Too soon?. Do you like lurks. trum . 20, CST: Quality is crap cam and huff my thredd so: -ma jerk :nmu. imn the theate and starts. irisu the audience and kills
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Too soon?

Do you like lurks

trum .
20, CST:
Quality is crap cam and huff my thredd so: -ma jerk :nmu. imn the theate and starts. irisu the
audience and kills the man.
...
+1174
Views: 28473
Favorited: 102
Submitted: 07/28/2012
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to lurks E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(68):

[ 68 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
+78
#1 - doctorsybil **User deleted account** has deleted their comment [+] (2 replies)
User avatar #8 - derpyhuman (07/28/2012) [+] (6 replies)
Can we get a link?
#38 - mrfourtysevenman (07/29/2012) [+] (1 reply)
that joke was worse than shooting up a colorado hospital
#54 - comeatmebrother (07/29/2012) [+] (3 replies)
#19 - Digitalphear (07/28/2012) [+] (13 replies)
This image has expired
Wake up in the morning feeling like the Joker
Grab my guns I'm out the door, I'm gonna hit this movie
Before I leave, rig my house with some booby traps
'Cause when I leave for the night, I'm neva comin' back

I'm talking smoke gas down the rows, rows
Aiming for the doors, doors
Bodies hit the floor, floor
Re-loading, playing my favorite movie
Steppin' up on the railing
Gonna kill a little baaaby

Won't stop, watch 'em drop
Bane blow my speakers up
Tonight, I'mma fight
'Til I see the po's lights
Pop pop hear 'em drop
But the cleansing don't stop, no!
#26 to #21 - awesomenesss (07/28/2012) [-]
I found it funny. Maybe that's because I'm not a pussy and don't get offended by anything.
#52 - jeej (07/29/2012) [+] (1 reply)
#25 - loluxxxx (07/28/2012) [-]
Wow, it's like the bullets are coming right at me.
#5 - usernameistaken (07/28/2012) [-]
Hahaha, that's fucking genius !
Hahaha, that's fucking genius !
User avatar #4 - downzythebear (07/28/2012) [-]
Thats too fuckin funny
#14 - krizz (07/28/2012) [-]
This image has expired
I shure wanna watch it, sounds fun
#39 - anonymous (07/29/2012) [-]
I laughed out loud
*Your chances of going to Hell increased to %100*
#3 - retardedtriforce (07/28/2012) [-]
I just laughed for 10 minutes. Thanks, OP.
#57 - pepemex ONLINE (07/29/2012) [+] (2 replies)
rofl
#33 - anonymous (07/28/2012) [-]
I thumbed down because of the title-
User avatar #10 - dillonanthony (07/28/2012) [+] (1 reply)
thepiratebaydotse/torrent/7470954/TheDarkKnightRises2012CAMXVID-26K
User avatar #11 to #10 - tokawase (07/28/2012) [-]
Fifth page of the comments is the source
#73 - dyoxide (07/30/2012) [-]
I'm going to hell for this.... lol xD
User avatar #68 - occamsrazor (07/29/2012) [-]
This was literally the only thing on FJ that legitimately made me laugh in the past week
[ 68 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)