Halo 3 compilation. heres some funny screenshots i found, comment if you want me to make more<br /> heres part 2 funnyjunk.com/funny_pictures/403126/Halo+ Halo three scree
x
Click to expand

Halo 3 compilation

Halo 3 compilation. heres some funny screenshots i found, comment if you want me to make more<br /> heres part 2 funnyjunk.com/funny_pictures/403126/Halo+

heres some funny screenshots i found, comment if you want me to make more<br />
heres part 2 funnyjunk.com/funny_pictures/403126/Halo+3+Compilation+2/

Epic Halo I?,
rror' lrl' l it 'iui" ii you
L" Wit' iti (filial) 2 !IE
...
  • Recommend tagsx
+549
Views: 14215
Favorited: 29
Submitted: 05/04/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to TrapAttack submit to reddit

Comments(73):

[ 73 comments ]
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #11 - Hellocopter (05/05/2010) [-]
you spelled more wrong.... its actually spelled MOAR!
#50 - adfin **User deleted account** (05/05/2010) [+] (7 replies)
Halo sucks, do it on MW2
User avatar #52 to #50 - Addaspolo (05/05/2010) [-]
MW2 blows asshole. that game is all about the ******* killstreaks....
User avatar #61 - ZombieSmile (05/05/2010) [-]
BOOM HEADSHOT!
Followed by...
SUPRISE BUTSECS!
Followed by...
POW RIGHT IN THE KISSER!
User avatar #21 - HeartOfTheDL (05/05/2010) [+] (11 replies)
Hi I own a PS3 and I wanna say that.....I SO WANT TO PLAY HALO NOW. That is all.
User avatar #32 to #22 - anonymanonymous (05/05/2010) [-]
O Hai God
+2
#45 - ottleyj **User deleted account** has deleted their comment [+] (1 reply)
User avatar #43 - Weeemax (05/05/2010) [+] (2 replies)
Anyone who's playing halo reach tonight join me on live FD Agent Orange :D
#46 to #43 - TripleScore (05/05/2010) [-]
NO WAY. im sure i played mw2 with an agent orange last night
#42 - EpicEmoKitteh **User deleted account** (05/05/2010) [-]
Yay for Halo!
Reach Beta is ******* EPIC ******* WIN!!
#41 - Deathscar (05/05/2010) [-]
Captions for the pics (cuz i'm bored)

1: The new AI in the weapons makes it a great aiming system.... both ways....
2: "So... about the 50 million dollars....*
3: SBS (surprise Buttsecks)
4: Rule #34. Always applies.....
5: "Hey dude, your driving like your blind!"
User avatar #12 - vaughndrew (05/05/2010) [+] (4 replies)
in my head in the last pics i was thinking...Red:hey whats up...Blue:nothing much just hitting you with my pelican
User avatar #16 to #13 - satanisthesavior (05/05/2010) [-]
xbox 360: $300
Halo 3: $60
Playing halo 3 so much that you can tell the difference between a pelican and an elephant by one picture of a window: priceless

There are some things money can't buy (like spending WAY too much ficking time playing halo 3). For everything else, there's Mastercard.
User avatar #67 - MyBUNzRnFIRE (05/05/2010) [-]
lol #2 gang rape
User avatar #18 - mimihigurashi (05/05/2010) [+] (2 replies)
In the 3rd pic... what were those guys doing?? xD
User avatar #6 - Eddythebandkid (05/04/2010) [-]
the last one is all like
"DERP"
User avatar #4 - TrapAttack (05/04/2010) [+] (1 reply)
does anyone want more of these? maybe even a different game? i have nothing better to do
User avatar #1 - LouBitgood (05/04/2010) [-]
2nd pic was pretty funny
#60 to #59 - Common Pepe (05/05/2010) [-]
Insane, kinda funny too
#44 - Common Pepe (05/05/2010) [+] (1 reply)
HALO REACH IS GONNA SUCK ITS JUST LIKE EVERY OTHER HALO GAME OMG!!!!111
User avatar #38 - Z A H A (05/05/2010) [-]
omg.. ive seen all of these a billion times!!!
#10 - Common Pepe (05/05/2010) [-]
THESE ARE SO FUNNY!You should make more.
-4
#7 - jackmonki **User deleted account** has deleted their comment [+] (3 replies)
#48 to #7 - Common Pepe (05/05/2010) [-]
i cant thumb up AND down... anyway ive been playing pretty much only red faction and a bit of mw2... went 22 and 4 on favela last night
User avatar #2 - DukeRodshaft (05/04/2010) [+] (1 reply)
in every pic, someone if ****** one way or the other.
[ 73 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)