funny picstory of cat and parrot. . Arwe Huh. extremely cute lol :3... look at the cat eyes in the last pic they're like "Revenge will be mine!"
x
Click to expand

Comments(151):

[ 151 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#9 - FunnyFatFvcker (11/17/2009) [+] (2 replies)
extremely cute lol :3... look at the cat eyes in the last pic they're like "Revenge will be mine!"
User avatar #20 - Yams (11/17/2009) [-]
FINISH HIM!
User avatar #25 - AdmiralAckbar (11/17/2009) [+] (1 reply)
What is this??
This isn't right !



Ps: Awwwww :D
User avatar #116 - kraftts (11/18/2009) [-]
I use to a parrotkeet like that and it brought back memories thank you
#113 - Ken M (11/18/2009) [+] (7 replies)
The "Parrot" is a budgerigar.
#120 to #119 - portagonn (11/18/2009) [-]
c-c-c "combo" breaker
User avatar #50 - sgtpaint (11/17/2009) [-]
the food chain is reversing, and were on top. **** !
#53 - pervy (11/17/2009) [-]
ohs no, cat got pwnd by the birdie!
#23 - Ken M (11/17/2009) [+] (1 reply)
put me in a homemade kennl i have never felt so final...lol i always wanted to find a picture worth putting lyrics on
#30 to #23 - skiba **User deleted account** (11/17/2009) [-]
someone help me please, all I see is hate...
to much slipknot.
User avatar #138 - Mr waffles (11/22/2009) [-]
in last pic his face is like i.... i dont understand!


captcha: sweet lol
User avatar #94 - jakibunny (11/18/2009) [+] (1 reply)
Aww, this is so cute. =)
User avatar #97 to #94 - chocos (11/18/2009) [-]
yah they should be all girls here to think that is funny
we dont look for cute here FUNNYJUNK
User avatar #74 - Nick Gill (11/17/2009) [-]
At first I was like "damn that lil bird thing gonna get ate!". Then I saw it cuddling with the kitten and tears came to my eyes. Like a lightning bolt hit my penis I held my crotch... but I don't know why... Well done Fridge, Well done...
#70 - numbierwun **User deleted account** (11/17/2009) [-]
I was listening to rock music and getting all pumped up, then I started looking at this and just melted.
User avatar #46 - HomeSikk (11/17/2009) [+] (1 reply)
We were all like hey wassup my names parrot mines cat then i was like dude im sleepy pce out then he was like dude wake up im bored lets do sumthin hen i said kiss my forehead goodnight then he said ok then we were playin and he put me in prison for no reason
User avatar #22 - Kittyluver (11/17/2009) [-]
awwww! adorable!
#6 - Ken M (11/17/2009) [+] (5 replies)
Why is the cat in a bird cage?
User avatar #8 to #7 - SUMOTORI (11/17/2009) [-]
More importantly, WHO IS THE PERSON IN THE PICTURE IN THE BACKGROUND?
User avatar #145 - sourhead (11/23/2009) [-]
At first i was like "AAAAWWWWW" and then i was like "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU"
#54 - Ken M (11/17/2009) [+] (6 replies)
PLEASE DONT READ THIS!!!!U WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF UR LIFE. 2MORROW WILL BE THE BEST DAY OF />
/> /> />URLIFE.HOWEVER IF U DONT POST THIS COMMENT TO ATLEAST 3 VIDEOS U WILL DIE IN 2 DAYS.NOW UV STARTED READIN THIS SO DONT STOP /> />
NOW!THIS /> /> IS SOOO SCARY.SEND THIS TO ATLEAST 5 pics IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSSHES NAMEWILL APPEAR /> ON THE SCREEN IN BIG LETTERS THIS IS SOO SCARY CUZ IT ACTUALLY WORKS!!!!!"
User avatar #67 to #56 - Coca Cola (11/17/2009) [-]
good job u sir r the hero of fj oh wait just because its a comment on a pic nothing will and the STORY goes back on u
User avatar #134 - Why do you care (11/21/2009) [+] (1 reply)
looks like the cat
*puts on sunglasses
got caged.
#135 to #134 - Ken M (11/22/2009) [-]
YEAAAAHHHHHH!!!!!!!
#99 - Ken M (11/18/2009) [-]
my parrot does that too to my cat :D
User avatar #34 - kezdak (11/17/2009) [-]
0.o
[ 151 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)