WTF HAPPENED. Seriously, WHAT HAPPENED???<br /> no really, im sick of reading the SAME CRAP. highest rated in hours My Most Epic Day... Vegetarians. SHUT. what happened SPAM on the front page
Upload
Login or register

WTF HAPPENED

Click to block a category:GamingPoliticsNewsComicsAnimeOther
 
WTF HAPPENED. Seriously, WHAT HAPPENED???<br /> no really, im sick of reading the SAME CRAP. highest rated in hours My Most Epic Day... Vegetarians. SHUT.

Seriously, WHAT HAPPENED???<br />
no really, im sick of reading the SAME CRAP

highest rated in hours
My Most Epic Day... Vegetarians. SHUT... I Funny signs...
Before and After Collection of... Rules for Men I heard you like...
What Happened Toda H om Nom ' Tree Branch Kid... H H on Shit H
motion Shoot The Pets My dogs name is... We' re Lesbians'. Ginger Tarzan Fail
ti A 2 A
What Happened... The Real Starters POW, MIA, SEMPER FT papercuts Skateboard Stunt... Penis Pant
All
...
+8
Views: 1710 Submitted: 04/07/2010
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (6)
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#2 - JSingh **User deleted account**
+5 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #3 - badboywantsu
Reply 0 123456789123345869
(04/08/2010) [-]
hey Einstein, stfu sincerely me not thinking pointing out the obvious isn't funny.
we are all sick of it comment and thumb down if stuff comes up as reposts tell anons to make a repost button whining solves nothing
User avatar #4 to #3 - AlbertEinstein [OP]
Reply 0 123456789123345869
(04/08/2010) [-]
The point of this picture is that 3 DIFFERENT pictures came up with the name basing on "What Happened" so i thought it was kinda funny.
User avatar #5 to #4 - badboywantsu
Reply 0 123456789123345869
(04/09/2010) [-]
oh, the way you put it up top i read it in a complaining voice in the context you were mad about it and well people do say wtf when they are usually mad.
User avatar #6 to #5 - AlbertEinstein [OP]
Reply 0 123456789123345869
(04/09/2010) [-]
Yea i see what you mean.
User avatar #1 - RedchronicX
Reply 0 123456789123345869
(04/07/2010) [-]
Same here.