TMNS. Mix of two childhood shows... Holy , I just realized "squirtle" is "squirrel" and "turtle" combine. Holy .
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

TMNS

Mix of two childhood shows.

+59
Views: 25042
Favorited: 39
Submitted: 11/11/2009
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to Do not feed trolls E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(83):

[ 83 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#19 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (8 replies)
Holy **** , I just realized "squirtle" is "squirrel" and "turtle" combine. Holy **** .
#67 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (2 replies)
This reminds me of the Squirtle Squad...

When Squirtle was bad ass and ****** people up...

Before he was made a bitch by Ash...

captcha: quirt lol
User avatar #8 - AnthonyDragon (11/12/2009) [+] (1 reply)
Save me!, I'm never going to grow out of this! I'm 20 and still with it. . . . ah who cares, I admit i'm still a kid at heart and will always be. Pokemon kicks arse.
#36 - Huntorkrunk (11/12/2009) [+] (7 replies)
this is ggggaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy gay gay gaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
#37 to #36 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
you are ggggaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy gay gay gaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
User avatar #24 - DoThejerkOff (11/12/2009) [+] (1 reply)
What would master splinter look like?
#25 to #24 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
raticate?
#12 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (1 reply)
In the first few episodes weren't there the squirtle squad or something?
+7
#16 to #12 - mnorris **User deleted account** has deleted their comment [-]
#38 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (2 replies)
LOL B4 I clicked TMNS i was thinking teenage mutant ninja snake? no, sandwitch? no, squirtle? no...*click* LOL

(i swer rofl)
User avatar #58 - vampireragdoll (11/12/2009) [+] (6 replies)
I would so watch this!

Pikachu ftw, though :) Squirtle can be 2nd-in-command ;)
#64 to #58 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
Charizard ftw!
#35 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
I'd watch that
#30 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (1 reply)
The reason we were in Iraq was to catch rare pokemon like these fellas
#10 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
Hahaha that is the coolest Sh** but no seriously i love it
#4 - Cero **User deleted account** (11/11/2009) [+] (3 replies)
the stick is the best weapon :)
#81 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
It's the Squirtle gang. They've just replaced their sunglasses with cloth masks.
User avatar #80 - Ice Explosion (11/12/2009) [-]
lol raticate could be splinter and scizor can be shredder XD
#65 - Fuckface Academy **User deleted account** (11/12/2009) [-]
And out of nowhere a wild slowpoke appears
#54 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (1 reply)
*knock, knock*
*answers door*
hello sir here's your case of EPIC WIN, if you could just sign the note by here please I'll be on my way.
#41 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
This is ******* amazing! I'd pay to watch it
#26 - sadgirl **User deleted account** (11/12/2009) [-]
oh man! soooo cute. do want
#15 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
**** YEAH!
#7 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [+] (1 reply)
It's pictures like this and the comments below it that makes me feel really old. I'm glad I didn't waste my time and money on the pokemon era. I suppose this is why I don't find this amusing.
#14 to #7 - xxxsonic fanxxx (11/12/2009) [-]
You know that empty feeling you get, like theres something missing in your life? It's because you never watched pokemon. But it's too late now, you're doomed to kill yourself in the next couple of years. I'm sorry for you.
[ 83 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)