Remember kids.... They'll be at your funeral, if you were at their funeral.... Aways go to other peoples' fun eras, otherwise they won' t go to yours. Like - Co Cars crashes Planes towers
x
Click to expand

Remember kids...

Remember kids.... They'll be at your funeral, if you were at their funeral.... Aways go to other peoples' fun eras, otherwise they won' t go to yours. Like - Co

They'll be at your funeral, if you were at their funeral...

Aways go to other peoples' fun eras, otherwise they won' t go to yours.
Like - Comment - 23 hours ego new . gtt
how win they go tthey are dead? read the
sentence heme
It hours ago . Like
I - have no idea whati wrote.
21 hours ago . Like
I Write a comment. ..
...
  • Recommend tagsx
+1775
Views: 63419
Favorited: 57
Submitted: 04/10/2013
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to greyshirtguy submit to reddit

Comments(84):

[ 84 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#2 - Metus (04/10/2013) [-]
User avatar #77 to #2 - wizzerdofaus (04/11/2013) [-]
open bar for the men

open casket for the ladies
User avatar #17 to #2 - CreepyNeighbor (04/11/2013) [-]
Grandson caught me sleepin
still lov em tho
#8 - sirbrentcoe (04/11/2013) [-]
here ultimatelaugh
#45 - josieabby (04/11/2013) [-]
a fave of mine
#78 to #45 - wizzerdofaus (04/11/2013) [-]
I like Sips' idea for him on puppets with "Monster Mash" playing
#11 - yuukoku (04/11/2013) [-]
This image has expired
User avatar #18 to #11 - saberrr (04/11/2013) [-]
I'm not sure why, but I don't really believe that picture...
#31 to #21 - yuukoku (04/11/2013) [-]
This image has expired
User avatar #48 to #21 - waterbottlemanboy (04/11/2013) [-]
What anime is that from?
User avatar #14 - psykojet (04/11/2013) [-]
**psykojet rolled user dlwnsgur ** I will go to your funeral if you go to mine
#51 to #15 - anon (04/11/2013) [-]
where is this picture from i ask?
#53 to #51 - dlwnsgur (04/11/2013) [-]
u mean you don't know?

inu x boku ss
#54 to #53 - anon (04/11/2013) [-]
why thank you.
#1 - tacomanofthenorth (04/10/2013) [-]
Lol .. this guy right here
Lol .. this guy right here
#42 to #1 - tbagbandit (04/11/2013) [-]
Tacos rule
Tacos rule
User avatar #57 to #1 - jellytamer (04/11/2013) [-]
what movie is this from?
#58 to #57 - anon (04/11/2013) [-]
Zombieland
User avatar #6 to #1 - mrvino (04/11/2013) [-]
god dammit she's so ******* hot...
#9 - zzRedzz ONLINE (04/11/2013) [-]
Damn, I missed my chance.   
   
Here, have the gif anyways.
Damn, I missed my chance.

Here, have the gif anyways.
#35 - neoexdeath ONLINE (04/11/2013) [-]
RISE MY UNHOLY MINIONS OF THE UND...Wait, what the **** are you...GET BACK HERE DAMMIT! I don't care if your funerals where fully catered...Wait, these dudes have Fudge? MOOCH MY UNHOLY MINIONS! MOOCH FOR YOUR BLACK MASTER OF NECROMANCY!
User avatar #5 - Snookbone (04/11/2013) [-]
That's a ******* old joke. Groucho Marx I think.
User avatar #43 to #5 - badsamaritan ONLINE (04/11/2013) [-]
Favorite of his jokes was " I see you cooking over a hot stove, but I can't see the stove"
I love how he made fun of that lady
#87 - greyshirtguy (04/11/2013) [-]
Thank you so much guys! I really appreciate all of you who took their time to thumb this up, it's made my day to see it reach top two on the front page!
#92 to #87 - anon (04/12/2013) [-]
Shut up faggot
#60 - felixjarl ONLINE (04/11/2013) [-]
+2
#88 - hansaya **User deleted account** has deleted their comment [-]
#75 - zanekin ONLINE (04/11/2013) [-]
Seems like a legit idea to me
#72 - zekest (04/11/2013) [-]
haha
haha
haha
HAHA

i will kill you
#59 - shamrockbandit (04/11/2013) [-]
That's a quote from the great Yogi Berra. Also:

"If you come to a fork in the road, take it."
#49 - saybia ONLINE (04/11/2013) [-]
Always go to other peoples' premature ejaculation parties


Otherwise, they won't come to ours....


I'm so sorry......
User avatar #22 - Gonnafly ONLINE (04/11/2013) [-]
**Gonnafly rolled user iamkagji ** I will go to your funeral if you go to mine
User avatar #7 - ultimatelaugh (04/11/2013) [-]
Unless You A Zombie.jpg
[ 84 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)