Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#85 - xxxsonic fanxxx (05/01/2010) [+] (15 replies)
learn how to spell dip ****
User avatar #123 to #121 - KuntFacee (08/06/2010) [-]
WTF FJ? I only JUST got this notification?!
Tell me where to thumb?
User avatar #80 - Kajekillz (05/01/2010) [-]
Creating Part three now
User avatar #65 - KisameFish (05/01/2010) [-]
You'd better make more of these..
#57 - niala (05/01/2010) [+] (1 reply)
He should become an hero...
#62 to #57 - xxxsonic fanxxx (05/01/2010) [-]
No, he should do a ******* barrel roll.
User avatar #51 - Blitzz (04/30/2010) [-]
Sorry the grammar nazi can't forget about it, vodKa
#44 - DownInIce (04/30/2010) [+] (4 replies)
**Vodka, **They're, **Acquire. Call me a grammar nazi if you want.
#1 - Ashe (04/30/2010) [-]
This is really good.
MOAR.
0
#115 to #92 - jmbraze **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #90 - Happiness (05/01/2010) [-]
Damn old people, always stealing our teenagers' pink bags!
User avatar #73 - helichrome (05/01/2010) [-]
lol, best OC ive seen in awhile
#58 - xxxsonic fanxxx (05/01/2010) [-]
kinda reminds me of daredevil.
User avatar #54 - GrantImahara (04/30/2010) [-]
Welcome to Russia Hobo Man.
User avatar #50 - kirbyguy (04/30/2010) [+] (1 reply)
What do you mean "average hobo"?!? HE LIVES IN A FLOATING BOX!!!
0
#49 - Rebbelion **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #45 - aerodactyle (04/30/2010) [-]
good comic, hope you make part 3
User avatar #35 - oooHARMONYooo (04/30/2010) [-]
I see what you did thar.
User avatar #22 - thebrownbomber ONLINE (04/30/2010) [-]
Well i'll be damned
User avatar #21 - TeamAmerica (04/30/2010) [-]
Not funny...at all...no moar plz kthxby
User avatar #15 - Obamaswhitecousin (04/30/2010) [-]
I'm no grammar nazi but the spelling makes me want attach a cat to a kite
User avatar #7 - seanocaster (04/30/2010) [+] (1 reply)
Euthanasia has never been more exciting... until now!
 Friends (0)