I lied. Here's another one. . Alisha Breezy Roth Haha Stacey grow the up u sarted and I do know how to spell let' s see if your old enough to tell how drew piss
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

I lied. Here's another one

Alisha Breezy Roth Haha Stacey grow the **** up u sarted
and I do know how to spell let' s see if your old enough to
tell how drew pissed you off?!
12 minutes ago . Like . , I person
Stacey my Averse am fixing is grammar... And I am the one that
needs to grow up... Hahaha. I love it!
How does it Feel to be dumber than a 16 year old, Alisha? Pretty bad,
huh?
11 minutes ago . Like
Drew In sh Rea per bitch u use m mouth For everythin else in the
world but the one thing u good for gone suck a ***** dick For a new
out fit hahah only way u gettin anya. -were u think u gonna get paid For
properties trake m ass to church our u deff scared
9 minutes ago ' Like
Stacey my Ayers Wait, what?
I' m scared? What, of a guy that Elks about "Fud: ing bitches and
getting money" and Elks like a ******* retrd? And a girl thatches
nowhere near me, and Elks as bad as she probably fights?
Hm... Nope, not scared. In fact, I will willingly get my ass shot at, if
that meant one of you Elk and type like a normal ******* human
being.
4 minutes ago . Like
Drew In sh Rea per ****** white people its a damn shame
about a minute ago . Like
Stacey Kay Ayers You' re white...
41 seconds ago , Like
...
+157
Views: 7160
Favorited: 8
Submitted: 08/28/2011
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to xblackrainx E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(67):

[ 67 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#3 - bobocrunch (08/28/2011) [+] (1 reply)
Drew is a wigger, it's offical.
#52 - Myexisabitch (08/29/2011) [-]
these are getting a bit annoying, what are you trying to prove? there's always going to be these retards. to me it feels like you are just sucking thumbs off funnyjunk, why don't you just wait until the 						****					 hits the fan and upload a comp of it? just sayain.  
  
  
gif could be related with enough effort.
these are getting a bit annoying, what are you trying to prove? there's always going to be these retards. to me it feels like you are just sucking thumbs off funnyjunk, why don't you just wait until the **** hits the fan and upload a comp of it? just sayain.


gif could be related with enough effort.
+4
#25 - regularguy **User deleted account** has deleted their comment [-]
#33 - derpastani (08/29/2011) [-]
I don't care, this isn't funny. your trying to win an argument on facebook!   
  
Go outside, read a book, defriend this wigga and take up photography or something...   
  
fooking hell...
I don't care, this isn't funny. your trying to win an argument on facebook!

Go outside, read a book, defriend this wigga and take up photography or something...

fooking hell...
#28 - cornishtroller (08/29/2011) [+] (1 reply)
This image has expired
A white person that's thinks he's not?
#24 - samzo (08/29/2011) [+] (1 reply)
Don't you mean; His* grammar?  
  
Nah I thumbed ^^
Don't you mean; His* grammar?

Nah I thumbed ^^
User avatar #5 - grmrnazi (08/28/2011) [+] (7 replies)
Once again you have made me laugh :D, I wish i could give +2 thumbs. :(
User avatar #61 - oowanrikoo ONLINE (08/29/2011) [+] (2 replies)
Gimme a link to drew's profile PLEASE! i wanna troll him SOOO BAAD XD
+2
#53 - doughboyfresh **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #42 - ilovetehminecraft (08/29/2011) [-]
every time i see someone like alisha, or mr. "kushreaper," i just want to punch them in the face.
User avatar #14 - mybuiscuit (08/29/2011) [+] (1 reply)
I have no reaction image that can describe my feelings towards those two
#1 - mrehi (08/28/2011) [+] (1 reply)
Made me lol, gif unrelated
Made me lol, gif unrelated
#75 - creepymooto (08/30/2011) [-]
I literaly closed 						****					 link to make this custom gif for this pic ._.
I literaly closed **** link to make this custom gif for this pic ._.
#63 - girukunx (08/30/2011) [+] (1 reply)
I bet this is how your face expression is every time you read their Facebook responses Stacey.
User avatar #34 - JoeTheRooster (08/29/2011) [-]
******* wigger.
User avatar #32 - coolalliki (08/29/2011) [-]
Poor Stacey, these people just won't see reason.


Just troll them, it'd be hilarious.
#23 - novagodx (08/29/2011) [+] (2 replies)
im running out of Reactions To your Epicness
im running out of Reactions To your Epicness
#22 - mytrakytra (08/29/2011) [-]
This image has expired
Commence the trolling!!! Backup!!!
#21 - kalikid (08/29/2011) [-]
That guy Drew reminds me of my cousin smh
User avatar #20 - SteyrAUG (08/29/2011) [-]
To be completely honest, while I agree that they are total ********* I don't think you should be bringing yourself down to their level by arguing with them. They aren't going to change, no matter how much 95% of the real world wants them to, so you might as well spend your time doing something more productive.
[ 67 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)