Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #1048 - romdadon (12/19/2012) [-]
wha would you trade for the filly egg
dupes please
User avatar #1045 - ing (12/18/2012) [-]
Thanks <3
User avatar #1044 - JamesWolf (12/18/2012) [-]
Thanks :3
User avatar #1042 - JamesWolf (12/18/2012) [-]
Could I get 30 of each? Just so the numbers are even? And there are only 300 swords :p

I don't really care about the recipe
User avatar #1043 to #1042 - iloverapingmen (12/18/2012) [-]
accept and i'll gift em to you
User avatar #1041 - JamesWolf (12/18/2012) [-]
Can I buy your pig and sheep eggs?
#1039 - nneerrdd (12/17/2012) [-]
Don't think you wanna beat this?
User avatar #1040 to #1039 - iloverapingmen (12/17/2012) [-]
dammit no i can't
User avatar #1028 - kofro (12/17/2012) [-]
hi
User avatar #1029 to #1028 - iloverapingmen (12/17/2012) [-]
sup man? any particular reason you gave your items away?
User avatar #1030 to #1029 - kofro (12/17/2012) [-]
i stopped collecting after the chocolate update and i have no use for them. also everyone needs a christmas gift and you got one from me haha.
User avatar #1032 to #1030 - iloverapingmen (12/17/2012) [-]
dude than you so much. what was your fav item?
User avatar #1033 to #1032 - kofro (12/17/2012) [-]
the blue mecha whale. :(
User avatar #1034 to #1033 - iloverapingmen (12/17/2012) [-]
just take mine, heh.

so how long you been on funnyjunk?
User avatar #1038 to #1034 - kofro (12/17/2012) [-]
about 3 years i guess but i was on here as a kid when yugioh was cool man
User avatar #1031 to #1030 - kofro (12/17/2012) [-]
also i could never have my favorite item so i quit
#1023 - thecoinstore **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #1024 to #1023 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
gibbe potatoes
#1025 to #1024 - thecoinstore **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #1013 - capslockrage (12/16/2012) [-]
thanks :P
User avatar #1007 - capslockrage (12/16/2012) [-]
wow i guess i gave myself a pretty ****** deal lol.
User avatar #1008 to #1007 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
I thought you only cared about useful stuff.
User avatar #1011 to #1008 - capslockrage (12/16/2012) [-]
Well not really.

Think i could get some spiders/demigods/wolves lol? people just told me i could have gotten like double lol
#985 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #986 to #985 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
this is the most random thing ever.

but yes, i have. why?
#987 to #986 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #988 to #987 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
oliver stone make some good **** . ever seen natural born killers or jfk?
#989 to #988 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #990 to #989 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
d00d, no. Watch A Swedish Film , srsly a cinema classic. It isn't in English, but it is amazing.
#991 to #990 - Sunset has deleted their comment [-]
#993 to #992 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #994 to #993 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
do eet faggot

But in all seriousness, have you seen Shawshank?
#995 to #994 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #996 to #995 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
you gotta see that

you gotta

you gotta

if you get time

you gotta

trust me, your life'll get better
#997 to #996 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #998 to #997 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
now i can't rest without you seeing it

torrent it fag

You need to login to view this link
#999 to #998 - Sunset has deleted their comment [-]
#1000 to #999 - Sunset has deleted their comment [-]
#1001 to #1000 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
This image has expired
SUNSEEETT!!!!!

idk if u remember this
#1002 to #1001 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #1003 to #1002 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
heh, i remember when you tried to get first comment on a lot of posts, and then people started saying inb4 sunet and **** .

whatever happened to snuset?
#1004 to #1003 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #1194 to #1004 - snuset (12/31/2012) [-]
My ***** . I'm always here.
User avatar #1005 to #1004 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
y is ur profile still locked?
#982 - ssg ONLINE (12/16/2012) [-]
hahaha :)
#983 to #982 - ssg ONLINE (12/16/2012) [-]
oh and i got the souls dun need anymore :p
User avatar #984 to #983 - iloverapingmen (12/16/2012) [-]
bby why u do this
#981 - ssg ONLINE (12/16/2012) [-]
what do u want for the corrupt souls?
#979 - imagohard (12/16/2012) [-]
do you wanna gamble a pony for a pony?
User avatar #976 - pinkiepiesucksdick (12/15/2012) [-]
Hey are you selling the raw osage wood?
User avatar #977 to #976 - iloverapingmen (12/15/2012) [-]
only for potatoes
#965 - Sunset has deleted their comment [-]
User avatar #966 to #965 - iloverapingmen (12/14/2012) [-]
i am saying no
#959 - thecoinstore **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #960 to #959 - iloverapingmen (12/14/2012) [-]
for potatoes

1:1?
#961 to #960 - thecoinstore **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #963 to #961 - iloverapingmen (12/14/2012) [-]
201 /=/ 293

send me something cheaper
User avatar #962 to #961 - iloverapingmen (12/14/2012) [-]
items i don't have
User avatar #956 - fluffylittlebunny (12/13/2012) [-]
thanks man, is the wrath the best slime?
User avatar #957 to #956 - iloverapingmen (12/13/2012) [-]
Imo, it looks the best. but that's just me, I hate all the slimes
User avatar #958 to #957 - fluffylittlebunny (12/13/2012) [-]
I could despose of all your slimes discretely
User avatar #949 - reallynotdashie (12/13/2012) [-]
a thing.
User avatar #950 to #949 - iloverapingmen (12/13/2012) [-]
oh em gee le winner face
#947 - devold (12/13/2012) [-]
holy **** , i expected at least one :S
User avatar #948 to #947 - iloverapingmen (12/13/2012) [-]
Thanks anyway man.
 Friends (0)