Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a 6% commission on everything you buy.

Show All Replies Show Shortcuts
Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#135 - Letitfly **User deleted account** (08/31/2010) [-]
yea, im an asshole sometimes
User avatar #136 to #142 - captainfuckitall ONLINE (08/31/2010) [-]
haha, tis cool dude
#131 - Letitfly **User deleted account** (08/30/2010) [-]
http://www.funnyjunk.com/showcomment/9805661/#c17
Help a brother out, almost front page
User avatar #132 to #138 - captainfuckitall ONLINE (08/30/2010) [-]
you got it buddy *knuckle touch*
#133 to #139 - Letitfly **User deleted account** (08/30/2010) [-]
*knuckle touch* yay, i love you
User avatar #134 to #140 - captainfuckitall ONLINE (08/30/2010) [-]
love you to, dude :D
User avatar #126 - GoMewTwo (07/22/2010) [-]
We need u! ninja party http://tinychat.com/gomewtwo
User avatar #128 to #130 - captainfuckitall ONLINE (07/22/2010) [-]
haha, oh god. i know i'm gonna regret this.... :P
#125 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/20/2010) [-]
[Comment deleted by the Cyber Police. Ya done goof'd]
User avatar #127 to #129 - captainfuckitall ONLINE (07/22/2010) [-]
OH NOEZ!!
#129 to #131 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/22/2010) [-]
OH YES'Z
#107 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
Hey there..
I drew something, might you be interested in him as a charecter for your comic..
[url deleted] g
#108 to #110 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
what the hell..
htt p:/ /i88 0.photobu cket .c om/alb ums/a c9/Killer Kitteh_2010/loldr a w ing-1. jp g
User avatar #109 to #111 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
sweet, thank you. i'll check it out right now
#110 to #112 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
youre welcome..
User avatar #111 to #113 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
hey, just to make sure. is it a sketch of a guy standing slightly to the left with emoish hair and a dark look in his eyes? :P
#112 to #114 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
yes.. :P
User avatar #113 to #115 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
haha, it's AWESOME :D
and even though you didn't give me a new character, you DID give me a new body for one :)
thank you so much :P
#114 to #116 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
you're welcome..
i could make.. um.. happier charecters for you..
User avatar #116 to #117 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
but i would LOVE it if you would draw me some more people :)
User avatar #115 to #117 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
haha, well my comic is more suited towards adults. it has sex, drugs, murder, and LOTS of violence and tragedy. BUT...it does have a lot of funny moments and romance and lightheartedness :D

i think i'll use this guy for my light elemental :P
#117 to #118 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
Ah, okay
User avatar #118 to #120 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
haha, but you can draw anything you want. i would certainly appreciate it :P
#119 to #121 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
ok..
i'll do it tomorrow.. i already spent like 3 hours drawing the grim reaper and an hour thinking up designs for stuff and 2 hours trying different styles on my reaper/the emo guy..
User avatar #120 to #122 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
haha, my light elemental is a grim reaper....
:P
#121 to #123 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
wut?
xD
also if your comic gets big, i dont want any payment x3
User avatar #122 to #124 - captainfuckitall ONLINE (07/19/2010) [-]
haha, well in my comic there are 8 elements. light, darkness, fire, water, earth, wind, metal, energy

