Get Back To The Kitchen. . Thanks for packing my lunch babe. ;'. what smfh? my only guess is stupid mother hoe
x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #5 - thecopyninja (09/13/2013) [-]
what smfh? my only guess is stupid mother ******* hoe
#30 to #5 - jabzilla (09/13/2013) [-]
to be honest I thought it was smack my ******* head (like a horrible face palm) but shaking works too...I really like yours though haha stupid mother ucking hoe works wonders
#6 to #5 - disturbedmaster (09/13/2013) [-]
smfh = shakes my ******* head
User avatar #7 to #6 - thecopyninja (09/13/2013) [-]
i like mine more
#8 to #7 - disturbedmaster (09/13/2013) [-]
tbh so do i haha
#14 to #6 - eutherin (09/13/2013) [-]
I heard it was shaking.
May vary on where you are from.
I normally see SMH though.
#10 to #6 - seesaws (09/13/2013) [-]
I always thought it was So much ******* hate
#9 - beehoning (09/13/2013) [-]
This actually seems like a funny prank to pull on someone.
This actually seems like a funny prank to pull on someone.
User avatar #13 - demandsgayversion (09/13/2013) [-]
I just found out what SMH stands for, and it was so stupid I shook my head in disappointment. SMH
#22 to #13 - wikkedsikk (09/13/2013) [-]
i still dont know
#23 to #22 - shadowreid (09/13/2013) [-]
shake my head smh
#24 to #23 - wikkedsikk (09/13/2013) [-]
Cheers
#12 - bluelightbebop (09/13/2013) [-]
SMFH?   
   
Come on man, she's fixing your lunch, be more grateful and just unwrap the damn cheese instead of acting like a damn princess.   
   
It happened to me once or twice, my girlfriend packed my sandwich and she didn't unwrap the cheese. I though it was somewhat cute.   
   
tl;dr version: Don't be a wuss and just unwrap the damn thing.
SMFH?

Come on man, she's fixing your lunch, be more grateful and just unwrap the damn cheese instead of acting like a damn princess.

It happened to me once or twice, my girlfriend packed my sandwich and she didn't unwrap the cheese. I though it was somewhat cute.

tl;dr version: Don't be a wuss and just unwrap the damn thing.
User avatar #15 to #12 - YllekNayr (09/13/2013) [-]
If I had to guess, I'd say this photo was uploaded by a girl talking about her boyfriend.

Seems more like something a guy would do.

It doesn't specifically identify the gender.
User avatar #17 - vegeta (09/13/2013) [-]
this crime should be punishable by execution.
quite seriously, anyone that does this deserves nothing more than slow, painful torturous death.
#19 to #17 - healscrit (09/13/2013) [-]
I agree
#29 - John Cena (09/13/2013) [-]
these acronyms are getting out of control
 Friends (0)