Ironic Compilation. Don't be too tough<br /> i know by saying that you will be, but oh well.<br /> Thumbs for more=]<br /> .. lol wut?? random!!! Ironic Compilation Don't be too tough<br /> i know by saying that you will but oh well <br Thumbs for more=]<br lol wut?? random!!!
Upload
Login or register
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (8)
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#1 - Amatory **User deleted account**
Reply +1 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
lol wut?? random!!!
#2 to #1 - IamUnknown [OP] **User deleted account**
Reply +2 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
hahaha idk this was my first post and i didn't really know what to do
#3 to #2 - Amatory **User deleted account**
Reply +1 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
Good job with your first!
#4 to #3 - IamUnknown [OP] **User deleted account**
Reply +2 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
why thank you!
i'm just glad it has some positive thumbs
#5 - jtlee **User deleted account**
+1 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#6 to #5 - IamUnknown [OP] **User deleted account**
Reply +1 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
thanks! :)
having only 2 thumbs is kinda embarrassing:/
#7 to #6 - jtlee **User deleted account**
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#8 to #7 - IamUnknown [OP] **User deleted account**
Reply +1 123456789123345869
(06/18/2010) [-]
okay.
thanks for the advice
=]