Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #5 - AeroChic (04/13/2012) [-]
I live in Pennsylvania....so I'm used to it.
#11 to #5 - Some One Weird ONLINE (04/13/2012) [-]
As do I. I see quite a lot of horse and buggies around eastern Lancaster. I live on the western side of Lancaster so it's not often, but when I venture to the eastern part, they're easy to find.



Picture unrelated
#15 to #11 - Womens Study Major (04/13/2012) [-]
Woo Hoo i live in chest county and would like to say hi lol meeting people on the internet who live near you makes you all warm and fuzzy inside :))
User avatar #12 to #11 - malific (04/13/2012) [-]
Hi Lancaster, I'm Chester county, your eastern border.

Can't throw a damn rock without hitting a horse pulling one of those things. Especially on Saturdays.
#13 to #12 - Some One Weird ONLINE (04/13/2012) [-]
Lol yep. Seems that the farther east you go from where I am, the more and more you find. I see them most around Strasburg and Paradise.

Horse **** ,

Horse **** everywhere
User avatar #16 to #13 - AeroChic (04/14/2012) [-]
I live in Mifflin County, and even though we aren't in Lancaster there are tons of amish right by the town I live in. So I see them basically everyday. It happens.
#17 to #16 - Some One Weird ONLINE (04/14/2012) [-]
Yeah, I live on the Southwest part of Lancaster City. So there are no Amish people in my particular area. Although, if I go to the bus station, I often find some Amish people there, and in grocery stores.    
   
It's kinda nice to see fellow PA people on here.    
   
.gif unrelated
Yeah, I live on the Southwest part of Lancaster City. So there are no Amish people in my particular area. Although, if I go to the bus station, I often find some Amish people there, and in grocery stores.

It's kinda nice to see fellow PA people on here.

.gif unrelated
 Friends (0)