Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
#3 - larsravn
Reply +4
(02/05/2013) [-]
Why does she have to have a shirt saying Dubstep ... I like Dubstep

#34 to #3 - dethrey
Reply 0
(02/05/2013) [-]
I have a shirt saying Dubstep.i like Dubstep

own design, btw
#22 to #3 - bensho
Reply +2
(02/05/2013) [-]
OMG I LOVEEEE DUBSTEP SKRILLEX AND DEADMAU5 ARE LIKE THE BEST DUBSTEPPERS!!!!!!11!!!31!

^hate those kind of twats. Excision dubstep is best dubstep.
#51 to #22 - misticalz ONLINE
Reply +1
(02/05/2013) [-]
Skream is better.
#109 to #51 - bensho
Reply 0
(02/06/2013) [-]
I do love me some Skream.
#41 to #22 - clapex
Reply -1
(02/05/2013) [-]
i enjoy finest artists like " skream, big choclate and the black sun empire (its more neurofunk but they got a few good dubish tracks"
#31 to #22 - larsravn
Reply +2
(02/05/2013) [-]
Damn right!

Its funny how Excision, Datsik and Downlink grew up in the same neighborhood
#63 to #31 - HaloDiego
Reply +2
(02/05/2013) [-]
Borgore is displeased with lack of Borgore in this thread.
#43 to #31 - clapex
Reply 0
(02/05/2013) [-]
but excision isn really dubstep its not really minimal
#32 to #31 - bensho
Reply 0
(02/05/2013) [-]
I knew they were tight, but I didn't know that. Neat.
#27 to #22 - Cleavland Steamer
Reply -1
(02/05/2013) [-]
I agree, but I don't like when people just jump on the "Skrillex sucks" bandwagon. I like tons of different producers other than him, but he's still really good. Plus, his live shows are downright mindblowing.

But yeah, Excision kills it too.
#18 to #3 - stallwallwriter
Reply +1
(02/05/2013) [-]
Datsik just did a show in my town! I didn't get to go but I'm told it was sick.
#24 to #18 - Cleavland Steamer
Reply +1
(02/05/2013) [-]
Yeah I saw his concert on my birthday. He killed it.


pic related, it's his stage, the Vortex
#4 to #3 - kanasio
Reply +2
(02/05/2013) [-]
Im with you on that one. I realize it may not be the most popular genre of music, but I love finding the flow in each of the songs. And Skrillex is overrated.
#11 to #4 - arandomanon ONLINE
Reply -1
(02/05/2013) [-]
Skrillex is meh in my opinion. There's a lot of good dubstep out there but it isn't so well-known.
#9 to #4 - nikahol
Reply 0
(02/05/2013) [-]
I am a huge dubstep fan
Particularly adventure club
#7 to #4 - melikeskimba
Reply +4
(02/05/2013) [-]
I agree fellow dubstep fans.