my light elemental is named "Starlight". and you just drew his body for me :D
(don't worry, he's not as much of a pussy as he sounds. he is emo, but he's also VERY badass)
#123 to #125 - AwesomeDinosaur **User deleted account** (07/19/2010) [-]
:D
#96 - Letitfly **User deleted account** (07/18/2010) [-]
HOLY **** ! One week of not really commenting and im 1100 back. I concede.
User avatar #97 to #99 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
sorry, i'm semi retarded. does that mean you give up?
#98 to #100 - Letitfly **User deleted account** (07/18/2010) [-]
Yes sir, yes it does.
User avatar #99 to #101 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
aww, i'm sorry dude. tell you what...once i get to the top i'm gonna give you an epic shout out about how you challenged me and gave me the fuel i need to get to the top...and how i also love your posts :D
#100 to #102 - Letitfly **User deleted account** (07/18/2010) [-]
LMAO, that sounds like an amazing plan. Are you completely sure nobody else has done this?
User avatar #101 to #103 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
not anyone i've seen. and i've checked out and friended a lot of people. and i'm pretty sure if someone has he would be more well known :P
#102 to #104 - Letitfly **User deleted account** (07/18/2010) [-]
I checked the rankings there are only two guys have enough comment thumbs and they both post a lot of content.
User avatar #103 to #105 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
HAHA, **** YA :D
HALF WAY THERE BABY, WHOO
User avatar #82 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
hello friends, this is your captain speaking.
there was a very nice man named "Dambusta" who drew my avatar for me, so for those of you who want some extra thumbs or just like me enough to do it....if you could visit him and thumb some of his stuff up it would be much appreciated. thank you for your time :D
#106 to #85 - dambusta (07/19/2010) [-]
thanks
User avatar #80 - Banerang (07/18/2010) [-]
Hey **************** , I made another comic. Took me over a month to make. Thought you may enjoy this:
http://funnyjunk.com/funny_pictures/627269/Bane+5/
User avatar #81 to #83 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
haha, dude. i just saw your comic and it was AWESOME
kudos to you for taking that many requests and following through with them *salute*

and i'm pretty sure if more people were as dedicated to making awesome material as you, then this site would be a lot better :)

(P.S. i would have asked that i be in there, but my personal avatar (the one in my head :D) is a bit to hard to draw :P)
User avatar #83 to #84 - Banerang (07/18/2010) [-]
Nonsense. I can draw anything. I can study your pic and transfer it to my world.
User avatar #84 to #86 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
haha, oh really? okay then, would you like to draw one of my comic book characters to prove yourself? :P
User avatar #85 to #87 - Banerang (07/18/2010) [-]
Send me the link. Challonge Accepted.
User avatar #86 to #88 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
haha, i don't have one. i can describe him to you though :P
User avatar #87 to #89 - Banerang (07/18/2010) [-]
GO for it.
User avatar #90 to #90 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
he's also seen with a black Caine with a HUGE diamond at the top
User avatar #88 to #90 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
haha, you asked for it buddy...

he wears a black top hat with a purple ribbon around it, a tuxedo top (except it's dark dark blue, but the cuff's are purple and he also has a miniature dark red scarf), undone. and under it is a back shirt. he also wears dark red gloves. and black leather pants with a solid dark red line going down the sides. and finally he has nice normal dress shoes

his hair is black, kinda of emo stylish. and has an ear to ear jagged toothed smile. his eyes are incredibly light ice blue (like, it literally looks like there's ice in his eyes, but the ice is cracked and has jagged lines running all through it)

he's around 5'11 and is lean

his name is "Mr.November"
if you don't want to draw him, thats cool. but at least tell me what you think of him
User avatar #89 to #91 - Banerang (07/18/2010) [-]
That is one interesting character. It's like from a storybook or something.
User avatar #91 to #92 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
nope. i came up with him myself.

he is a neutral character. he's incredibly smart and very very old (he looks young, but you can tell just by the way he talks) sometimes he's all cryptic and mysterious and other times he helps the protagonist out (although he IS a very nice and humble guy, he's just seen so much **** he doesn't believe in what we humans now a day's consider "good and evil"

