Facebook Awkwardness. Wtf happened to his Gliscor anyway?. rd Ash' s Primeape era ...I dont! think he' s ever coming back, ya E 24 hours ago via Facebook for Bl Pokemon facebook awkward
Upload
Login or register

Facebook Awkwardness

Click to block a category:GamingPoliticsNewsComicsAnimeOther
 
Facebook Awkwardness. Wtf happened to his Gliscor anyway?. rd Ash' s Primeape era ...I dont! think he' s ever coming back, ya E 24 hours ago via Facebook for Bl

Wtf happened to his Gliscor anyway?

rd Ash' s Primeape
era ...I dont! think he' s ever coming back,
ya E 24 hours ago via Facebook for Blackberry . Comment . Like
sh I peaple like this
l Nope, he' s not.
23 hours ago Like
Ash' s CHEM
I only hear from him when he wants something,
22 hours ago I Like
Ash' s Primeape
3 Waits he still keepign touch with you? I haven' t heard feom him
in years!
21 hours ago . Like
Ash‘ s CHEM
Yeah, though I haven' t heard from him in a while now.
20 hours ago Like
Ash' s Gliscor
I have no due where the hell he left me,
19 hours ago . Like
Ash' s
18 hours ago Like
Ash Radium
Butterfrees. !! Hey buddy! How' s it going? I miss you! How' s your
family?
17 hours ago Like
is Seriously?! What about us?
13 hours ago . Like
Uses 1 Escape Rope'
12 hours ago
Ash! How' s not the time to use that!
11 hours ago . Like
Ash Radium
WEN, this is awkward.
10 hours ago Like
...
+208
Views: 9420 Submitted: 12/31/2012
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (7)
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#1 - supo
Reply +7 123456789123345869
(12/31/2012) [-]
He left Gliscor with some old guy for training. Ash just sucks at training his evolved pokemon. He let's someone else train them, like with charizard, or he just releases them, like with pidgeot and butterfree. Lil' douche
#5 to #1 - Lmaoplanes
Reply 0 123456789123345869
(01/01/2013) [-]
He left pidgeot to protect the pidgeys and pidgeottos from that fearow and spearows. He said he was gonna come back for it but never did.
#7 to #1 - irishlawyer
Reply 0 123456789123345869
(01/01/2013) [-]
not his fault that he's in a coma and overcomes his personal flaws
#2 to #1 - moggz
Reply +3 123456789123345869
(12/31/2012) [-]
Charizard wanted to train with the others. he was a weak charizard and would not reach his potential with ash. Not because he is a bad trainer but because charizard would pretty much rofl stomp most of his opponents. Butterfree and pidgeot elected to stay behind to protect and be with families. the other two. well i cant remember gliscors episode or primates. all i know is WHY LEAVE GLISCOR! i love that one
#3 to #2 - anon id: 67b08a51
Reply 0 123456789123345869
(12/31/2012) [-]
Primeape stayed with a fighter training after having won the fighting tournament. (it was that guy with the hitmonchan) because he wanted to keep on participating in fighter tournaments and become stronger.
User avatar #4 - warofsodom
Reply +2 123456789123345869
(12/31/2012) [-]
butterfrees die after breeding
#6 - timelordeternal
Reply 0 123456789123345869
(01/01/2013) [-]
One of the voices in Ash's head   
" **** ALL THESE DEMONS, BLOW THEIR DAMN HEADS OFF!"
One of the voices in Ash's head
" **** ALL THESE DEMONS, BLOW THEIR DAMN HEADS OFF!"