Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#58 - hetreks (03/23/2013) [-]
**hetreks rolled a random image posted in comment #326113 at Pokemon **
#57 - hetreks (12/20/2012) [-]
**hetreks rolled a random image posted in comment #2005368 at FJ RPG ** NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
User avatar #51 - thatnerdyguy (12/11/2012) [-]
Is all of your stuff OC?
User avatar #52 to #51 - hetreks (12/11/2012) [-]
yeah
User avatar #53 to #52 - thatnerdyguy (12/11/2012) [-]
Cool. I like it.
User avatar #54 to #53 - hetreks (12/11/2012) [-]
Thank you, i really appreciate that.
User avatar #55 to #54 - thatnerdyguy (12/11/2012) [-]
Thank you for being one of the people who keep the site good.
User avatar #56 to #55 - hetreks (12/11/2012) [-]
You seem like a damn good member of this online community! Thanks for going out of your way to make peoples days better. Stay boss my friend!!
User avatar #45 to #44 - tankeruber (08/26/2012) [-]
Make a gangplank one.
User avatar #61 to #45 - hetreks (04/23/2013) [-]
**hetreks rolls 5,373** I know its been forever but i havent forgot about you! I just am a huge procrastinator and busy at the same time sorry! After i make this quick animation ill start on ur gp!
User avatar #62 to #61 - tankeruber (04/23/2013) [-]
Oh my god thank-you!
User avatar #63 to #62 - hetreks (04/23/2013) [-]
yeah mon, i have a lot of small projects that i really want to get done and they keep adding up! but im getting to them and the one for people are first! Sorry again mon! :3
#43 - hetreks (08/25/2012) [-]
**hetreks rolls 25** :O
**hetreks rolls 25** :O
#48 to #43 - hetreks (08/27/2012) [-]
**hetreks rolls 28**
**hetreks rolls 28**
#32 - blartonfairweather (08/15/2012) [-]
Sup, man? Your comics are 						*******					 beautiful btw :)
Sup, man? Your comics are ******* beautiful btw :)
User avatar #33 to #32 - hetreks (08/15/2012) [-]
Nothing much, kind of waking up and about to play some lol. Thank you very much that means a lot. Whats up with you?
User avatar #34 to #33 - blartonfairweather (08/15/2012) [-]
Oh, haha sorry for waking you ;3 and nice :)
and no problem, you deserve it, man! and just watching that show breaking bad haha
User avatar #35 to #34 - hetreks (08/15/2012) [-]
haha, no im pretty well rested. Never watched breaking bad, but i've heard a lot of good things about it, along with seeing all the cool gifs on here. I also looked at your comics and they are pretty secksee. you have talent!! :3
User avatar #36 to #35 - blartonfairweather (08/15/2012) [-]
Oh alrighty then. And ya, breaking bad is an amazing show! You should give it a go!
You wont regret it! ;D

And oh thank youuu very much! I do try :3 your comics are much more secksee ;)
User avatar #37 to #36 - hetreks (08/15/2012) [-]
I will some time, its on netflix and i gots me a comp and an account so its just a matter of time xD. Do you use ms paint or photoshop? Because if you want the adobe master collection for free heres a link [url deleted] i wanted flash for animation, and i made a lot of the gifs on my profile with it. I got photoshop and have been wanting to make my comic idea into a video but never had a chance. So i decided to try and make a comic version lol. I get the secksee qaulity from the program. and i find it easier than ms paint. woa i wrote a lot haha sorry if i lost you. Also so far this link for the programs has worked fine with no problems, may be hard to understand him but if you can, the stuff you get is soo worth it.
User avatar #38 to #37 - hetreks (08/15/2012) [-]
www. youtube. com/watch?v=Gd89OmcSelQ&feature=relatedi&fb_source=message
User avatar #39 to #38 - blartonfairweather (08/15/2012) [-]
Cool. And I use MS Paint . And, haha I thank you for your concerns. That is
mighty nice you you, buddy :) but I already have most of the adobe collection :/ and
I might download the flash animation one. You gifs down below are siickkk.
Really good, man :D I would probably fail epicly at is, but I would try to
give it a shot :3 Thanks again, man. But I think I'll stick with my MS Paint. I just
reallyyy liek the way it draws for some reason, haha. Adobe is too soft for me :/
User avatar #40 to #39 - hetreks (08/15/2012) [-]
Haha np, just incase you wanted it. Ah yeah adobes pretty soft xD Flash is really cool, give it a shot man im sure you would make some awesome stuff.
User avatar #41 to #40 - blartonfairweather (08/17/2012) [-]
lol thanks, and ya ya I gotchu :)

I will def try it out tho! And thanks man! I will tryy to :3
#31 - hetreks (08/02/2012) [-]
**hetreks rolls 411**
**hetreks rolls 411**
#46 to #31 - hetreks (08/27/2012) [-]
**hetreks rolls 06**
#30 - hetreks (07/26/2012) [-]
**hetreks rolls 173** photoshop pls
**hetreks rolls 173** photoshop pls
#28 - hetreks (07/23/2012) [-]
**hetreks rolls 51**
**hetreks rolls 51**
#27 - hetreks (07/23/2012) [-]
**hetreks rolls 67** Valleylyfe
**hetreks rolls 67** Valleylyfe
#26 - hetreks (07/23/2012) [-]
**hetreks rolls 44**
**hetreks rolls 44**
#25 - hetreks (07/23/2012) [-]
**hetreks rolls 5,989**
**hetreks rolls 5,989**
#24 - hetreks (07/23/2012) [-]
**hetreks rolls 09**
**hetreks rolls 09**
#23 - hetreks (07/19/2012) [-]
**hetreks rolls 05**
**hetreks rolls 05**
#21 - hetreks (07/15/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #22 to #21 - hetreks (07/15/2012) [-]
**hetreks rolls 553**
#19 - hetreks (07/10/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #20 to #100 - hetreks (07/11/2012) [-]
**hetreks rolls 13**
#18 - hetreks (07/10/2012) [-]
**hetreks rolls 524**
**hetreks rolls 524**
#17 - hetreks (06/24/2012) [-]
**hetreks rolls 1,784**
**hetreks rolls 1,784**
#16 - hetreks (06/24/2012) [-]
**hetreks rolls 53**
**hetreks rolls 53**
#15 - hetreks (06/24/2012) [-]
**hetreks rolls 66**
**hetreks rolls 66**
 Friends (0)