Justin Bieber, Leave Her Alone. Justin Bieber, Leave Her Alone. JUSTIN BEIBER LEAVE HER ALONE. <a href=" Seattle Seahawks Jerseys</a> justin Bieber
x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#18 - John Cena (09/22/2013) [-]
<a href=" You need to login to view this link Seattle Seahawks Jerseys</a>
#17 - John Cena (02/17/2011) [-]
LMAO Justin Bieber is such an idiot and so are his 'fans'.
Michael Jackson had to DIE before a film was made about him and is takes Justin Bieber two years to get a film made about him? Unfairness, people.
UNFAIRNESS!
You guys have no taste in music.
And you have no sense of humour either - if he did die I would be somewhat delighted; but it didn't happen, okay? So stop getting everyone's hopes up.
(Plus yeah he is such a girl)
#16 - Nsane (09/29/2010) [-]
What the,... He's not dead guys,.... I agree fully with this post though.
#15 - John Cena (08/18/2010) [-]
I really liked reading your post!. Quallity content. With such a valuable blog i believe you deserve to be ranking even higher in the search engines :). Check out the link in my name. That links to a tool that really helped me rank high in google. This way even more people can enjoy your posts and nothing beats a big audiance ;)
#14 - John Cena (08/10/2010) [-]
RIP JUSTIN BEAVER
#13 - John Cena (07/14/2010) [-]
haha, nice girl!! i mean boy...
#12 - John Cena (06/26/2010) [-]
have
some
respect!!!


can't you apply it to your self
especially
to
everyone?
#11 - John Cena (06/26/2010) [-]
wh0 t0ld u t0 create this picture...you ******* beach!!!


don't d0 this with the one who is inocent...ok?!!!


plz leave justin bieber alone...


plz/........................................
#10 - John Cena (05/20/2010) [-]
u guys are dumb hes not dead if he were all teen girl would be crying
#9 - John Cena (04/27/2010) [-]
he's not dead dum ass's
User avatar #8 - penguinsandpurple (03/29/2010) [-]
LOL, i love this picture. :D
#7 - John Cena (03/12/2010) [-]
fukkkkin bitch burn in hell...i wish all his haters die and burn in hell
0
#6 - Sauron **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #5 - IceBearJudgesU (03/08/2010) [-]
this isnt funny. hes dead just because he's not MJ doesnt mean he doesnt deserve a ounce of respect when he's dead.

-judgment made
User avatar #4 - YourName (03/08/2010) [-]
Now I feel bad for making fun of him... R.I.P.
User avatar #3 - JohnsBrotherDocBoy (03/08/2010) [-]
Holy **** , he actually died! A plane just crashed carrying Justin Beiber.
#2 - Teknine (03/08/2010) [-]
Guys cmon stop with the jokes...RIP Justin Beiber
User avatar #1 - Lilyo (03/08/2010) [-]
RIP
 Friends (0)