Hiring all Shits. .. missed a letter dumb but
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Hiring all Shits

+1
Views: 14922
Favorited: 0
Submitted: 07/06/2007
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to sikigrulz E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(31):

[ 31 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#31 - anonymous (11/04/2007) [-]
missed a letter dumb but
#29 - anonymous (08/13/2007) [-]
I LOVE SHITS
#28 - anonymous (08/09/2007) [-]
Its not that gr8t at all!! Its spossed 2 be funny!
#22 - anonymous (07/12/2007) [-]
maybell, ur the one whos the freakin SLUT!...who fuckin cares that ur first...and why do u care ur not gonna get nething fer it...ur juss a peice of shit maybell..!!..fucker!!
#20 - anonymous (07/09/2007) [-]
why do you dumb asses fight on here?? it's called post a comment so you can comment on the pic. not so you can post comments to each other!!! and yes, some taco bells look like that cus i live by one. so reconsider what you say.
#19 - anonymous (07/09/2007) [-]
ROFLWAFFLE funny (>^-^)>
#18 - anonymous (07/09/2007) [-]
ha maybell the thing you said about a bitch is a female dog...i know that saying its off an icon. i used to have it on my myspace. but anyway this pic is funny
#17 - anonymous (07/08/2007) [-]
i can call people sluts if i want to kaitlyn especially after they call me a bitch
#16 - anonymous (07/08/2007) [-]
Kaitlyn- just shut up bitch!!! just cuz ur jealous cause u r gunna die a virgin!!! UNLIKE ME (call me guys)
#15 - anonymous (07/08/2007) [-]
Hey, Whats up with going around calling ppl dumbasses, bitches, sluts, whores, idiots, fuckers, whatever. Shut up and comment about the picture for once!!! BTW, the pic isnt funny... at all!!!!
#14 - anonymous (07/08/2007) [-]
its supposed to say "all shi'f'ts" you morons
#13 - anonymous (07/08/2007) [-]
Arf-ified and alexis...u guyz r haterz...i bet when u get first u would expect a trophy...a blonde trophy cuz only dumb blondez like u rabbit shytz would call some1 a bitch cuz dey got first..NO OFFENCE TO OTHER BLONDES CUZ IM 1 MY SELF...BUT SEXY
#12 - anonymous (07/08/2007) [-]
if you call me a bitch a bitch is a female dog, dogs bark bark is on trees trees are nature and nature is beautiful so thanks for the complement alexis oh and i got one word for you SLUT
#11 - anonymous (07/07/2007) [-]
who cares if ur first
#6 - anonymous (07/06/2007) [-]
It said that on a taco bell around here in my town the manager got fired over it or something like that
#5 - anonymous (07/05/2007) [-]
TACO BELL SUX!!!! the last time i 8 ther i found maggots in my burrito it wuz DISGUSTING im never eatin ther again
#4 - anonymous (07/05/2007) [-]
this sucks it is suppose to say now hiring all shifts and they already have it on here taco bell sucks trust me i know i worked there
#3 - anonymous (07/05/2007) [-]
all shifts you dumb ass
#2 - anonymous (07/05/2007) [-]
whats it supposed to say?
#1 - anonymous (07/05/2007) [-]
haha bitches im first
[ 31 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)