Upload
Login or register
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#9 - pappanoodles
Reply +105 123456789123345869
(06/20/2013) [-]
i think you misspelled his name
User avatar #239 to #9 - pappanoodles
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
hate you guys...

now i gotta go fix my wii to play tri
#344 to #239 - anon id: 4456a996
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
its a sin that they shut down the server for tri
#230 to #9 - kweel
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
what game is this, i like dinsosaurs and similar things please tell me
User avatar #231 to #230 - cakefaceify
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
Monster Hunter series, most of these screenshots are from Monster Hunter Tri, on the Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
#151 to #9 - ganondork
Reply +6 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
#148 to #9 - blizzeh
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
Those crimson ******* just break my guard no matter what. Damn right I'm mad
User avatar #147 to #9 - Tusura
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
Currently playing Monster Hunter 3 Ultimate on the 3ds.

******* Quru is just as annoying as always.
#76 to #9 - xXMattMiguelXx
Reply +15 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
They are one of the most annoying things to fight.

..along with rhenoplos..ugh
User avatar #215 to #76 - came
Reply +1 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
I never found it that bad, but the Rajang, I ******* hated hated thing.
#221 to #215 - xXMattMiguelXx
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#218 to #215 - xXMattMiguelXx
Reply +2 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
They weren't really that hard, they were just extremely annoying..

Qurupeco for its ability to summon powerful monsters like Deviljho
Rhenoplos for its constant ramming when your trying to charge for a powerful attack or when they break your combo.
User avatar #219 to #218 - came
Reply +1 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
Aye same, all types of hostile herbivores. For some reason I feel the need to ignore them although they're causing me problems. Like "When I kill this Plesoith, I'm gonna hurt you so much, but only after I kill it"
User avatar #222 to #219 - xXMattMiguelXx
Reply +1 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
They're kinda hard to ignore when there's 2-3 of them running about.
btw what MH are you playing?
User avatar #287 to #222 - came
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
I've only played MHF, MHFU and Tri
User avatar #60 to #9 - thundagawd
Reply +9 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
I ******* DESPISE the Qurupeco. ****** can't ******* fight for himself so he calls in like 3 Deviljiho's to gangrape you in a corner while he happily dances around on the sidelines like a ******* twat ._.
#37 to #9 - anon id: 27919d54
Reply 0 123456789123345869
(06/21/2013) [-]
I love you, but I HATED the quropeco!