he also doesn't believe in violence and never once fights in the whole comic. (he does get fought though, he just doesn't fight back :P) but he is incredibly powerful (with magic), so much in fact that you can physically feel it emanating from him
User avatar #92 to #94 - Banerang (07/18/2010) [-]
you should make a book about the guy. I'm already addicted.
User avatar #93 to #95 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
he is in one. i'm writing a comic book right now, if you want to friend me on facebook i have a whole bunch of segments and bio's and **** from it. or i could just copy them and paste them on a message to you :P
User avatar #94 to #96 - Banerang (07/18/2010) [-]
C&P would work best. I'll add ya too.
User avatar #95 to #97 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
C&P??
User avatar #104 to #98 - Banerang (07/18/2010) [-]
Copy and paste.
User avatar #105 to #107 - captainfuckitall ONLINE (07/18/2010) [-]
haha, oh, okay
User avatar #78 - captainfuckitall ONLINE (07/16/2010) [-]
to all my close friends here or anyone who wants extra thumbs. a nice young man named "neoswords" has dedicated a picture of me. i was very touched since no one has ever done that before. so if you guys could just go and thumb his stuff up, for me at least, i would be forever greatful and more then willing to give you thumbs in return
#70 - neoswords (07/16/2010) [-]
Your a nobody and nobody is perfect therfore you are perfect xD
User avatar #71 to #73 - captainfuckitall ONLINE (07/16/2010) [-]
haha, hot damn dude...i never thought of it like that.
that actually made me smile, thank you :)
#72 to #74 - neoswords (07/16/2010) [-]
No prob i say that all the time
i got a pic it was for funny junk wanna see?
User avatar #73 to #75 - captainfuckitall ONLINE (07/16/2010) [-]
haha, OF COURSE :D
#74 to #76 - neoswords (07/16/2010) [-]
ok lemme upload one sec
User avatar #75 to #77 - captainfuckitall ONLINE (07/16/2010) [-]
cool :P
#76 to #78 - neoswords (07/16/2010) [-]
its up
User avatar #77 to #79 - captainfuckitall ONLINE (07/16/2010) [-]
sweet *nucklebump*
#79 to #80 - neoswords (07/16/2010) [-]
No prob i put up the next one on the power chain i got 5 thumbs woo
User avatar #68 - coonday (07/15/2010) [-]
Who's awesome?...

Your awesome ;)
User avatar #69 to #71 - captainfuckitall ONLINE (07/15/2010) [-]
pfftt, please...i'm just a faceless voice, while YOU are part of the heart and soul of funnyjunk. you submit content, and make funny comments, and give people a reason to come to this site. YOU are a lot more important then i am :)
#57 - Letitfly **User deleted account** (07/13/2010) [-]
Hey it's awesome man
User avatar #58 to #60 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
haha, how's it going buddy? :P
#59 to #61 - Letitfly **User deleted account** (07/13/2010) [-]
Im awesome jc at my appartment
User avatar #60 to #62 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
haha, good, good.
i'm just making comments and trying to fulfill my quest :D
#61 to #63 - Letitfly **User deleted account** (07/13/2010) [-]
That quest would be?
User avatar #62 to #64 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
well if you noticed, i haven't uploaded any pictures, this isn't cause i don't want to. but because i want to be the first funnyjunkian to achieve level 28 (divider of zero) status on sheer comments alone. so it's like my rise to fame cause almost every person i talk to is like "DUDE, YOUR LEVEL 14 ON COMMENTS, THATS KICKASS" :P
#63 to #65 - Letitfly **User deleted account** (07/13/2010) [-]
DUDE!!! I'm the same way I'm just about lvl 13, and I only have like 90 content thumbs, so they don't even matter!!!!
User avatar #65 to #66 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
sorry, "once I got famous" :P
User avatar #64 to #66 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
haha, well good for you dude :)
but would you hate me if i was the first one? :P
i'd totally give you a shout-out once you got famous
#66 to #67 - Letitfly **User deleted account** (07/13/2010) [-]
Haha, maybe we should just race to the top. We can give each other a shout out once we get there.
User avatar #67 to #69 - captainfuckitall ONLINE (07/13/2010) [-]
haha, your on buddy. may the most awesome man win :D
User avatar #53 - ItsBoobyWhoElse (07/11/2010) [-]
lolwaht
User avatar #54 to #56 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
User avatar #55 to #57 - aaaaaaaaaaa (07/11/2010) [-]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
User avatar #56 to #58 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssassin :D
User avatar #45 - Scribble (07/11/2010) [-]
Hola :D
User avatar #47 to #45 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
guten tag
User avatar #48 to #49 - Scribble (07/11/2010) [-]
bonjour
User avatar #49 to #50 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
comma sa va? (if that's how it's spelt :P)
User avatar #51 to #52 - Scribble (07/11/2010) [-]
bien ,


*changes languige*

Que tal ?
User avatar #52 to #54 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
haha, i'm fine (at least i think thats what you said) :P
User avatar #32 - CuteKitteh (07/10/2010) [-]
Looks like ur comment virginity has been taken already O_o
ME GUSTA
User avatar #33 to #32 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha, yes, yes it has.

