Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
Anonymous commenting is allowed
#36 - totallynotafaggot (12/13/2012) [-]
mfw i first didnt understand the joke because it was just a normal text for me
mfw i first didnt understand the joke because it was just a normal text for me
User avatar #266 to #36 - danniegurl ONLINE (12/13/2012) [-]
i haven't played that long (mom's bf didn't pay for the subscription bc he's on the road all the time now) but i enjoyed it when i did play it.
#52 to #36 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
yea I was actually really interested... He prolly should go ahead and get MoP because I got tired of Cata endgame REALLY fast... I think it's part of the reason I stopped playing... I didn't even quit officially, my time ran out either late January or early February and I just didn't renew it...
User avatar #54 to #52 - theantidote (12/13/2012) [-]
Meh..MoP..I quit after we walked through so called heroic modes in Cata, unfortunately WoW hit a point where they had to supply for the hardcore players or casual, they didn't provide for both and just dumbed the game down completely =/
#57 to #54 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
yea that's kinda what happened to me... I pugged regular Deathwing after going through guild run and guild run trying to down Lich King and only succeeding on 10 man about a month and a half before Cata came out... once that happened I was kinda done...
User avatar #60 to #57 - theantidote (12/13/2012) [-]
You should NOT be able to pug through raids the way you could during Cata..Then they introduced a rolling 5% easymode so people started to pug heroic deathwing..sigh..at least we done it before the nerfs :P
#61 to #60 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
lol yep, I actually missed wiping on LK a million times a week even with the 30% buff, that shit was fun!
User avatar #62 to #61 - theantidote (12/13/2012) [-]
Yeah exactly, a good laugh with guildies and a good sense of accomplishment when you kill the fucker!
#63 to #62 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
yea even at the end of the expansion when Cata was almost out I still wore my Kingslayer title proudly! I don't even remember the Deathwing title... if there was one... there was one right?
User avatar #64 to #63 - theantidote (12/13/2012) [-]
Errrr..Savior of Azeroth for heroic and Destroyer's End for completing Dragon Soul (had to check my old wow character page :P), but yeah Kingslayer was a pretty rare one at the time, I assume it has became more common now since of the achievement hunters unless they put a lock on the title
#68 to #64 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
not last i checked 11 months ago lol, I was one of those achievement hunters, my class was hunter so I used to love plowing through any dungeon that wasn't in the current expansion =D I had like 9000 achievement points and planned on getting more but just never got around to it!
User avatar #69 to #68 - theantidote (12/13/2012) [-]
11 months a go it probably was a rare one yeah, would of felt good to max those achievements out though. I was awful at achievement hunting, I played hunter as a main for end of cata, but I spent my time alt whoring
#70 to #69 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
lol i played a lot so I got my share of alt whoring too! 85 DK first alt 85 priest second alt and I had a warrior to like 80 or 81, somewhere around there

should have*
User avatar #74 to #70 - theantidote (12/13/2012) [-]
I think I was only missing a mage and a paladin to complete the level 85 set, just to show how easy it was, used to take forever to get to 60, now you can plow your way to max level pretty easy
#75 to #74 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
yep, Just had to get those BoAs and you could be level 80 in a week...
User avatar #77 to #75 - theantidote (12/13/2012) [-]
Yeah yeah, which wasn't a difficult task to get enough BoA's to coast through your levels
#71 to #70 - zenethe ONLINE (12/13/2012) [-]
would have** sorry
User avatar #43 to #36 - orangebudd (12/13/2012) [-]
same here
 Friends (0)