Soda Display Win. .. That is AWESOME! haha
x
Click to expand

Comments(56):

[ 56 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#18 - Absolute Madman (09/05/2009) [+] (10 replies)
1 w0uld ju57 74ke 4 dr p3pper 70 m355 17 up...7h3n wh3n 1 g3t h0m3,dr1nk 17 wh1l3 1 pl4y W0W 4nd 1dc 1f y0u 54y 1m 4 n3rd b3c4us3 1 pl4y W0W c4u53 175 ju5t cuz u r374rd5 d0n h4v3 3n0ugh m0n3y 70 p4y f0r W0W 3v3ry m0n7h...50 5tfu n00bz 4nd ju57 50 y0u kn0w,1m t4lk1ng 1n l337(elite) 1=i 0=o 7=t 3=e 4=a 5=s
User avatar #19 to #18 - Rick Astley (09/06/2009) [-]
lol you can speak virgin!
+17
#38 - yabyub has deleted their comment [+] (1 reply)
#48 - Absolute Madman (09/06/2009) [+] (4 replies)
What happens when some guy wants a pack of soda? what does he do?
User avatar #49 to #48 - demonbunny (09/06/2009) [-]
he gets a soda
User avatar #14 - xXxPRINCESSxXx (09/05/2009) [-]
That is AWESOME! haha
#34 - Absolute Madman (09/06/2009) [+] (2 replies)
Someone has way too much time on their hands. Hope whoever did this enjoys working at the grocery store for the rest of their life.
User avatar #43 to #34 - roflcopterninja (09/06/2009) [-]
Wow.. i hate people like you. "oh they have way to much time on their hands" STFU you obviously have yo much time on your hands if you're looking through funny pictures. So do everyone a favour and just stfu and gtfo.
#59 - immortal **User deleted account** (10/04/2009) [-]
thats awesome to bad its gonna get ruined hmm i think ill take marios eye
User avatar #53 - Butt Nuggit (09/06/2009) [+] (1 reply)
....Until i come along and pull a case of those out and it falls to the ground
User avatar #57 to #53 - bomberofchikenz (09/16/2009) [-]
and then the owners find hunt u down and kill ya..
run!
#44 - Absolute Madman (09/06/2009) [+] (2 replies)
Who has the time to make this
User avatar #54 to #44 - theriddler (09/07/2009) [-]
night shift employees
User avatar #39 - Kittyluver (09/06/2009) [-]
EPIC WIN!
#7 - InVinSiBlE AvENgA (09/05/2009) [+] (6 replies)
lololol!
awesome picture
captcha: pussy
lol, pussy
User avatar #13 to #7 - loveseat (09/05/2009) [-]
the yellow one is squirt stupid
User avatar #1 - grracelynn (09/05/2009) [-]
bahahaa this is awesome, rofl; captcha:urine
#35 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
number 18 is an amidon
#32 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
repost
#31 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
number 18, your an ejit
#28 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
thats alot of calories
#25 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
shut tha hell up number 18. your a nerd...
#24 - Absolute Madman (09/06/2009) [-]
Get FREE XBOX360 Games, PS3 Games, Wii Games, DS Games and more here: http://www.rewards1.com/index.php?referrer_id=675449 Sign up do 3 offers and you can claim for any $40-$50 game!
#5 - Absolute Madman (09/05/2009) [-]
mario for the WIN!!!
#4 - fartingpoodle (09/05/2009) [-]
Mario Rules!!!!! But Soda Mario PWNS!!!!
#3 - Absolute Madman (09/05/2009) [-]
i wonder how long this took to set up
[ 56 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)