Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #94 - gabrielw (09/12/2012) [-]
**gabrielw rolls 76**
User avatar #95 to #94 - gabrielw (09/12/2012) [-]
i gamble my gay ingots for your pony hoof
User avatar #93 - adequateog (09/12/2012) [-]
**adequateog rolls 21**
User avatar #92 - adequateog (09/12/2012) [-]
*RoLL2*
User avatar #87 - ing (09/12/2012) [-]
Can I trade something for a hoof? Please?
User avatar #88 to #87 - oceanmist (09/12/2012) [-]
any offers?
User avatar #89 to #88 - ing (09/12/2012) [-]
Umm, what do you need?
User avatar #90 to #89 - oceanmist (09/12/2012) [-]
I'd take dragon bones.
User avatar #91 to #90 - ing (09/12/2012) [-]
Sorry, those aren't for trade "s
User avatar #80 - ing (09/09/2012) [-]
Hey man :) You still looking for that axe?
User avatar #81 to #80 - oceanmist (09/09/2012) [-]
axe? I mean i'd like one but i'm not really desperate for one. I take it you never got that DGT huh?
User avatar #82 to #81 - ing (09/09/2012) [-]
Nah, guy bailed out on it :/

**** man :/ You trading your scythe for anything? :S
User avatar #83 to #82 - oceanmist (09/09/2012) [-]
very few things
User avatar #84 to #83 - ing (09/09/2012) [-]
The few things being?
User avatar #85 to #84 - oceanmist (09/09/2012) [-]
Bow/gun, dgt, ect
User avatar #86 to #85 - ing (09/09/2012) [-]
Ahh okay :/
User avatar #73 - frozenpickle (09/08/2012) [-]
blue fish an ddemon skull for "item spike will never have
User avatar #74 to #73 - oceanmist (09/08/2012) [-]
tempting but I just can't...
User avatar #75 to #74 - frozenpickle (09/08/2012) [-]
please explain? :(
User avatar #76 to #75 - oceanmist (09/08/2012) [-]
If i traded it away i doubt i'd ever get another :/
User avatar #77 to #76 - frozenpickle (09/08/2012) [-]
yes i know... i am trying so hard to find one... i thought it would be possible, a have a dupe demon skull but its so damn hard
User avatar #78 to #77 - oceanmist (09/08/2012) [-]
Yeah i would think it shouldn't be too hard with a demon skull. To be honest i missed the spike item by about an hour and somebody traded it too me for a pig egg. Best deal ever.
User avatar #79 to #78 - frozenpickle (09/08/2012) [-]
lucky basturd...
User avatar #72 - JariWeis ONLINE (09/08/2012) [-]
Thanks man
User avatar #69 - thecole (09/07/2012) [-]
Want anything for your Sheep Egg?
User avatar #70 to #69 - oceanmist (09/07/2012) [-]
I'd take a gear
User avatar #71 to #70 - thecole (09/07/2012) [-]
I actually just traded one for a Sheep Egg, sorry.
User avatar #55 - hypercritical (09/05/2012) [-]
anything of mine for coin? doesnt have to be a dupe
User avatar #56 to #55 - oceanmist (09/05/2012) [-]
I'd trade it but you probably won't like it. James brown and your pony are what I'd want for it. I'd trade for your toast but i don't think you'd take it lol
User avatar #57 to #56 - hypercritical (09/05/2012) [-]
lets do it
User avatar #58 to #57 - oceanmist (09/05/2012) [-]
for the toast lol okay
User avatar #60 to #58 - hypercritical (09/05/2012) [-]
ok yeah coin
User avatar #59 to #58 - oceanmist (09/05/2012) [-]
but seriously ill send them
User avatar #53 - znigga (09/04/2012) [-]
thanks man, nice doing buisness with you
User avatar #54 to #53 - oceanmist (09/04/2012) [-]
same
User avatar #50 - znigga (09/04/2012) [-]
do you still want to trade for my cart of gold?
User avatar #51 to #50 - oceanmist (09/04/2012) [-]
Yup. What do you want for it?
User avatar #52 to #51 - znigga (09/04/2012) [-]
a thumb gear and a sewing mecha
User avatar #46 - ing (09/02/2012) [-]
Would you be willing to throw a rare crystal formation in too? :s
User avatar #47 to #46 - oceanmist (09/02/2012) [-]
grr youd be killing me. But thats the item i've always wanted so yeah i probably would.
User avatar #48 to #47 - ing (09/02/2012) [-]
Sorry, I know that feel though :s
User avatar #49 to #48 - oceanmist (09/02/2012) [-]
Yeah i'm all about the original items lol.
User avatar #41 - ing (09/02/2012) [-]
Would you trade your scythe and your two swords for it?
User avatar #42 to #41 - oceanmist (09/02/2012) [-]
yeah
User avatar #43 to #42 - ing (09/02/2012) [-]
Hmm, If I end up getting it, that's a trade :)
User avatar #44 to #43 - oceanmist (09/02/2012) [-]
Okay, let me know
User avatar #45 to #44 - ing (09/02/2012) [-]
Will do!
User avatar #38 - shayschamp (08/30/2012) [-]
I just sent everything, please accept it all
User avatar #39 to #38 - oceanmist (08/30/2012) [-]
Ahh You shouldn't have traded it yet i said you 'may' have won since i was still talking to people. But i guess it was kind of worded deceptively so I'll accept.
User avatar #40 to #39 - shayschamp (08/31/2012) [-]
**** , I didn't even notice that haha, I'm glad you aren't a scammer xD Thanks a lot!
#28 - Jjacoby **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #31 to #28 - oceanmist (08/30/2012) [-]
I can't see your profile
#33 to #31 - Jjacoby **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #32 to #31 - namtheham (08/30/2012) [-]
so, which of my items then, for your pony or green thumb sword? doesnt need to be a dupe then
User avatar #34 to #32 - oceanmist (08/30/2012) [-]
I have an offer of RCF, oracle, drag, velosir, and ceasar.
User avatar #35 to #34 - namtheham (08/30/2012) [-]
drag? and whats RCF?
User avatar #36 to #35 - oceanmist (08/30/2012) [-]
Rare crystal formation, dragon statue
User avatar #37 to #36 - namtheham (08/30/2012) [-]
hmm, can I do RCF, drag, oracle, raptor and thumb gear
User avatar #27 - namtheham (08/30/2012) [-]
you there?
User avatar #29 to #27 - oceanmist (08/30/2012) [-]
Yeah sorry kinda getting flooded. I'm really trying to get some of the DCed items and you don't have dupes of any i need
User avatar #30 to #29 - namtheham (08/30/2012) [-]
well ,I can trade my dced items too, dont you need a fj coin and gear?
#26 - Jjacoby **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #25 - namtheham (08/30/2012) [-]
any of my dupes you need for your green thumb sword or pony?
User avatar #24 - wickkles (08/28/2012) [-]
Bag of flour for cube?
User avatar #23 - killergoo (08/28/2012) [-]
Both a ceasar and a strange cube were sold to you for 12 babies congratulations.
 Friends (0)