WTF R U DOIN?. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOL. roflposters corn E ] CURSE M E WTF are you doing'?. Bitch forgot to make him a sammich, so his powers awakened
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

WTF R U DOIN?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOL

roflposters corn
E ] CURSE M E
WTF are you doing'?
...
  • Recommend tagsx
+23
Views: 20216
Favorited: 19
Submitted: 10/25/2009
Share On Facebook
Add to favorites E-mail to friend submit to reddit

Comments(56):

[ 56 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+9
#39 - MrAnonymous **User deleted account** has deleted their comment [-]
#16 - Glass **User deleted account** (10/26/2009) [-]
Bitch forgot to make him a sammich, so his powers awakened
#17 - anonymous (10/26/2009) [+] (2 replies)
OMG its a black guy
User avatar #20 to #17 - llcoolz (10/26/2009) [-]
omg it's a racist asshole
#1 - wweasel (10/26/2009) [+] (1 reply)
lol wtf!!!! XD i just LOLD SOOOO loud....lol!!! XD
I cant stop laughing lol!!!!!!
it looks likehes levatating while shes greaving...XD
EPIC!!!!!lol imagine hr turning around and like wtf...? XD
XD EPIC!!!!
User avatar #6 to #1 - postman (10/26/2009) [-]
that isn't grieving...
that is a special beam cannon being charged
User avatar #19 - DarkestxHour (10/26/2009) [+] (2 replies)
Little do they know, but the gravity in the room was shut off. That bitch is just so fat....
User avatar #10 - Why do you care (10/26/2009) [+] (1 reply)
***** vampires: they will suck your blood and eat your kfc, ALL OF IT!!
User avatar #47 - Imfuckingpeant (10/26/2009) [-]
Her face just screams "God, he does this all the time".
User avatar #37 - TheDeadPool (10/26/2009) [-]
damn.. reminds me of the wizard of oz.... run Toto run... dont let the monkeys get you
#25 - anonymous (10/26/2009) [+] (1 reply)
Holy **** i can't stop laughing Seeing that ******* Face, LOL
User avatar #40 to #25 - Some One Weird ONLINE (10/26/2009) [-]
I cant stop laughing at your narrow minded, racist, stupidity.
User avatar #14 - tygerman (10/26/2009) [-]
omg hes ninja
#18 - anonymous (10/26/2009) [+] (2 replies)
IMA FIRIN MAH LAZAH!
#23 to #18 - Glass **User deleted account** (10/26/2009) [-]
I appreciate your entusiasm, but really you cant do that unless your name hase shoop the woop or lazer or something in it
#38 - anonymous (10/26/2009) [-]
I can see him being into so many backgrounds right now
#34 - anonymous (10/26/2009) [+] (1 reply)
this is spaaaarta
#33 - anonymous (10/26/2009) [-]
Motha ***** thats the power of black men ****** mastered by african americans and now redbull gives you black powers!!!!
#32 - anonymous (10/26/2009) [+] (2 replies)
That's right, Bud-light now gives you the ability to fly
#31 - anonymous (10/26/2009) [-]
lol silly ****** .
#28 - anonymous (10/26/2009) [+] (1 reply)
IM FLYING BITCH WOOHOO! BLACK POWER!
#27 - anonymous (10/26/2009) [-]
hes sky diving dumb ass
#3 - anonymous (10/26/2009) [+] (1 reply)
theyre probably loling their asses off in the camera room O.o thumbs up if u saw the camera before u read this
#2 - anonymous (10/26/2009) [-]
she's just like " aw **** , here he goes again "
[ 56 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)