Real Pedobear. It ain't so cute in real life... Hey that looks like the teddybear I got my daughter for her birthday! Wait...
Home Funny Pictures YouTube Funny Videos Funny GIFs Text/Links Channels Search

Real Pedobear

It ain't so cute in real life.

+212
Views: 21555
Favorited: 23
Submitted: 02/15/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to TubaStoner E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(60):

[ 60 comments ]
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:

Show All Replies Show Shortcuts
Anonymous commenting is allowed
User avatar #65 - HolyShitDude (02/16/2010) [-]
Yeah okay ima make a new ******** :P (my avatar) the fake is children
the real (me) is adults :P now no-one is afe :P
#63 - anonymous (02/16/2010) [-]
I'm a little frightened, yet aroused at the same time...
#62 - anonymous (02/16/2010) [-]
im scared
User avatar #61 - YourMomsHero (02/16/2010) [-]
look into its eyes,you can see the reflection of a little girl
#60 - anonymous (02/16/2010) [-]
A wild Napoleon Dynamite appears
#59 - HankRutherfordHill **User deleted account** (02/16/2010) [-]
Good lord! BUUAAAGH!
User avatar #53 - icyUpee (02/16/2010) [-]
Lol it looks high.
User avatar #49 - KurtDCobain (02/16/2010) [-]
I'm getting one of those for my daughter.
User avatar #47 - therealchrishansen (02/16/2010) [-]
have a seat right over there sir.
User avatar #51 to #47 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
HOW DO YOU KEEP FINDING ME?
Wait, nevermind you're not Chris Hansen.
The REAL Chris Hansen is xChrisHansenx.
-1
#54 to #51 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #44 - EminemZBonnie (02/16/2010) [-]
He's kinda sexy...*slaps self* SNAP OUT OF IT
User avatar #43 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
Thats even worse than me!
Hide the damn children...in my butthole.
-1
#45 to #43 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #46 to #45 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
You are a genius.
-1
#48 to #46 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #50 to #48 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
**** YEAH.
-1
#52 to #50 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #55 to #52 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
Is it warm?
They like the warmth.
-1
#56 to #55 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #57 to #56 - PedoSaur (02/16/2010) [-]
Put some Rohypnol in there.
Calms them right down.
-1
#58 to #57 - She **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #42 - PureDMZ (02/16/2010) [-]
*looks at my avatar*


aww **** !
User avatar #40 - TheTurnbull (02/15/2010) [-]
**** ...
User avatar #38 - GrammarOne (02/15/2010) [-]
Hmm...This guy looks legit, I think Im going to let him babysit my kids.
User avatar #39 to #38 - ConnerF (02/15/2010) [-]
I'm*
User avatar #41 to #39 - GrammarOne (02/15/2010) [-]
Your name should be spelled as "Connerf" even if it is unfinished it still should not be a capital letter.
#36 - anonymous (02/15/2010) [-]
RUN!!!
User avatar #33 - LittleBill (02/15/2010) [-]
I think he's scary. He's nothing like my teddy bear!
-1
#31 - Captain Badass **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #29 - DukeRodshaft (02/15/2010) [-]
hmm, looks trustworthy. do you think he would mind babysitting my 3 year old daughter for an evening?
User avatar #32 to #29 - ThePowerfulOne (02/15/2010) [-]
**** You,
thats been used before you cock growth
User avatar #28 - ConnerF (02/15/2010) [-]
Hey that looks like the teddybear I got my daughter for her birthday!
Wait...
****
User avatar #27 - DeusArchaic (02/15/2010) [-]
He looks completely harmless. I bet he would be great working around children. Maybe a daycare. He looks very trusting and responsible.
[ 60 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)