11 WTF body modifications!. Thumbs up if you liked it!<br /> I know very little about piercings and tattoo's so I got all of my information from <br /& WTF body modifications labret Tattoo crazy shit like  cool story bro

11 WTF body modifications!

Thumbs up if you liked it!<br />
I know very little about piercings and tattoo's so I got all of my information from You need to login to view this link <br />
check it out if you want to see the other 2!

  • Recommend tagsx
+1328
Views: 65270
Favorited: 5
Submitted: 05/31/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to September submit to reddit

Comments(542):

[ 542 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+20
#30 - Agarwaen **User deleted account** has deleted their comment [+] (1 reply)
User avatar #235 - razzmatazz (06/01/2010) [+] (1 reply)
Get finger magnets
Invest in helmet
Tell people i am Magneto
**** Yeah
User avatar #93 - xDann (06/01/2010) [-]
Guy with magnet implants robs a bank
Give me all the money! *Points gun at cashier*
*Cops bust in*
Drop the gun sir or we will shoot!
*Tries to drop the gun* Are you ******* kidding me?
User avatar #29 - Ownzftw (06/01/2010) [+] (2 replies)
If you get the magnet ones...
You can pretend to have mind powers. O.o
#133 - ReviloNosnibor **User deleted account** (06/01/2010) [-]
Finger magnet = hey what the **** is happening to my Phone and iPod? Hmm :/

The eye tattoo is tempting, I want to get black eyes and orange irises and pretend to be a vizzard from Bleach :D
#419 - Amatory **User deleted account** (06/01/2010) [-]
Implant Magnets - I would feel like a ******* Jedi !!!
#413 - clumsyninja **User deleted account** (06/01/2010) [-]
Oh, gosh, that's some nasty crap.
My bro shot a b.b. into his finger one time (it might've been an accident, idk) and now he can pick magnet up. lol
User avatar #414 - OhSnapItsAnonymous (06/01/2010) [+] (1 reply)
half of these made me want to throw up in my mouth
User avatar #1 - satanisthesavior (05/31/2010) [+] (2 replies)
I want to get magnets in my forehead with some small metal horns so that I can wear them and look evil and **** , but I can still take them off if I have to do something like visiting my grandmother...
User avatar #470 - faksociety (06/01/2010) [-]
with magnet implants if you were in say a bad accident and in a coma and you were placed in an MRI machine they'd rip out from your fingers which would suck...
#324 - djgibs (06/01/2010) [+] (4 replies)
Am I the only one who really wants the magnet one...
User avatar #515 - ruhtinaat (06/01/2010) [-]
So.. thats how they make bagels... growing them from asian people's foreheads..
User avatar #433 - Derrr (06/01/2010) [-]
These people are idiots.
User avatar #431 - TinkerbellsMother (06/01/2010) [+] (1 reply)
Labret stretchers = EWWWWW but cant look away
#436 to #431 - TheAssKickerist **User deleted account** (06/01/2010) [-]
really? cuz i came.... just kidding... but seriously its a mess
User avatar #411 - timothybarnes (06/01/2010) [+] (1 reply)
I'd do the magnet one. That seems cool.
User avatar #408 - DrollHumor (06/01/2010) [-]
I am horrified..... I want one...
User avatar #387 - Ulmer (06/01/2010) [-]
i want the implant magnets :D
User avatar #120 - thebovver (06/01/2010) [+] (3 replies)
gettin my first tattoo in august
someone gimmie a suggestion,
i cant find one i like yet!!!
User avatar #88 - SaveFJ (06/01/2010) [-]
lol with the magnets, come close to harddrive = bye bye data
+4
#76 - apollopwnszeus **User deleted account** has deleted their comment [-]
[ 542 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)