Drunk Shamings #1. EDIT: Part 2 - /funny_pictures/304554/Drunk+Shamings+2/<br /> Thank you for the support!<br /> Part 3 - /funny_pictures/307470/Dr drunk Beer Shamings win epic
Upload
Login or register

Drunk Shamings #1

Click to block a category:GamingPoliticsNewsComicsAnimeOther
Home is my first collection of
If you moms 50 thumbs for this ii will
moms. Enjoy!
CAM
S, fullhd
...
+259
Views: 16303 Submitted: 03/27/2010
Hide Comments
Leave a comment Refresh Comments (33)
[ 33 comments ]
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
#28 - Incomplete **User deleted account**
Reply +7 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
My dad and his friends did the best one. Whilst a mate of his was out getting piss drunk like he always did, they took all of the furniture in his cabin and fixed it to the ceiling, then attached a lamp to the floor. They spun the guy round and pushed him in and for 15 minutes he was screaming and holding onto the lamp on the floor thinking he was on the ceiling.
User avatar #11 - TheFagRobot
Reply -16 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
And this is why i dont drink!
User avatar #13 to #11 - tha messenga
Reply +5 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
lol what a pussy
User avatar #14 to #13 - xVjoshVx
Reply +5 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
yeah i kno rite??? id like to see that sum1 mad a card pyramid on me!!! :p
User avatar #31 to #14 - TheFagRobot
Reply -1 123456789123345869
(03/29/2010) [-]
Holy **** i was just kidding i Dont drink because robots drink oil duh!
User avatar #44 to #31 - xVjoshVx
Reply 0 123456789123345869
(03/29/2010) [-]
what about bender from futurama :) hes an alcoholic robot, lol :p
User avatar #45 to #44 - TheFagRobot
Reply 0 123456789123345869
(03/29/2010) [-]
Damnit Bender makin my points invalid!
User avatar #26 - lolcakes
Reply +2 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
the last one is best
User avatar #17 - MissJayPom
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
lol, the couch. It'll be funny when he rolls off! XD
User avatar #23 to #17 - Danzig
Reply +2 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
just hilarious when he claims that lawsuit!
#2 - Herpe
Reply +2 123456789123345869
(03/27/2010) [-]
this is the reason i smoke weed...
User avatar #3 to #2 - misterewan [OP]
Reply +1 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
Me too.. Sweet!
User avatar #19 to #3 - wankster
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
its too hard for me too get weed :(
#22 - Sicbomber
Reply +1 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
Thats gonna scare the **** out of him when he gets up and the couch falls
User avatar #12 - OsevenOsevenOnine
Reply +1 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
lol, gotta love the booze, just NEVER fall asleep man.. dont do it.. dont do it...
User avatar #15 to #12 - demonboybjones
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
*thud*
#16 to #12 - TAMO **User deleted account**
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
that just reminded me of a nightmare on elm street
#6 - voldemoose **User deleted account**
+1 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #20 - Lastmaster
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
Wow the guy in the last one is gonna wake up and be pissed when he busts his ass
#18 - Entertainment
Reply 0 123456789123345869
(03/28/2010) [-]
So Funny! Make some more!