musically oblivious fucks OC. OC Thumb and subscribe for more . Sc hrs, what kind cf music: C) : ' IE tokay, l dc: gnu like? like bands like guns n LAFED are my
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

musically oblivious fucks OC

OC
Thumb and subscribe for more

Sc hrs, what kind cf music: C) : ' IE tokay, l
dc: gnu like? like bands like guns n
LAFED are my fav rases, sddc, etc.
These take : talent.
snyone can play a musicing
instrument, write music:
like takes skill
q q I LOVE JUSTIN BEEBER
Sc baby, what kind cf music EIC) MUCH HE' S EIC)
dc: likes? VALETED AND HOT AND
SEXY AND HE HAS SUCH
Me at a grocery sacre
with a little kid infront
Randam kid: TURN THAT
q SHIT M IITC OFF.
Isnack lil Wayne sang U
cames en *
What kind cf music dc: yen My fav band
like kid?
...
+343
Views: 9706
Favorited: 15
Submitted: 12/11/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to alzerz E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(40):

[ 40 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#9 - mielad (12/12/2011) [+] (2 replies)
Don't take me wrong, I love rock and metal but don't shit on other people's music taste. Who cares? They like it. Let them enjoy it. I listen to both Rock and Metal and listen to Eminem and Prof. Green once in a while. It's what I enjoy. Let people enjoy their music, don't judge.
#1 - milesbacon (12/11/2011) [-]
thumbed up
#11 - alexmahone (12/12/2011) [-]
Pfft. Beethoven. Bach. Mozart. Their music is where it's at. Also, why does Beethoven hate chickens? Because all they ever say is Bach Bach Bach.
#21 - Schmeckle (12/12/2011) [-]
MY MUSICAL INTERESTS BEAT YOURS BECAUSE..... BECAUSE.....

BECAUSE THEY JUST DO OKAY?!
#8 - hollakhalu (12/12/2011) [-]
1) talk about old band and tell how awesome they are
2) talk about how bad modern bands are
-Justin Bieber
- Lil Wayne
- Katy Perry
3) ???
4) Front Page
#7 - anonymous (12/12/2011) [-]
I don't like JB shit, but...

Judging by the title, your making a post saying that your music is better than anyone else's, yeah?

ಠ_ಠ
User avatar #6 - TheNewRavager (12/12/2011) [-]
I find most popular music to be utter shit, but seriously, aren't these posts that go "I HATE POP! I LIKE CLASSIC ROCK!" getting just a tad old?
User avatar #3 - darksight (12/12/2011) [-]
And then the kids mom called the cops o.0 ?
#28 - natheel (12/12/2011) [-]
Comment Picture
#20 - eskemo (12/12/2011) [+] (6 replies)
been my favorite band since 2001. Good music does not go out of style
#40 - TomasArnar (12/12/2011) [-]
At school about a week ago, I heard a kid singing the Skyrim theme on Ancient Nordic. I was so proud.
User avatar #29 - corundum (12/12/2011) [-]
GODDAMN PEOPLE DON'T LIKE MY MUSIC. RETARDS.
#22 - roflstorm (12/12/2011) [-]
fuck yea ACDC!!!!!
#15 - herecomesjohnny (12/12/2011) [-]
lol i see the girl's hair censored her words
+1
#34 - hollowstorm **User deleted account** has deleted their comment [-]
#33 - ibanyourana (12/12/2011) [-]
Great, another one of those fucking "OoOoOh. Look at all these people who are sOoOo stupid because they don't like the same music as me, but I love that one kid who likes the same music as me. Everyone is is sOoOoO stupid." posts.....
#25 - anonymous (12/12/2011) [-]
These posts annoy me, they were good at first but nowadays they're more predictable than the sun rising each day.
#13 - anonymous (12/12/2011) [+] (2 replies)
Am i the only person on this site who doesn't like older bands, i like people like skrillex and klaypex...
#19 to #13 - ohshitizgravitycat (12/12/2011) [-]
yea nah i understand dude, I'm not into all this musical hate going on, i feel the love for all music, I was pretty much raised by all types of music........ gotta get my dubstep on sometimes, but other times I really feel the metal \m/  
  
feel the love people.
yea nah i understand dude, I'm not into all this musical hate going on, i feel the love for all music, I was pretty much raised by all types of music........ gotta get my dubstep on sometimes, but other times I really feel the metal \m/

feel the love people.
User avatar #14 - olafoneeye (12/12/2011) [-]
i know what you mean man, the charts are filled with SHITE these days, all artists seem to feel the need to make a song into a club-type song with dubshit. turning on the radio at 8 am kills me cos its like im on a night out but sadly thats what seems to sell :/

r.i.p good music
[ 40 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)