heart to forgive me as well
User avatar #95 to #101 - BloodyIcicle (10/28/2010) [-]
i forgive :3
User avatar #96 to #102 - jinzedmzxa (10/29/2010) [-]
awesome ^^
#87 - jinzedmzxa (10/27/2010) [-]
hey higu
User avatar #88 to #94 - BloodyIcicle (10/27/2010) [-]
tits or gtfo
Comment has been flagged   Hide Hide All +Fav (0) Reply
User avatar #89 to #95 - jinzedmzxa (10/27/2010) [-]
This image was flagged 12/11/2013
#92 to #98 - BloodyIcicle (10/27/2010) [-]
XD it was a TEST.
A TEST! :D
#93 to #99 - jinzedmzxa (10/27/2010) [-]
lol test for what?
User avatar #81 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
heeey i made you something ^^
User avatar #82 to #88 - BloodyIcicle (10/18/2010) [-]
?????
#83 to #89 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
so? what do you think?
User avatar #86 to #91 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
i can make more if you want?
User avatar #85 to #91 - jinzedmzxa (10/18/2010) [-]
ill take that as a big yes :)
User avatar #75 - Savos Mok (10/14/2010) [-]
Higurashi, FTW!
#78 to #82 - BloodyIcicle (10/14/2010) [-]
id do a lot more but im too lazy XV
#76 to #82 - BloodyIcicle (10/14/2010) [-]
YES HIGURASHI FTW  
higurashi folder dump tiem :D
YES HIGURASHI FTW
higurashi folder dump tiem :D
User avatar #79 to #83 - Savos Mok (10/15/2010) [-]
Look in my youtube videos. I have a funny Higurashi Caramelldansen video
#80 to #86 - BloodyIcicle (10/15/2010) [-]
awesome.
awesome.
[ 163 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)