Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#229 - justbeingcool (11/23/2012) [-]
**justbeingcool rolled a random image posted in comment #206781 at Video Games Board ** what i put in my drinks
#224 - mentlgen (11/23/2012) [-]
*Fixed
#220 - fapodap (11/23/2012) [-]
OOOGA BOOOGA BITCH
User avatar #265 to #249 - fapodap (11/23/2012) [-]
i expected that so much
User avatar #219 - epicarianas (11/23/2012) [-]
Sunshine Coastfag reporting in.
User avatar #230 to #219 - lolryzaxx (11/23/2012) [-]
most boring place, Adelaide
User avatar #227 to #219 - Mesmus (11/23/2012) [-]
Perth, the most isolated city in the world, reporting in
#260 to #227 - somberzeus (11/23/2012) [-]
Kalgoorlie fag reporting in
#228 to #227 - epicarianas (11/23/2012) [-]
You're just so ****** far away Perth, why don't you just ****** keep goin?
User avatar #233 to #228 - Mesmus (11/23/2012) [-]
Lol yeah. I would of been in melbourne but my parents decided perth years back.
User avatar #235 to #233 - epicarianas (11/23/2012) [-]
Haha, not trying to be an asshole, it just immediately popped into my mind haha
User avatar #223 to #219 - nunwithagun (11/23/2012) [-]
Brisfag here.
User avatar #231 to #223 - adelaide (11/23/2012) [-]
contrary to my name... Melbfag here.
#225 to #223 - tiredandhungry ONLINE (11/23/2012) [-]
make that twofag
User avatar #243 to #225 - ksimajorkayden (11/23/2012) [-]
mericafag reporting in.
#215 - weazr (11/23/2012) [-]
**weazr rolled a random image posted in comment #1927016 at MLP Friendly Board ** MFW Spiders
#209 - dlwnsgur (11/23/2012) [-]
I'm gonna go crazy if i hear the stupid turkey sound again
I'm gonna go crazy if i hear the stupid turkey sound again
#205 - asaltmint (11/23/2012) [-]
(I live in Australia) hosing out my bins getting all the crap and spiders webs off them, 8 spiders no less then 2 cm long. straya mate
(I live in Australia) hosing out my bins getting all the crap and spiders webs off them, 8 spiders no less then 2 cm long. straya mate
#203 - dragonhorn (11/23/2012) [-]
Comment Picture
#202 - moustachefingers (11/23/2012) [-]
Welcome to Australia. Allow me to gift you this complementary Box Jellyfish as a welcome gift to our fine nation.
#200 - thisnick (11/23/2012) [-]
This has nearly 2.5k thumbs at 17 hours?   
   
How?
This has nearly 2.5k thumbs at 17 hours?

How?
User avatar #210 to #200 - dlwnsgur (11/23/2012) [-]
reddit
0
#207 to #200 - highfocus has deleted their comment [-]
#199 - billymaysman (11/23/2012) [-]
**billymaysman rolled a random image posted in comment #1760380 at MLP Brony Board **
#191 - madjik (11/23/2012) [-]
Mate of mine has been hit with the venom of a platypus, really 						*******					 painful couldn't walk almost, had to carry him to the ambulance. Interestingly enough, morphine doesn't dull the pain.
Mate of mine has been hit with the venom of a platypus, really ******* painful couldn't walk almost, had to carry him to the ambulance. Interestingly enough, morphine doesn't dull the pain.
#190 - iwinbattletoad (11/23/2012) [-]
aussie aussie aussie
#189 - funnyjunkforlife (11/23/2012) [-]
**funnyjunkforlife rolled a random image posted in comment #23 at To the front page! ** meanwhile in australia
**funnyjunkforlife rolled a random image posted in comment #23 at To the front page! ** meanwhile in australia
User avatar #197 to #189 - kustomforce (11/23/2012) [-]
damn that's some epic **** going on in australia
User avatar #198 to #197 - funnyjunkforlife (11/23/2012) [-]
the best
0
#188 - funnyjunkforlife has deleted their comment [-]
#271 to #187 - elcreepo (11/23/2012) [-]
What kind of spider is that!
What kind of spider is that!
User avatar #211 to #187 - xxxansweredxxx (11/23/2012) [-]
....kill it with fire? Anybody....? Big giant spider thing? .....fire?.....

Yeah **** you too.
User avatar #226 to #211 - chickenfarting (11/23/2012) [-]
You would burn the house down
0
#186 - madjik has deleted their comment [-]
#185 - satexas (11/23/2012) [-]
Seriously, Australia, what the **** .
#179 - ankh (11/23/2012) [-]
User avatar #267 to #179 - elcreepo (11/23/2012) [-]
Nobody ever has an opinion of Scandinavia.
#239 to #179 - pencilartist (11/23/2012) [-]
"Opposite day cunt #1"
"#2"

#213 to #179 - bibbity ONLINE (11/23/2012) [-]
As an australian I must admit that picture is fairly accurate.
 Friends (0)