Ghetto Wedding. Looks like a classy affair... hey, whatever floats your boat. or slave ship. whatever.
Home Funny Pictures YouTube Funny Videos Funny GIFs Text/Links Channels Search

Ghetto Wedding

Looks like a classy affair.

+18
Views: 18302
Favorited: 9
Submitted: 12/07/2009
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to Saundazzz E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Comments(59):

[ 59 comments ]
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:

Show All Replies Show Shortcuts
Anonymous commenting is allowed
#56 - anonymous (12/08/2009) [-]
**** all you honky ************* !!! Black people do it like this and it is ghetto. A white suburban family has a budget themed wedding and it is ingenious...and even make a show about it on A&E..what the **** is up with that!?!?

This family was more than likely making this happen within their means. I guess if they ever let gays marry, then they need to put in a clause about how classy the wedding needs to be too?
User avatar #58 to #56 - Aaronion (12/11/2009) [-]
jeez, take a chill pill, anyway, im pretty sure gay people will take care of the classiness them selfs(fabulous!).................
and the term honky means nothing to white people, its just the last sound black people hear be fore we run them over lol.
honky out.
#59 to #58 - anonymous (12/13/2009) [-]
hahahahhah that was an epic win!
honky out xD
#54 - anonymous (12/08/2009) [-]
Ghetto. affirmative action has failed us.
#52 - anonymous (12/08/2009) [-]
poop
#47 - anonymous (12/08/2009) [-]
One well tossed grenade would easily take care of this problem.
#49 to #47 - anonymous (12/08/2009) [-]
LMFAO
#48 to #47 - anonymous (12/08/2009) [-]
he he he ho ho ho...ROFLMAO
#43 - anonymous (12/08/2009) [-]
GOD DAMN ****** ******* GO BACK TO AFRICA..........but leave the fried chicken and grape soda
#57 to #43 - anonymous (12/08/2009) [-]
go **** off
#51 to #43 - connorbrown (12/08/2009) [-]
i loke fried chicken
#42 - anonymous (12/08/2009) [-]
it's half a day's work for these ******* to scratch their toes
#41 - anonymous (12/08/2009) [-]
Maid of honor is preggo too lol
#40 - anonymous (12/07/2009) [-]
GOD.. DAMN.. *******
They ruin everything in this world.
#38 - anonymous (12/07/2009) [-]
think that is bad? this is exactly why they don't let queers get married
#39 to #38 - anonymous (12/07/2009) [-]
no this is y u dont let ******* repopulate
#45 to #39 - anonymous (12/08/2009) [-]
Lol the gays have much better taste then this... Do you think a gay guy would be caught dead dressed like that? I think not.
#55 to #45 - anonymous (12/08/2009) [-]
they won't make it ghetto, but imagine a room full of Bruno's dressed up for some exotic erotic themed wedding...
#37 - anonymous (12/07/2009) [-]
The maid of honor is pregnant. LoL! (First pic)
User avatar #36 - bfender (12/07/2009) [-]
Ive seen dumbasses getting married before...( my parents) but this one takes the cake!
#35 - anonymous (12/07/2009) [-]
YO YO, DONT BE HATIN CUZ U JELAOUS U KNOW UD HAVE A WEDDING LIKE THIS ONE IF U CUOLD BUT U AINT GANSTA ENOUGH FOR IT.

YA BOUY
#46 to #35 - anonymous (12/08/2009) [-]
You guys are stains on a good society :(
#44 to #35 - anonymous (12/08/2009) [-]
#33 - anonymous (12/07/2009) [-]
so what, he spent like a whole week's worth of welfare on that wedding?
#32 - anonymous (12/07/2009) [-]
hey, don't make fun of me.
User avatar #28 - shlacka (12/07/2009) [-]
I'ld enjoy that wedding. Mine might even look like that.
#29 to #28 - anonymous (12/07/2009) [-]
yeh, dont forget the the fried chicken,watermelon and grape soda, dont wanna upset the guest.
#30 to #29 - anonymous (12/07/2009) [-]
And the shootout with the rival red wedding who booked the same community center the same night.
#34 to #30 - anonymous (12/07/2009) [-]
And for the love of God do not mention Tupac
#26 - anonymous (12/07/2009) [-]
#26 - anonymous
User avatar #21 - RiioT (12/07/2009) [-]
There's one white kid.
#25 to #21 - anonymous (12/07/2009) [-]
and he doesnt look happy Lol
#23 to #21 - anonymous (12/07/2009) [-]
and hes the photographers son
#20 - MrSquiggly **User deleted account** (12/07/2009) [-]
#50 to #20 - anonymous (12/08/2009) [-]
Oh.
Naggers.
#24 to #20 - anonymous (12/07/2009) [-]
That is sad, cause its so true.
#19 - anonymous (12/07/2009) [-]
ddaaaammmmmnnnnnnn
#18 - anonymous (12/07/2009) [-]
HAHA! I WAS 69!
[ 59 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)