i'm actually on a quest to be the first one to get to level 26 (divider of zero) on sheer comment thumbs alone :D
User avatar #34 to #33 - CuteKitteh (07/10/2010) [-]
:O That would be awesome!!!!! :D
I support you on this :3
User avatar #35 to #34 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
thank you good sir, it's more for personal glory anyways, but once i'm done i will post a picture on it :P
User avatar #36 to #35 - CuteKitteh (07/10/2010) [-]
*ahem* mam X3
Then I will thumb up that picture once its posted. :D
User avatar #37 to #36 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha, why thank you. i appreciate it :)
User avatar #38 to #37 - CuteKitteh (07/10/2010) [-]
Ur welcome X3
.......... brushie brushie brushie
User avatar #39 to #38 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha :P
User avatar #22 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
We've left way too many comments discussing orgasms...
Awesome.

Also. Cleaning up after the sex would be a terrible task, for pig orgasms.
User avatar #23 to #22 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha, ya, but being gross makes it all the more funnier :P

and thats why you book it the **** out of there before anyone catches you :P
User avatar #24 to #23 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
You could never have sex in your own house! Or your own car. Or anything else that is yours. It'd be too gross.
User avatar #25 to #24 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
thats why you do it in HER house :D
User avatar #26 to #25 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
D= I don't want that all over my house!
User avatar #27 to #26 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha, so do it in a huge field or something, but it would be good for far more then just sex, for example...your in the desert and in dire need of liquid, YOU GOT SPUNK :D. your worst enemy is walking down the road, DRIVE BY SPUNK :D. no snow this winter?, FROZEN SPUNK :D. you just gotta open your mind to the possibility's :P *makes magical rainbow with hands*
User avatar #28 to #27 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
You could sell it as teeth whitener! Male spunk is good for your teeth. Profit!
User avatar #29 to #28 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
and it's good for your hair :D
User avatar #30 to #29 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
No wonder my teeth and hair are so nice....
Just kidding. Maybe.

We could profit greatly off of this...We need to make this happen. haha
User avatar #31 to #30 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
haha, nice maybe you put in there :P

and yes, yes we could, and we don't even have to tell them what it is, we could just use some huge, ****** , scientific name :D
User avatar #41 to #31 - Kasheeka (07/10/2010) [-]
I thought it was a nice maybe too. =]

Exactly, and as long as it works, has a catchy name, and awesome ads, nobody will bother to look! Genius.
User avatar #42 to #41 - captainfuckitall ONLINE (07/10/2010) [-]
*puts on monical and mustache* mmm, indubitably
User avatar #43 to #42 - Kasheeka (07/11/2010) [-]
I love monocles. Almost as much as I love Mustaches.
User avatar #44 to #43 - captainfuckitall ONLINE (07/11/2010) [-]
yay :D
User avatar #20 - Adjetehninja (06/27/2010) [-]
tacos
User avatar #21 to #20 - captainfuckitall ONLINE (06/28/2010) [-]
I LOVE THEM :D
#18 - ThineLeader **User deleted account** (06/26/2010) [-]
ME GUSTA
User avatar #19 to #18 - captainfuckitall ONLINE (06/26/2010) [-]
thank you for commenting, cause now i can look at your avatar anytime i want :D
#14 - OtakuShinigami **User deleted account** (06/20/2010) [-]
Thanks for the friend invite.
User avatar #15 to #14 - captainfuckitall ONLINE (06/20/2010) [-]
haha, no problem. you seem like a pretty awesome dude :D

and besides, i'm on a quest. 2 quests actually

the first is that i want to be a friend to every single person on funnyjunk.
and the second is that i want to become a divider of zero on sheer comment thumbs alone :P
#16 to #15 - OtakuShinigami **User deleted account** (06/20/2010) [-]
Those are actually very solid quests. Something I've somewhat managed (I'm lvl two) but alas I love trolling sometimes.
User avatar #17 to #16 - captainfuckitall ONLINE (06/20/2010) [-]
haha, and there isn't anything wrong with that.

i mean come on, it's FUNNYJUNK, not TOTALLYSTUCKUPJUNK :P
User avatar #10 - amagicalhoers (05/09/2010) [-]
[comment missing]
User avatar #11 to #10 - captainfuckitall ONLINE (05/09/2010) [-]
[reply missing]
User avatar #12 to #11 - amagicalhoers (05/09/2010) [-]
[lol missing]
 Friends (0)