Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #65 - shadowmonk (11/30/2012) [-]
that looks just like my exs dog....
#63 - xiiichucklez (11/30/2012) [-]
Comment Picture
#62 - rghrbogbaroy (11/30/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #61 - esmebuffay (11/30/2012) [-]
I tried skyping with my dog once, he was so excited to see me he jumped at the computer, knocked it off the couch and broke it.
User avatar #60 - jinjo (11/30/2012) [-]
not real, not Op's dog, not even a real story.

Lesson #1 on funnyjunk for 'feel' posts, if there's a picture wit htext added using MS paint, its probably not legit.
#53 - foamcowsfly (11/30/2012) [-]
Comment Picture
User avatar #51 - pockettacos (11/30/2012) [-]
My dog once brought me my laptop.
#50 - bobindun (11/30/2012) [-]
Whoa a wave of feel hit me..shit
Whoa a wave of feel hit me..shit
#47 - Hystorik (11/30/2012) [-]
I wanna be on funnyjunk, not feelsandjunk :'(
#45 - iliketires (11/30/2012) [-]
I fucking love dogs. Pic is my dog, Nikko.

inb4 bowling
#189 to #45 - iwilltrollyou (11/30/2012) [-]
one of my friends dog. he is a crazy fucker.
User avatar #260 to #189 - astraea (12/01/2012) [-]
YES I LOVE IT LET ME PET HIM OR HER PLEASE!
#188 to #45 - dylanmart (11/30/2012) [-]
And this is my Kiara! :D
#126 to #45 - funkyspot ONLINE (11/30/2012) [-]
This image has expired
I'm fucking in love with my dog Diva
0
#261 to #126 - astraea has deleted their comment [-]
#262 to #261 - funkyspot ONLINE (12/01/2012) [-]
This image has expired
the poopdecks a-callin'
#100 to #45 - squeaknique (11/30/2012) [-]
Zomg, This is my shepherd nikko!
User avatar #106 to #100 - iliketires (11/30/2012) [-]
Our dogs have the same name, same breed, but polar opposite colors! Our dogs shall be BFFs.
User avatar #108 to #106 - squeaknique (11/30/2012) [-]
I concur! They shall be BFFs 5evr. how old is your Nikko?
User avatar #109 to #108 - iliketires (11/30/2012) [-]
He is 11! He's definitely an old man. Hahahaha
User avatar #112 to #109 - squeaknique (11/30/2012) [-]
Aww! he looks so much younger than that!
User avatar #113 to #112 - iliketires (11/30/2012) [-]
Well that picture was taken when he was 7, I just got a new computer so I don't have any pictures of him recently.
User avatar #102 to #100 - squeaknique (11/30/2012) [-]
Your post really made me excited
#73 to #45 - thedramallama (11/30/2012) [-]
he looks just like my dog, mr. eko O_O
#78 to #73 - McMuffin (11/30/2012) [-]
I have a dog named eko too...
User avatar #80 to #78 - thedramallama (11/30/2012) [-]
awww super cute! i got my dog's name from lost, is that where you got it too?
User avatar #81 to #80 - McMuffin (11/30/2012) [-]
Well I shouldn't say my dog... He's technically my brother's dog but i have no idea how he came up with that name. He just randomly said it one day and it fit him so we went with that.
#84 to #81 - thedramallama (11/30/2012) [-]
ah... still cool tho. we thought mr. eko fit our puppy because when we got him, he was all black except for his legs :) so your reasoning is better since ours seems a lil racist lol

<-- him as a puppy
User avatar #86 to #84 - McMuffin (11/30/2012) [-]
Haha yeah I just looked up who Mr. eko is and I like that reasoning lol
#77 to #73 - iliketires (11/30/2012) [-]
He even has the slanty right ear like Nikko has!

He's adorable.
#79 to #77 - thedramallama (11/30/2012) [-]
i love german shepherds
#152 to #79 - anonymous (11/30/2012) [-]
Look at the picture he posted.


German SHEPARD, am I right? Ehehehhe.


No? Okay.
User avatar #259 to #152 - thedramallama (11/30/2012) [-]
nope, german shepHERD. :)
User avatar #52 to #45 - adunsaveme (11/30/2012) [-]
ha ha do you want to g- oh
#44 - anonymous (11/30/2012) [-]
did he show you his tits?
User avatar #41 - jameshill (11/30/2012) [-]
maaaaan i know that feeling...
#40 - anonymous (11/30/2012) [-]
repost.
#39 - blackscales (11/30/2012) [-]
Comment Picture
#38 to #37 - anonymous (11/30/2012) [-]
If you are going to post this image, at least go through the effort of finding the 11 urls...
 Friends (0)