x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #258 - mauiskater (05/25/2010) [+] (2 replies)
did u get the fj homepage from me cuz i said that in your last one
#252 - canihazinternetz **User deleted account** (05/25/2010) [-]
lawl once again all of the above.
#251 - thecommenter **User deleted account** (05/25/2010) [+] (1 reply)
without funnyjunk...i am nothing.
#249 - TheGmeister **User deleted account** (05/25/2010) [-]
Dude that guy is right you totally read his mind and decided to copy him you asshole. I mean, that guy was soooooooooo going to do it but then you just came in and did it before him. I hope you die.



>.>
<.<


JK
User avatar #247 - nazzzzer (05/25/2010) [-]
i shouted i smell bacon in my class and 5 people jumped outta of there seat and replied "with or without wings" and we knuckle touched.... scared the **** outta me, ya never know whos one of us
User avatar #245 - HIMTheSixSixSix (05/25/2010) [-]
how can you have "stolen" their idea? you both had a great idea but are not connected at all (other than through here)

and **** i'm kind of an addict
#242 - ROTFLcopter **User deleted account** (05/25/2010) [-]
Yah i made number 17! And i do 16 all the time haha
User avatar #231 - maxoster (05/25/2010) [-]
hahahahha i loved the dedication! thats so epic!
#229 - maxstriem **User deleted account** (05/25/2010) [+] (3 replies)
who is BRB? like ive been thinkin bout it and i never thought ask who he actually is. someone please enlighten me
#233 to #230 - maxstriem **User deleted account** (05/25/2010) [-]
you sir are truly epic in my mind. i feel like a morom but you wont get anwsers unless you ask questions.
User avatar #178 - Jesi (05/25/2010) [-]
Your addicted when you tell people that you saw something similar to what is happening on FunnyJunk or just something you saw on FunnyJunk and they give you this look O.o........

Happen to anyone else? Lol

User avatar #169 - Kittyluver (05/25/2010) [-]
my grades have actually been improving since I got my computer. hmm
#156 - EZBakeChampion **User deleted account** (05/25/2010) [+] (1 reply)
"When its 2 am and you have to make essay"

I think im the only one that read that in the "End of Ze World" narrarator's voice.
User avatar #138 - apocalypse (05/25/2010) [-]
funnyjunk can be your homepage *makes funnyjunk into into homepage at 2 a.m instead of doing essay
User avatar #100 - Blazing (05/25/2010) [+] (3 replies)
My grades started to drop... I went from high B's to High D's...
MY Teacher called me to talked to her yesturday. I walked up to her and she told me i had a D..... I was like OK??. So she said " Are you ok with that?" I said " Kinda yeah.." So then she said " Wat? i have to talk to your mom" I said "Its not failing.." " So?" "SO!?" "go back to ur seat..." i walked back to my seat and was just like ... "Funnyjunk..."
User avatar #76 - akokulit (05/25/2010) [-]
You're an FJ addict if you hate names such as xavier.
+2
#60 - TinyHeadHouse **User deleted account** has deleted their comment [-]
#41 - Amatory **User deleted account** (05/25/2010) [+] (1 reply)
That's a really bacon post man, thanks!
User avatar #46 to #41 - MonkeyBone (05/25/2010) [-]
yep pretty bacon.
Your so bacon man.
adddd meh? :D
User avatar #20 - CGEire (05/24/2010) [-]
I have 2 tabs as my homepage. Google and FunnyJunk. XD
#15 - xXColaLuvsYouXx (05/24/2010) [-]
I facepalmed number 16
User avatar #9 - airguitar (05/24/2010) [-]
Yea, I hate it cuz I say "Lol" in real life sometimes XDD
 Friends (0)