x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#570 - anonymous (05/06/2010) [-]
Its funny because its true.
#580 to #570 - anonymous (05/06/2010) [-]
its funny cause ur fat
User avatar #577 to #570 - Purrdye (05/06/2010) [-]
i know it is so true and thats why its funny.... because its so true... Hence Funny
#579 to #577 - anonymous (05/06/2010) [-]
lmfao! DANE COOK! thumbs for u!
User avatar #353 - jaymillz (05/05/2010) [-]
ALWAYS GONNA THUMB YOU UP
NEVER GONNA THUMB YOU DOWN
NEVER GONNA GO ON 4 CHAN AND DESERT YOU!
WERE NO STRANGERS TO FUNNYJUNK
YOU KNOW THE RULES AND SO DO I
A THUMB AND COMMENTS WHAT I'M THINKIN OF
YOU WOULDNT GET THIS FROM ANY OTHER SITE
I JUST WANNA TELL YOU WHAT WE'RE DOING
GONNA MAKE YOU THUMBS UP TOO
User avatar #374 to #353 - pizzacat (05/05/2010) [-]
i got thumb rolled
User avatar #392 to #353 - Mongoosechicken (05/05/2010) [-]
* tear of joy* amazing.
#650 - welshmotherfucker (05/06/2010) [-]
how the hell did this get 2000+ thumbs
#659 to #650 - anonymous (05/06/2010) [-]
if it's a "The Designer" joke... then it gets thumbs up for some reason...
User avatar #296 - ipeepoop (05/05/2010) [-]
-in your mouth
User avatar #303 to #296 - InvaderKii (05/05/2010) [-]
popsicle
User avatar #407 - FlamingZombies (05/05/2010) [-]
Hehehehehe..... he said testicles.
User avatar #415 to #407 - erduva (05/05/2010) [-]
rly? we didn not notice
#177 - thatqueerkid (05/05/2010) [-]
i see what you did there
User avatar #159 - jasonwhirlybird (05/05/2010) [-]
up next, breasticles
User avatar #608 - HelloJaki (05/06/2010) [-]
Designer walked right into that one.
User avatar #598 - reptaur (05/06/2010) [-]
whats funny is this post got 5x more thumbs than the guy who actually posted the comment
#604 to #598 - anonymous (05/06/2010) [-]
yeah lmao. gotta give the guy props for so much WIN tho
User avatar #508 - anikan (05/06/2010) [-]
ok, yeah, sure, its funny, but what the hell?
sure, we're definitly not the most mature site, but test-icles doesnt deserve front page.

(please dont thumb me down too much, im still trying to gain ranks)
User avatar #512 to #508 - chopsuey (05/06/2010) [-]
I couldn't agree more, my good Sir.

And I thumbed you up, for what it's woth...
User avatar #223 - krystalamanda (05/05/2010) [-]
win
User avatar #610 - reine (05/06/2010) [-]
wow..realy?? top of the front page??......funny junk, your falling apart
#616 to #610 - anonymous (05/06/2010) [-]
it'd be awesome if somethin funny, original, and not leeched off other ppl could be in the top ten (other than the gods of funnyjunk.)
User avatar #530 - ninjanater (05/06/2010) [-]
wow that guys really *puts on sunglasses* ballsy
#498 - anonymous (05/06/2010) [-]
how is this on front page???
User avatar #502 to #498 - Zerrb (05/06/2010) [-]
Because it involves TheDesigner and some random fag. So everyone's trying to either:

a) Be nice and thumb stuff up just for the sake of it.
b) Blindly thumb up whatever TheDesigner sends into their inbox
c) Trick you to lose "The game" (which you just have lost again btw).

User avatar #192 - GeminiQueen (05/05/2010) [-]
some one should have put "that is all" lol
User avatar #166 - Abomb (05/05/2010) [-]
That's just childish, and juvinile.....and.....and....hehe....testicles
#630 - anonymous (05/06/2010) [-]
**anonymous rolls 363,535,462**
User avatar #555 - TheAssassin (05/06/2010) [-]
Epic win is epic
 Friends (0)