Ya I'm Sure.. Acutal conversation a stranger had with me...I just walked away. may you look like someone I you have a brother called Dave? Just standing around  Ya I'm Sure Acutal conversation a stranger had with me I just walked away may you look like someone have brother called Dave? Just standing around
Upload
Login or register
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (8)
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#2 - thatfuego
Reply -2 123456789123345869
(11/16/2012) [-]
im pretty high and I just wanted you guys to know you gotta get high and browse fj its excellent, the joke make me lol
#3 to #2 - thatfuego
Reply -2 123456789123345869
(11/16/2012) [-]
I accidently that sentence
#4 to #3 - steelbubble
Reply 0 123456789123345869
(11/16/2012) [-]
#5 to #4 - thatfuego
Reply 0 123456789123345869
(11/17/2012) [-]
damn, I tried to be honest and I get negative 2 on both my comments, this is why I don't comment, and I still ******* love this site and everyone on it
User avatar #6 to #5 - steelbubble
Reply 0 123456789123345869
(11/21/2012) [-]
I comment quite a bit, and accept when I get red thumbs. It balances out

plus, the comments are the funniest part of this site...
#7 to #6 - thatfuego
Reply 0 123456789123345869
(11/22/2012) [-]
yeah they are but I have a sort of circle going on, I don't comment a lot because I get mostly red thumbs because I don't comment a lot
User avatar #8 to #7 - steelbubble
Reply 0 123456789123345869
(11/25/2012) [-]
It takes a while to get used to what funnyjunk looks for in comments. I've kind of trained myself by looking at content, then imagining what might be posted in the comments, and seeing if it's there. 60% of the time, it is. 30% of the time, it's top comment. The other 40% is reserved for me to post. It's an science.
#9 to #8 - thatfuego
Reply 0 123456789123345869
(11/26/2012) [-]
its almost like the stock exchange, you need to interpret what the community likes, in order to make a joke related to what they like so that you will get paid in green thumbs