CHOCOLATE CHIP COOKIE !. . Just look at the size of that cookie. Hot damn, it' s massive or some There' s like 4500 calories in it but you don' t give a Tons of paulandmomo
x
Click to expand

CHOCOLATE CHIP COOKIE !

Just look at the ******* size of that cookie.
Hot damn, it' s massive or some ****
There' s like 4500 calories in it but you don' t give a ****
Tons of chocolate chips, ****
It' s got it ******* gallons of butter shoved in it
stuffiest
Step up to the plate like a real man and
start swallowing these ***** , goddamn.
Nobody wants crappy fruit to snack on.
only faggots eat fruit. This ******* cookie
is the ultimate **** to eat. Your friends will
try to mooch these ***** so youll have to
beat their ******* asses.
...
  • Recommend tagsx
+15
Views: 3245
Favorited: 2
Submitted: 07/13/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to paulandmomo submit to reddit
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#3 - CaleAnonymous **User deleted account** (07/13/2010) [-]
OMG HOLY ******* ******** is just a befitting title.
#2 - BlackJackBad **User deleted account** (07/13/2010) [-]
god damn. I want that cookie
#1 - Eggismycat (07/13/2010) [-]
lol...meh? still got thumbed up :D
 Friends (0)