Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
0
#21 - crackerstacker has deleted their comment [-]
User avatar #23 to #21 - DaFatman (11/05/2010) [-]
the door is closed
User avatar #27 to #23 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
wait nvm my bad
User avatar #30 to #27 - DaFatman (11/05/2010) [-]
lol all good i didn't see this till i posed that sorry
User avatar #33 to #30 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
its all good
User avatar #34 to #33 - DaFatman (11/05/2010) [-]
btw where dead!
:'(
User avatar #35 to #34 - DaFatman (11/05/2010) [-]
#29
User avatar #36 to #35 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
well shit what now
User avatar #37 to #36 - DaFatman (11/05/2010) [-]
ummmmmmmmm idk
really should of built our own =P
User avatar #38 to #37 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
agreed but if we are dead how are we still talking?
User avatar #39 to #38 - DaFatman (11/05/2010) [-]
hmmmmmmmmm let me see if i can break this down..
because it a comic then its not real but we have involved ourselves in the comic by rolling and trying to open the door, so i would imagine us as cartoons as well as all the other rollers standing in or around a bomb shelter, so just like in cartoons we have been blown up but our eyes and mouths just drop to the ground and continue living.....?
User avatar #40 to #39 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
so what your saying is i am only eyes and a mouth. so i could if i wanted to watch tv at home taste some food in china and go to a movie all at the same time
User avatar #41 to #40 - DaFatman (11/05/2010) [-]
sure why not but one little thing is stopping you





this is the interwebbs
User avatar #42 to #41 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
so cartoon me could do this stuff but i couldnt....... whats the piont in liveing if i can do this stuff
User avatar #43 to #42 - DaFatman (11/05/2010) [-]
but you can do all those this just not at the same time
User avatar #44 to #43 - DaFatman (11/05/2010) [-]
things*
User avatar #45 to #44 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
well played
User avatar #46 to #45 - DaFatman (11/05/2010) [-]
lol thank you
User avatar #26 to #23 - crackerstacker (11/05/2010) [-]
17 opened it
User avatar #28 to #26 - DaFatman (11/05/2010) [-]
your a downie 22 is even its still closed
 Friends (0)