OH HAAAAY. . Ola, haahaa , Y' all readin' this in my voice. "ohh noohhh"
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

OH HAAAAY

Ola, haahaa ,
Y' all readin' this in my voice
...
+51
Views: 17776
Favorited: 18
Submitted: 01/06/2010
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to johngream E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(81):

[ 81 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #31 - jakedalaxer (01/07/2010) [-]
"ohh noohhh"
User avatar #6 - mayorbee (01/07/2010) [-]
oh hey yall. i just thought id swing by and and say hellooo. just sittin here being th.... oop looks like i just stung myself. well byee everybodyyyyy
+4
#26 - IluvPedoBear Comment deleted by johngream [-]
#24 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
oh haaaaaaaaaaaay i read it in his voice
User avatar #71 - pwnfunnypics (01/07/2010) [-]
GET OUT OF MY HEADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
#64 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [+] (2 replies)
ohh nooooo!:D
#53 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
Wow lol i totally ******* did
#37 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
oooohhh nooooo! somebody didn't eat all the oreos! Thats ok, I'll take 'em home. I'll eat the oreos.
#36 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [+] (1 reply)
lol funny thing is that i read it in the wrong voice i thought cleveland :P
#66 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
GET OUTTA HEEEE
#82 - xxxsonic fanxxx (01/10/2010) [-]
Damn I did. I needed Akbar to tell me it was a trap.
#70 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
what was weird was that im watching family guy while reading this and he said hey while i read hey
captcha: style
#57 - BitchUWannaHate **User deleted account** (01/07/2010) [-]
Ooooh nooo! I knooow!
#56 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
I TOTALLY DID!
#54 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [+] (1 reply)
oh s still amht i was LMAO Ii laughed so hard and
User avatar #72 to #54 - hessianarcher (01/07/2010) [-]
oh **** , still, i was laughing my ass off i laughed so hard and.......
....still doesn't make sense. and..... ...you ******** . GTFO
#51 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
yes bruce.......... =( lol
#47 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [+] (3 replies)
I don't know what that dude's voice is...

Captcha: elide. What the **** is elide?
User avatar #74 to #47 - hessianarcher (01/07/2010) [-]
elide means to omit. just like you elided any credibility you had as a legitimate human being by never having seen family guy...
#45 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [-]
holy crap i really did
User avatar #40 - Ceetle (01/07/2010) [-]
GET OUTTA MY HEAD!!!!!
#19 - xxxsonic fanxxx (01/07/2010) [+] (1 reply)
I didn't!

Family Guy fails anyway...
User avatar #32 to #19 - jakedalaxer (01/07/2010) [-]
jump offa bridge
[ 81 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)