Hope thats Batman. .. funny if batman ate fish Batman cats gold
Upload
Login or register
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (38)
[ 38 comments ]
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
User avatar #7 - JumpmanQCH
Reply +9 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
funny if batman ate fish
User avatar #1 - ristay
Reply +8 123456789123345869
(08/10/2009) [-]
it's cat woman
#18 - anon id: a9dcacc7
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
Okay really? I posted this 3 weeks ago and it was on the main page. wtf funnyjunk?
User avatar #22 to #18 - Pink Floyd
Reply -1 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
There, I logged in. Feel better? Check it. this was added not even 3 weeks ago.
#28 to #18 - anon id: b6996863
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
ya i know its a repost from not long ago
#31 to #18 - anon id: 892e6055
Reply 0 123456789123345869
(08/12/2009) [-]
O man thanks Bostonredsox for posting this it's soo kool and not a repost
User avatar #19 to #18 - supersparta
Reply +7 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
Says anonymous.
#8 - anon id: dfcc3785
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
FAT BEN MADE SO MUCH POOP! OH MAN, THERE IS POOP EVERYWHERE, WHEN WIL THIS MADNESS END?!?!
#11 to #8 - anon id: 7fe70fb1
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
your mom made poop
#17 to #8 - anon id: 4506972c
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
what is "fat ben"??......and who started it?
#29 to #8 - anon id: 7b7ea206
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
once you shut the **** up asshole
User avatar #14 to #8 - asianmann
Reply +7 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
any thing and every thing that has to do with fat ben should be shuved up the persons ass that thoght of it
User avatar #15 - HarleyQuinn
Reply +5 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
Lol that's cute
User avatar #12 - LEXXIFUCKEDU
Reply +4 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
haha thats ******* funny lol
#20 - anon id: 230698b3
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
No, not batman! Captain Obvious here, and that's my shadow. I bet you were afraid it was a cat. Of course; it's obvious! Did you know that this is a picture? Captain Obvious, away! That means I'm leaving.
User avatar #25 to #20 - NovaWolf
Reply -7 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
It's not a cat, ********. It's a taser. Obvious fail.
#27 to #20 - anon id: 5deb05c0
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
WTF are you talking about??? That IS batman...
#30 to #20 - anon id: 4775c354
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
Wow, I ****** up bad. From an angle that's what it looked like. My bad Oo
User avatar #34 to #20 - MechaTrickster
Reply +2 123456789123345869
(08/12/2009) [-]
Yah that cat in the pic is a tazer well the cat in your icon is fecking cow. Dont ruin pictures with your wordS ):< Dont speak again.
#21 - anon id: 3f859fa7
Reply 0 123456789123345869
(08/11/2009) [-]
No, it's . . . CATman
#3 - anon id: 982b4a00
Reply 0 123456789123345869
(08/10/2009) [-]
lol, its a tazer!!! poor fisheys r going to get a good shock out of this 1
#2 - anon id: e0ed8f73
Reply 0 123456789123345869
(08/10/2009) [-]
lol nope catchpa awful