Upload
Login or register
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#20 - pearfield
Reply +42 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
I'm not sure that's such a good thing though. Imagine getting an erection, then passing out from blood loss because it's all in your dick
#23 to #20 - rollilho
Reply -6 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
right there's probably ppl (black guys) with 14 inch dicks.. that means you'd have a 15 inch one... aside from bragging rights, that couldnt be that enjoyable lol, i would be good with like 10 inches
User avatar #24 to #23 - Crusader
Reply +6 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
Largest penis in the world is 13.5 inches, and set by a white dude
#25 to #24 - rollilho
Reply -6 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
thats the guy who decided to go gay because he couldnt fully enjoy sex with women right? idk why he didnt just do anal with women
User avatar #26 to #25 - Crusader
Reply +3 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
Nope, his name was (and I **** you not)
Dr. Robert Dickinson
User avatar #30 to #26 - navadae
Reply +2 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
i thought Robert Dickinson was the one who recorded it, not who had it?

eh either way, Jonah Falcon is more well known, 13.5 inch and probably who Rollilho was talking about (he's bi though, not just a butt-bumper)
User avatar #32 to #30 - Crusader
Reply 0 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
No, you're right.
#31 to #30 - rollilho
Reply -5 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
YO I CAN THUMB UP NOW!! ******** LOL

but yeah, i looked up that doctor and it seems he was into a bunch of sex **** (professionally, not personally)
#27 to #26 - rollilho
Reply -3 123456789123345869
(10/15/2013) [-]
hahaha nice