Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a 6% commission on everything you buy.

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#100 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
That moment when all of FJ is screaming out how faggoty this post is when Im a 16 year old heterosexual male that enjoys going shopping for clothes and being stylish O_O theres nothing wrong with wanting to look nice. And im god damn 						*******					 grateful for whatever my parents get me, ESPECIALLY CLOTHES!
That moment when all of FJ is screaming out how faggoty this post is when Im a 16 year old heterosexual male that enjoys going shopping for clothes and being stylish O_O theres nothing wrong with wanting to look nice. And im god damn ******* grateful for whatever my parents get me, ESPECIALLY CLOTHES!
#161 to #100 - DasSpiel (11/22/2012) [-]
**DasSpiel rolled a random image posted in comment #2 at socks **

I like the satisfaction of getting new things, but I ******* hate spending money. I feel guilty as **** for spending money I earned on things I don't REALLY need.
#149 to #100 - shiftyscent (11/22/2012) [-]
Damn right son.
Damn right son.
#137 to #100 - gOtWOOd (11/22/2012) [-]
Heh, I like youz guise. I feel like FJ might actually starting acting like itself.
User avatar #207 to #137 - organicglory ONLINE (11/22/2012) [-]
the **** you wearing son
User avatar #138 to #137 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
Thanks buddy. I like your coat by the way. Colors arent my style but cool coat none the less.
#140 to #138 - gOtWOOd (11/22/2012) [-]
Dammit you caught me cheating, that's my bro's jacket... And my bro inside it. I have a matching one, but it's yellow and purple. Thank you GoodWill. I need a pic of at one.

I'm a fan of your comments on here sir, you're like the voice of reason, saw you putting is judgey Brit in his place.
User avatar #141 to #140 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
hahaha thank you very much! have you seen some of my other comments or something?
User avatar #144 to #141 - gOtWOOd (11/22/2012) [-]
On this page at the least. I actually never comment, so I'm surprised to be holding a pleasant convo after seeing some of the philistines here. But I just saw Red Dawn, so I couldn't sit on the sidelines any longer.
User avatar #145 to #144 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
oh was it good!?!?!?!
#147 to #145 - gOtWOOd (11/22/2012) [-]
Surprisingly so. Seriously, I went on a gag, expecting Drake Bell to show up and get shot the **** up. Josh Peck didn't do too badly, even if for the entire first half of the movie it looked like he was using his AK like a water gun. Haven't seen the original yet, but I won't wait long.
User avatar #151 to #147 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
oh the original was god awful. one of the worst movies ever made
#152 to #151 - gOtWOOd (11/22/2012) [-]
Really? I've heard an overwhelming amount of praise for it. Then again, I live in Oklahoma. Bucko, you just made me ponder against the legitimacy of their claims. I feel Sooo




dirty
User avatar #156 to #152 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
lol its a cult classic literally because it was SOOOOO bad lol the acting and special effects were garbage
User avatar #133 to #100 - heartlessrobot (11/22/2012) [-]
I hate shopping. If it was socially acceptable, I'd wear my god damn bedsheet like a toga.
#119 to #100 - anonymous (11/22/2012) [-]
holy nutsack I thought I was the only one!!! i wear Js?
User avatar #125 to #119 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
And I..I do not lol
#118 to #100 - sandniggatron (11/22/2012) [-]
I too enjoy shopping for clothes, although I only do it three times a year (Christmas, my birthday, and the end of August). I take a certain inward pleasure in being clothed in a way that both gives me comfort and outward appeal.
It makes me feel like the king of my own body.
I am a lonely man.
0
#136 to #118 - lasmamoe has deleted their comment [-]
User avatar #127 to #118 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
You probably get more ass than most of FJ
User avatar #134 to #127 - heartlessrobot (11/22/2012) [-]
Does getting my own ass count?
#130 to #127 - sandniggatron (11/22/2012) [-]
Alas, I am as awkward as a duck wearing socks when it comes to women.
Alas, I am as awkward as a duck wearing socks when it comes to women.
User avatar #126 to #118 - fusrohnope (11/22/2012) [-]
Wait...why at the end of August?
#128 to #126 - sandniggatron (11/22/2012) [-]
I got used to it while I was in high school.
User avatar #131 to #128 - fusrohnope (11/22/2012) [-]
Huh... Learn something new everyday.
#112 to #100 - zackmorris (11/22/2012) [-]
That's because the majority of FJ is 12 or unfashionable neckbeards.
User avatar #120 to #112 - superswagsurfer (11/22/2012) [-]
I like my neckbeard though...
User avatar #113 to #112 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
You stylin too bro?
#117 to #115 - latinotornado ONLINE (11/22/2012) [-]
Thas wussup
Thas wussup
 Friends (0)